A vár Bakonycsernye közelében található. Sajnos csak romok maradtak a valószínűleg vadászvárként vagy utazások közötti pihenésre szolgáló, feltehetően királyi várból.
Ez volt a legfejlettebb japán háborús harckocsi, ami teljesen el is készült. Azonban a második világháború befejezésig csupán két darabot építettek. Sokan a német Párduc harckocsi japán másolatának tartják. (Hogy miért azt nem tudom, mert a hasonlóság 0, azaz NULLA !)
A 90-es években egy újdonsággal állt elő a Volga Automobile Plant. Létrehozták a VAZ-21 Bora járművet. Ebből az autóból elvileg csak ez az egy darab maradt meg. A VAZ-2122 mintájára készítették. Miután a Bora Ltd cég látogatást tett latin-amerikai országokban a 90-es évek elején, felfigyeltek arra, hogy egy ilyen külsejű autóra igény lehet az autópiacon. A Bora-21-es modellt a Lada Samara és a Lada niva alkatrészeiből építették fel.
A leírás szerint hermetikusan elzárt fémcsövekben találták ezeket a fegyvereket és robbanóanyagokat amelyeket német szabotőröknek szántak
Odesszában él egy idős nagymama, tulajdonában van egy 25 éve nem használt Vaz 2106-os autó
A tulajdonos 1980-ban vásárolta meg a Lada Nivát és csak 200 kilómétert hajtott bele
A ZAZ-968MP pick-up autóból mindössze 2500 darabot gyártottak 1990-1993 között. Ebben az autóban mindössze 173 kilómétert hajtott a gazdája. Évekig fűtött garázsban állt. De ez a típus a leghaszontalanabb kisteherautó a világon. A karosszéria hamar rozsdásodik és a teherbírása a motorháztető csomagterében csak 50 kg. A tulajdonos 1993-ban újonnan vásárolta az autót Zaporizzsjai városban ahol gyártották Ukrajnában. A ritka autót 1300 dollárért adták el Zhitomirban.
A Bimota DB1SR futásteljesítményes 0 km. A motort 1987-ben gyártották és a különlegessége, hogy csak 153 db készült belőle. A motorkerékpár Franciaországban volt elzárva az eredeti dobozában amíg exportálták Kanadába. A motor legnagyobb sebessége 229 km / h. 750 cc blokkal rendelkezik és a 80-as évek egyik legerősebb motorjai közé tartozott. A motor súlya 160 kg.
Az oldalkocsis IZS Planéta története 1976-ban kezdődött mikor a Szovjet állam a Cserkaszki régióban kiutalt egy motorkerékpárt az ottani erdésznek
Egy veterán mercédesz amit az előző gazdája nem használt 31 éven keresztül, 82 km van benne. Ezt a szériát 1985-ben visszavonták, 1976 és 1985 között gyártották. Összesen 2,7 millió darabot adtak el belőle, a legnépszerűbb autó volt Németországban a taxisok körében
A DAF teherautó gyár 1928-ban kezdte működését,amit kevesen ismernek,hogy autókat is gyártottak
A járművet 1939-ben az Antarktiszra tervezték
A kuril-szigeten lévő bázist 1978 ban építették de rövid életű volt mert 1992 ben elhagyták az orosz katonák
Tele csupa finomsággal....
A közelmúltban találtak rájuk
Kis-Moszkva 2
Fehéroroszországban levő Zalesve falunak csak 2 lakója van!
Néhány érdekes dolog, amit elnézünk hírességeknek
Zajza mesternek ez maga a paradicsom
Egy elhagyatott gyár épületében találtuk meg ezt a mára már muzeális darabnak számító, évtizedek óta nem használt kerékpárt...
Mélyen az erdőben áll egy elhagyatott, titokzatos tanya. A kifosztott épületből ugyan már minden értéket elvittek, kivéve a mára már ereklyének számító dolgokat...
Egy letűnt kor üzemtelepén máig sok érdekesség rejlik...