Negyedik generáció (1992-2002) Az új Suprával a Toyota nagy lépést tett előre afelé, hogy egy nagy teljesítményű, komoly sportautót hozzon létre. Az autó a felfüggesztés és a hajtáslánc egyes elemeit a Z30-as Soarertől (Lexus SC) kapta, az előző generációnak szintén voltak közös vonásai az akkori Soarerrel.
Harmadik generáció (1986-1992) 1986 májusában a Toyota készen állt, hogy piacra dobja a Supra következő generációját. A harmadik generáció már teljesen elszakadt a Celicától és önálló modellé vált, ezt mutatta többek között az is, hogy a kocsi hátsókerék-hajtású maradt, míg a Celica elsőkerék-hajtásra váltott. Az új generáció formaterve valamelyest hasonló volt elődjéhez, de egy erősebb, háromliteres, 200 lóerős (149 kW) soros hathengeres motort kapott. Eleinte csak feltöltés nélküli változatba
Második generáció (1982–1986) 1981 végén a Toyota kidolgozta a Celica új generációját az 1982-es évre, így megszületett a Celica Supra új generációja is. Japánban az autót Celica XX-ként ismerték, de a világ többi részén Celica Supra néven árulták. A kocsi továbbra is a Celica tervein alapult, de már volt néhány jól látható eltérés, megkülönböztető jegy rajta, például az eltérő orr-rész és a teljesen a karosszériába simuló bukólámpák. A Suprában továbbra is soros hathengeres motorok a Celica né
Első generáció (1978–1981) Az első generációs Supra nagyrészt az akkori Celica liftback változatán alapult, de 129,5 mm-rel hosszabb volt annál. Az ajtajai és a hátsó része teljesen megegyeztek a Celicáéval, de az első oldalelemeket meg kellett hosszabbítani, hogy beférjen a soros hathengeres motor a Celica négyhengeres erőforrása helyett. A Toyota eredetileg a Datsun (ma már Nissan) Z-jelű sportautói vetélytársául szánta az új modellt.
Az új Lamborghini LP770-4 Centenario a Lamborghini cég 100. évfordulója alkalmából született
Egzotikus limitált autó!
Az egy üléses kézzel épített versenyautót harci motorcsónak motor hajtja!
Az autó tuningot elkövette Konstantin Myatnikov!
Íme 12 perc tiszta élvezet. Van itt minden ami csak szem-fül ingere.
Egyszerűen gyönyörű
Karácsonyra?
A múltkori teljes modelltörténet után most egy jóval szűkebb időszak modelljei.
Trident Iceni - 550 lóerős dízelmotor, 320 km/h körüli végsebesség, 3.7 mp alatt gyorsul százra és mindössze 2,2 liter a fogyasztása, 3200 km-t tesz meg egy teli tankkal. egyetlen hátránya, hogy kb. 22 millió forintba kerül.