A Ford a legégetőbb koncepció járművét 1964-ben mutatta be, természetesen gázturbinás motorral. Az 50-60-as években a három autóipari óriás - a Chrysler, a GM és a Ford mutatta be először ezt a típust. A prototípust Ford Gáz Turbina Teherautónak hívták, de mindenki (beleértve a cég képviselőit) a Big Red teherautónak nevezte. Hossza majdnem 30 méter volt, és magassága elérte a 4 métert. Fogyasztása 100 kilóméteren 100 liter volt, de az üzemanyagtartály 1000 literes volt. Tehát 1000 kilómétert is meglehetett tenni egy tankolással. Egy 600 lóerős gázturbinás hajtóművel rendelkezett.
Gyönyörű gép !
Tavaly májusban kerültek fel a netre az első képek arról a meglehetősen furcsa kinézetű járműről, amiről azt állították a kínai fejlesztők, képes megoldani a távol-keleti ország közlekedési problémáját. Egyszerre 300 embert képes szállítani úgy, hogy az autók közben alatta közlekednek.
Amikor meghalljuk a Ferrari nevet, sok szó jut eszünkbe, képek jelennek meg a szemünk előtt. Elsőre talán egy időtálló dizájnnal megtervezett autó szépségre gondolunk, mely áramvonalas, sportos, kellően alacsony építésű, kétszemélyes, kirívóan feltűnő, és valahol a belsejében egy olyan erőforrás lapul, amely előtt állva Nikolaus August Otto is kissé oldalra fordított fejjel, elismerően bólintana egyet.
Az Orosz Smart gyilkos! 1.5 literes turbó dízel motorral és 140 km/h-s végsebességgel tervezik!
A tanulmányautók sok szempontból kategóriákba sorolhatóak, de van köztük egy igen szűk mezőny, melynek tagjai a sorozatgyártásra alkalmas kategóriát gazdagítják.
A jövő Mercije!
A Chevrolet Chaparral 2X Vision Gran Turismo álló helyzetből 1,5 másodperc alatt éri el a 100 km/órát, míg a végsebessége 386 km/óra.
Végre nem kell az irodában sétálgatni "kiló-métereket" !
Érdekes koncepció
Pawel Czyzewski munkája a koncepció autó!
Még csak terv,de ezek meg is csinálják
Szemrevaló a "kicsike".
koncepció
BMW i3, és BMW i8 koncepció.
Átlátszó telefon. Természetesen csak koncepció. Vagyis csak egy dizájn terv.
Majdnem autó beépített smink fiókkal!!!
A Terrafine - mielőtt bárki számonkérné a napi használat praktikumát -, csupán koncepció.