Egy öreg verda újjászületésének kezdete!
Régi dolgok Oroszországból.
Azok a fejek !!! Retró kandikamera 1965-ből.
Urbán Tamás 1983 és 1986 között követte Nikonjával Budapesten és vidéken az Országos Mentőszolgálat munkatársait. Éjjel és nappal, esettől esetig, az anyósülésen kapaszkodva kísérte őket. Néha nemcsak az objektívet, de Prestont, vagyis a „Preston 7512” szirénát is ő kezelte. Mindent gondosan dokumentált, szabályos esetlapot töltött ki magának. Hogy ki volt az orvos, az ápoló, a gépkocsivezető, és mi történt az esetnél, most, harminc évvel később is pontosan tudja. "A Fortepan a legnagyobb magyar nyelvű online fotóarchívum. Az Indexen a Fortepan szerkesztőivel együttműködve mutatjuk be a legizgalmasabb gyűjteményeket a huszadik századi magyar, amatőr fotósok hagyatékaiból." Mindig a háttérben fotózott. Úgy emlékszik, az évek során soha sehol senki nem kérdezte meg, hogy miért veszi elő a fényképezőgépét, és kattint mások kiszolgáltatott, lemeztelenített, de mindenképpen mélyen emberi pillanataiban. Mit keresett egy fotóriporter a mentőknél, és miért élt közöttük? „Engem nem az izgalmas esemény, a véres s
Atlantisz (1982)
A zenekar első nyilvános fellépése, 1980
Budapest, 1930-as évek.
A teljesség igény nélkül.
1945. Július 28.-án reggel, New York felett egy bombázó hangját lehetett hallani.
Carl Mydans a LIfe magazin megbízásából készítette a fotókat.
Az Alfa Romeo G1 az első Alfa Romeo a jelenlegi márkanévvel. Ebből a célból a vállalat az ALFA, az Anonima Lombarda Fabbrica Automobili márkanevet gyártotta. A kocsit Giuseppe Merosi tervezte a Nicola Romeo- val folytatott jogvitában. Az alváz hosszabb lett és a G1 nehezebb 1500 kilós autót gyártott. A fő fejlesztés azonban a motor volt, egy 63 hüvelykes, hathengeres motor 70 lóerős volt. A G1 csúcssebessége 113 km / h volt. Kereskedelmi szempontból azonban az autó nem volt sikeres, és csak 52 példány készült belőle.
Grossmont és a Pickering városai között rendezték meg, a második világháborús napokat. Az itt lévő emberek a 40-es évek ruházatában vettek részt amolyan nosztalgiából.
1930. Márciusától.
Az Ikarus 55, az Ikarus gyár egyik legismertebb és legsikeresebb távolsági- és turista busz típusa volt, melyet 1954 és 1973 között gyártottak. Gyakori becenevei a „faros” és a „Bözsi”, melyeket a busz a jellegzetes hátulsó, motor szekciójának köszönhet. A járműből összesen 7466 darabot gyártottak le, ennek kicsivel több, mint a fele, 3762 db a Szovjetunióba került. Ezek a példányok LIAZ mellső tengellyel készültek, a legtöbbjük 55.12-es és 55.13-as kivitelű volt. De volt egy Ikarus-55.14 Lux típusú jármű is amit kevesen ismernek. Ez a képeken látható busz 1972-es évjáratú. 6 évig a Leningrád 1. számú buszparkhoz tartozott. A mai napig egy kedvelt nosztalgia jármű a Magyar Ikarusz busz Oroszországban.
Vót pofájuk mininek nevezni! :D