You Won't Believe This Is In Italy 4k
A kamionos elbambult.
Az Alfa Romeo G1 az első Alfa Romeo a jelenlegi márkanévvel. Ebből a célból a vállalat az ALFA, az Anonima Lombarda Fabbrica Automobili márkanevet gyártotta. A kocsit Giuseppe Merosi tervezte a Nicola Romeo- val folytatott jogvitában. Az alváz hosszabb lett és a G1 nehezebb 1500 kilós autót gyártott. A fő fejlesztés azonban a motor volt, egy 63 hüvelykes, hathengeres motor 70 lóerős volt. A G1 csúcssebessége 113 km / h volt. Kereskedelmi szempontból azonban az autó nem volt sikeres, és csak 52 példány készült belőle.
A buszvezető nem szereti a zuccazenét, pedig Olaszországban zenekedvelő mindenki.
A képek a 80-as évek elején készültek Olaszországban.
Az olaszok végül megelégelték a dolgot, és figyelmeztető lövésekkel adták tudtára a migiri mentős hajóknak, hogy húzzanak el a vizeikről!
Épp egy bűzözőt fogtak el, amikor a tömeg megindult.
Az első robogókat Olaszországban alkották meg, a Vespa és a Lambretta márkákkal. Később: japán, India és Oroszország is gyártani kezdte ezeket a járműveket.
A franciaországi sítáborból hazafelé tartó busz, amelyen 14 és 18 év közötti fiatalok utaztak, az A4-es autópályán egy veronai csomópontnál szenvedett balesetet, majd kigyulladt. A budapesti Szinyei Merse Pál Gimnázium diákjai utaztak a buszon. Sajnos a balesetben 16 diák elhunyt.
Szokatlanul alacsony a vízállás Velencében.
Puglia-t földrengés rombolta le a 13. században. Edoardo Tresoldi viszont drótból újraépítette az eredeti helyszíneken, az eredeti épületeket.
Az Infiorata di Noto egy különleges virágfesztivál.
A Traianus-oszlop Dacia dicső meghódításáról szóló képeket tartalmazza!
Civitacampomorano egy aprócska, mindössze 400 lakosú olasz kisfalu Campobassóban. A településen főleg idősek laknak, és az internetnek körülbelül akkora szerepe van 2016-ban a falu életében, mint mondjuk 1960-ban
Az Autobianchi céget 1955-ben alapították, a Fiat és a Pirelli vállalatok. A tervező Luigi Rapi volt, aki egy feltűnő városi kisautót hozott létre. Az autó 500 cc, 4 sebességes manuális váltóval rendelkezett.Tengelytávolság, 1840 mm. Önsúly-530 kg. Teljesítmény az első sorozatnál 15 LE.
A Lamborghini Miurát 1966-ban mutatták be a Genfi autószalonon, akkoriban a leggyorsabb utcai autó volt
Az új Lamborghini LP770-4 Centenario a Lamborghini cég 100. évfordulója alkalmából született
Egy olasz ember gyűjteménye
Vajon ki nyer? Aki elmegy Monaco-ból Olaszországba egy pizzáért vagy aki leugrik a helyi supermarketba és megsüti otthon.Tanulságos kis történet és még egy kis jótékonykodás is belefért.
Plusz egy kis verseny, ill. baki a végén!
Az itáliai sonkakészítésre vonatkozó legkorábbi bizonyíték a Római Köztársaság idejéből maradt fenn. A mai olasz és európai uniós szabályozás védett földrajzi árujelzőt használ sok különböző itáliai sonkára, amelyek készítési módját és honossági helyét is megszabják. A pármai sonkának (prosciutto di Parma) körülbelül kétszáz gyártója van Parma tartomány keleti részén. Gyártását egy minőségügyi ellenőrző konzorcium felügyeli. A nagy, 12-13 kilogrammos friss sonka legalább 12 hónapig tartó pácolás