Egy üzletember úgy döntött, hogy megtartja az FSO polonéz autóját, de túl szélesnek tartotta a városi dugókban. Ezért kicsit keskenyebbre szabták és kétszemélyessé alakították át.
A Ford a legégetőbb koncepció járművét 1964-ben mutatta be, természetesen gázturbinás motorral. Az 50-60-as években a három autóipari óriás - a Chrysler, a GM és a Ford mutatta be először ezt a típust. A prototípust Ford Gáz Turbina Teherautónak hívták, de mindenki (beleértve a cég képviselőit) a Big Red teherautónak nevezte. Hossza majdnem 30 méter volt, és magassága elérte a 4 métert. Fogyasztása 100 kilóméteren 100 liter volt, de az üzemanyagtartály 1000 literes volt. Tehát 1000 kilómétert is meglehetett tenni egy tankolással. Egy 600 lóerős gázturbinás hajtóművel rendelkezett.
A VAZ-21093-as autót 49 kilóméterrel vette meg az új orosz tulajdonos Zaporizzsjában-Ukrajnában. Az interneten találta meg a hírdetés az új tulajdonos. Állítása szerint több 20-30.000 kilóméterrel rendelkező Lada Samara autót is talált, de ezen a ritkaságon megakadt a szeme. Több képet is kért az autóról, hogy feleslegesen ne utazzon el ukrajnába, mert hihetetlen volt számára, hogy egy 27 éves autóba 49 kilóméter van. Az autót 1990-ben gyártották és 1500 cc motorral rendelkezik. 72 LE és 5 sebességes manuális váltóval szerelve.
Az IZS Planéta 5 motorkerékpárt egy nagypapa vásárolta az unokáinak még 1993-ban. Az unokák időközben felnőttek, de nem mutattak érdeklődést a motorozás iránt. A motorkerékpár száraz helyen állt egy fészerben. Még a gyári fa csomagolás is rajt volt. Kétütemű 350cc motorban 0 kilóméter van. Az új tulajdonos eredetileg egy múzeumnak akarta eladni, de inkább üzembe helyezte saját használatra. Ezt a típust 1987-2008-ig gyártották.
A Tula M-200cc motorkerékpárt Ukrajnában adták el. A motorkerékpárban mindössze 13 kilóméter volt és 1983 as évjáratú. Teljesítmény 14 LE és a végsebessége 97 km/h.
Chernihiv régióban találtak rá erre a mindössze 28.000 kilómétert futott GAZ-21-es autóra. Az autó 1962-es évjáratú és garázsban tartották. Ebből a példányból 639.000 darabot gyártottak. Idővel azért kikezdte a rozsda az autót ezért alvázvédővel kezelték. A belső tér és a kárpitozás eredeti gyári állapotban van. A 2.4 literes motor teljesítménye 75 lóerő.
Az autót 1991 novemberében vásárolták Zaporozsjében. Mindössze csak 905 kilómétert hajtottak az autóba és Harkov városában találtak rá erre a ritkaságra. 1,1 literes 4-hengeres motor adta 51 LE teljesítményt. Összesen 41.832 db készült a ZAZ-1102-es autóból. Végsebessége 145 km / h, és a gyorsulás 0-ról 100 km / órára 16,2 másodperc. Önsúly 745 kg.
A Suzuki RE5 típusú motorkerékpárt 1974-1976-ig gyártották. A motorkerékpár különlegessége, hogy csak ezeknél alkalmazták a forgódugattyús Wankel-motort. Ez a ritkaság 0 kilómétert futott. Az olajválság idején és a szokatlan formának köszönhetően nem volt eladható ez a motorkerékpár, ezért is gyártották csak 2 évig.
A 90-es években egy újdonsággal állt elő a Volga Automobile Plant. Létrehozták a VAZ-21 Bora járművet. Ebből az autóból elvileg csak ez az egy darab maradt meg. A VAZ-2122 mintájára készítették. Miután a Bora Ltd cég látogatást tett latin-amerikai országokban a 90-es évek elején, felfigyeltek arra, hogy egy ilyen külsejű autóra igény lehet az autópiacon. A Bora-21-es modellt a Lada Samara és a Lada niva alkatrészeiből építették fel.
Az autókat többnyire Brazíliában, Mexikóban és Dél-Afrikában használják.
A Vasa vitorlás hajót 1628 augusztus 10-én bocsájtották vízre Svédország partjainál
A motorkerékpárban mindössze 1316 km hajtottak 1986-óta Műszaki adatai: Léghűtésű kéthengeres, keresztöblítéses kétütemű motor, résvezérléssel. Keverékolajozás, egy Jikov karburátor 26 (28) mm-es torokátmérővel. Akkumulátor 6 V/14 Ah (12 V/5 Ah), negatív testelés. Dinamó 6 V, 75 W (háromfázisú generátor 14 V/15 A), indítás berugókarral.
A motorkerékpár eredeti gyári állapotban van és 5 km mentek vele 1981 óta. Tomszk városában vásárolta a tulajdonos 35 évvel ezelőtt. A motorkerékpárt végig óvta a gazdája a korróziótól és mondhatni a lakásban tartotta
Az autót Németországban árulják 7300 euroért
2001-ben az olasz Ducati cég bemutatta a 996 R típusú limitált szériában gyártott motorkerékpárját amiből csak 500 db készült. A motorkerékpár San Diégóban található. A motor sorszáma (VIN - ZDMH200AA1B013847) teljesítménye 98,5 kW (136 LE)
Az új Lamborghini LP770-4 Centenario a Lamborghini cég 100. évfordulója alkalmából született
A 80-as évek végén a Szovjetunió próbált több kísérleti motorkerékpárt gyártani. Ezekből a motorokból kevés készült és többnyire a rendőrséghez kerültek. Az új fejlesztésű motorokat a német Bmw és a Japán motorokról akarták másolni. Amikor összeomlott a Szovjetunió akkor feledésben maradtak ezek a motorok és a gyártásukra sem került már sor a pénzhiány miatt
A ZAZ-968MP pick-up autóból mindössze 2500 darabot gyártottak 1990-1993 között. Ebben az autóban mindössze 173 kilómétert hajtott a gazdája. Évekig fűtött garázsban állt. De ez a típus a leghaszontalanabb kisteherautó a világon. A karosszéria hamar rozsdásodik és a teherbírása a motorháztető csomagterében csak 50 kg. A tulajdonos 1993-ban újonnan vásárolta az autót Zaporizzsjai városban ahol gyártották Ukrajnában. A ritka autót 1300 dollárért adták el Zhitomirban.
A Bimota DB1SR futásteljesítményes 0 km. A motort 1987-ben gyártották és a különlegessége, hogy csak 153 db készült belőle. A motorkerékpár Franciaországban volt elzárva az eredeti dobozában amíg exportálták Kanadába. A motor legnagyobb sebessége 229 km / h. 750 cc blokkal rendelkezik és a 80-as évek egyik legerősebb motorjai közé tartozott. A motor súlya 160 kg.
Az oldalkocsis IZS Planéta története 1976-ban kezdődött mikor a Szovjet állam a Cserkaszki régióban kiutalt egy motorkerékpárt az ottani erdésznek
A tulajdonos Leonadr Speer 1985-ben vásárolta az autót de különböző okok miatt nem használta az autót. A 30 év alatt csak 30 kilómétert tett meg vele
Az autó egy garázsban állt 34 éven keresztül, 1981-es gyártmányú és 981 mérföld van benne
A járművet Aghnides Rhinonak nevezték el, az amerikai hadsereg számár készült, hogy minden nehéz terepen helytálljon
Franciaországban Camargue-ben fejlesztették ki az autót.
Favorit az 1956-os Buick Centurion
Ha fun vagy, ezt látnod kell. Ha nem, kérlek lapozz...
Ha valaki tudja miként működik az segíthetne
Egy pár Dong Taoi kakas és tyúk 2500 dollár, igazi ínyencségnek és ritkaságnak tartják ezt a fajt, mert csak ott található belőlük a világon.
Az 50 éves amerikai Jeff Deyb könnyen szkanderozik ekkora kézzel
A Delahaye autókat Franciaországban gyártották 1894-től 1954-ig, és a mai napig a legszebb autók közé sorolják