A Pioneer-t sebességrekordokra építették.
Bár nemzeti ital, de a Vodkát külföldre vitték. Így az oroszok kénytelenek voltak alternatívákat keresni , hogy jól lerészegedjenek!
Jean-Paul Guilloteau fotói, 1993 - Norilszk.
A Mi–6-os helikopter NATO-kódja: Hook a Szovjetunióban gyártott nehéz szállítóhelikopter volt, melyet a Mil tervezőirodában terveztek és nagy számban gyártottak katonai és polgári célra egyaránt. A Mi–6 fejlesztése 1954-ben indult meg, az Aeroflot és a szovjet légierő nagy szállítóhelikopter iránt felmerült igényeinek kielégítésére. Amikor a gép 1957 végén végrehajtotta első felszállását, ez volt a világ legnagyobb forgószárnyas légijárműve, mely nagy mérete ellenére is megmaradt hagyományos felépítésű helikopternek. Egyúttal ez volt a Szovjetunió első sorozatgyártású gázturbinás helikoptere. A Mi–6 a különféle rekordok megdöntésével azonnal megkezdte rendkívüli képességeinek bizonyítását, és a helikopterek közül elsőként lépte túl a 300 km/h sebességet. A posztot Malac kérésére készítettem ( A kifosztott Csernobili járműtemető) lévő posztomnál lévő kommentelését figyelembe véve.
Végre beismerték : Szovjetúnió nukleáris csapást mért a Náci holdbázisra.
A szverdlovszki Uráli Műszaki Főiskola hallgatóiból és néhány végzőséből álló turistacsoport az SZKP XXI. kongresszusának tiszteletére sítúrát szeretett volna végrehajtani a Szverdlovszki terület északi részén. Az Urál hegység északi részén, nehéz terepviszonyok mellett 16 nap alatt 350 km-es utat akartak megtenni, melynek során el akarták érni az Otortyen és az Ojko-Csakur hegyet. A sátor fala belülről késsel fel volt vágva. Öt holttestet a sátortól 900 m-rel odébb, egy 5 m magasságig lecsupaszított fenyőfa alatt találták meg. A holttestek közül kettőn nem volt lábbeli. Hárman csak alsóneműt viseltek. A külső hőmérséklet -18°C volt. Zinajda mellett vércseppeket találtak, amik a vérvizsgálatok alapján egyikőjüktől sem származhattak.
Ennél jobb videós összefoglalót még nem láttam, a keleti offenzíváról és a birodalom bukásáról!
1944 július 17-én 57.000 német hadifogoly vonult végig Moszkva utcáin. 19 német tábornok vezette a menetoszlopot.
A keleti fronton (1941-1942)
Senki sem gondolta, hogy Németországban is lehet hiánygazdaság!
A képek Litvániában, Vilniusban készültek.
A XX. század legnagyobb népirtásának történetét.
A Tula M-200cc motorkerékpárt Ukrajnában adták el. A motorkerékpárban mindössze 13 kilóméter volt és 1983 as évjáratú. Teljesítmény 14 LE és a végsebessége 97 km/h.
A Szovjetunió idejében több űrhajós is nyomtalanul eltűnt.
A képek 1981-ben készültek a Szovjetunióban.
Azaz - a világ legostobább fogadása, és az orosz virtuóz!
Ezeket a termékeket 1987-ben gyártották.
2006-ban vásárolták ócskavas áron.
A GAZ–13 Csajka (oroszul: ГАЗ–13 Чайка) a Gorkiji Autógyár (GAZ) 1959-től gyártott luxus kategóriájú személygépkocsija, melyet elsősorban a Szovjetunió és több más szocialista ország vezető párt- és állami tisztviselői, diplomáciai testületek vezetői és magas rangú katonai személyek használtak.
Emlékeztek még a Gelkára? Vagy arra, hogy ne verje ki, ne rázza ki, Erikával szívassa ki!
Ezt is betiltották
Érdekes fegyver.
A ZIL-4102 egy ritka szovjet luxusautó, V8-as 7756 cc, 315 lóerős és 16 szelepes motorral rendelkezik. 10.5 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h-ra. 90 km/h sebességgel 18 litert fogyaszt, 120 km/h sebességgel 21 liter benzint fal fel. Maximális sebesség 190 km/h
John Schultz képei
A tengeralattjáró 1941 Augusztus 6-án hallatott magáról utoljára, utána eltűnt.
Oda foglak felakasztani
A képek 1960-ban készültek
A 80-as évek végén a Szovjetunió próbált több kísérleti motorkerékpárt gyártani. Ezekből a motorokból kevés készült és többnyire a rendőrséghez kerültek. Az új fejlesztésű motorokat a német Bmw és a Japán motorokról akarták másolni. Amikor összeomlott a Szovjetunió akkor feledésben maradtak ezek a motorok és a gyártásukra sem került már sor a pénzhiány miatt
Gyorsuláslás 100 km / h - 15 másodperc
Végsebesség 175 km / h
Üzemanyag-fogyasztás 100 kilométerenként városban - 29 liter
üzemanyag-fogyasztás 100 kilométerenként az autópályán - 20 l