Pár sajat is van benne :)
Hát elfogadnám ha meglepne vele valaki :)
A TMB-2 az UVZ (Ural gyár) teljesen új terméke amit a vasút számára fejlesztettek ki. Ez a többfunkciós jármű, amely képes a közúton és a vasúton is közlekedni. A gépet egy nagyszabású program részeként fejlesztették ki az új típusú civil használat számára, amely az UVZ Corporation stratégiai fejlesztésének egyik fő iránya. A TMB-2-es hatékony alternatívája a tolatómozdonyoknak, amely alkalmas 15 vasúti kocsi vontatására. A járművet vasúti javítási és hibaelhárítási, valamint speciális vagy vészhelyzeti helyreállítási műveletek elvégzésére használják. A TMB-2 húzóerejét a pályákon 15 vasúti kocsira vagy tartályra szánták.
A játék modell házilag lett átalakítva távirányítós változatra. Eredetileg semmi elektonika nem volt benne.
Katonai parádén felvonuló járművekről egy kis szösszenet
2006-ban vásárolták ócskavas áron.
Jakutföldön a helyi munkások unalmukban úgy gondolták, hogy munkaidőben szórakozásként halálragázolnak egy medvét. Mivel ez nem sikerült az Ural teherautóval sem, inkább két teherautóval szorították halálra.
A Moszkvai Sztálin Autógyárat 1941-ben a németek elől áttelepítették Miassz városába.
Az Ural története 1941. november 30-án kezdődött, amikor a Cseljabinszki területen található Miassz városában elkezdtek építeni egy gyárat. Az építkezésre a Szovjetunió Államvédelmi Bizottságának döntése alapján került sor. Az öntőüzemet is magában foglaló gyáregységbe számtalan, a moszkvai Sztálin Autógyárból ( ZiSZ) átköltöztetett eszköz is került. Az üzemet eleinte Miasszi Autógyárnak hívták, csak 1944-ben nevezték át UralAZ-ra.
A motorkerékpár eredeti gyári állapotban van és 5 km mentek vele 1981 óta. Tomszk városában vásárolta a tulajdonos 35 évvel ezelőtt. A motorkerékpárt végig óvta a gazdája a korróziótól és mondhatni a lakásban tartotta
Ahogy az egyik orosz weboldalon olvastam -"Tíz tonna acél és sugárzó düh !"
Mihai Barbu a feleségével és gyermekükkel nagy kirándulásban vettek részt mikor egy oldalkocsis motorkerékpárral megtettek 28.000 kilómétert és 41 országban jártak
Mennyi sört vihetnék ezzel egy túrára
Már nem olyan nagy a termelés mint régen
Csak a zene végett ment a poszt ,semmi melegfront nem érte el Matullandot
Modern és egyben retro az orosz motorok újragyártása,próbálnak valami új dologgal előjönni,de sajna mára a kinai piacról kapnak alkatrészeket pl : a minsk motorhoz.
Oleg Rogov úgy gondolta szüksége van a világnak egy hosszú motorra, sikerült : 9m 57cm
Avagy mire jó az Orosz technika!
A Bayer Mása
Azonosítatlan repülő objektum
jó gumikkal (és egy jó sofőrrel) bárhol elmegy. aki volt katona vagy személyesen ismeri az Uralt az tudja mit tud ez a masina.
leírásként annyit róla, hogy 100km/100L a benzines fogyasztása, a dízelesé 100km/80L normál körülmények között. még ma gördülnek le gyártósorról Uralok! olvass utána