1988 augusztus 16-án Németország legabszurdabb túszejtése történt.
A háború alatt sok történet a mai napig nem talált megoldásra.
A flaktorony (németül Flakturm, a flugzeugabwehrkanone, azaz légvédelmi ágyú rövidítéséből) földfelszín feletti, nagyméretű, vasbetonból épült légvédelmi torony. A flaktornyok a második világháború során német és osztrák nagyvárosokban létesültek, ahol a sűrű beépítés nem tette lehetővé a légvédelmi lövegek szabad területen való elhelyezését. A több méteres falvastagságuk ellenállt a szövetségesek bombázásának. A légvédelmi funkció mellett mintegy harmincezer ember számára légoltalmi bunkerként is szolgált, illetve a tűzvezetés irányítását is ezekből a létesítményekből látták el. Ezen kívül otthont adtak számos műkincsnek is, amik így átvészelhették a bombázásokat.
1:30-nál jönnek rá, hogy ma nem lesz segíly :)
Az 1800-as évek eleje igen sötét időszak volt, részben a Napóleoni háború miatt.
A címvédő Németország kiesett a vb-ről Kilátástalan játékkal 2-0-ra kikaptak Dél-Koreától.
A Mercedes-Benz T80 egy hatkerekű, szárazföldi sebességi rekordok megdöntésére készített jármű volt, amit a Mercedes-Benz cég készített Ferdinand Porsche tervei alapján.
Viccnek egy kicsit sok! De minden viccnek a fele igaz.
Vámpírok pedig léteznek!
A sörfesztivál Szeptember 16 - Október 3.-ig tart Münchenben.
1985 Március 16-án az NDK Cottbus városára zuhant egy újabb MIG-21-es vadászgép.
Ennél jobb videós összefoglalót még nem láttam, a keleti offenzíváról és a birodalom bukásáról!
1975 Január 14.-én az NDK Cottbus városára zuhant egy MIG 21 (94A 5115)-es vadászgép.
Július 28-30-án rendezték meg a második női motoros fesztivált Berlin közelében egy repülőtéren.
A német autópálya rendőrség üldözése.
A MAN gyár által tervezett könnyűpáncélos teljesen megfelelt a Wehrmacht igényeinek. Az első 25 előszéria-gyártmány 1935-ben gördült ki a gyárból, az alapkonstrukciónál hátul elhelyezett motorral és elülső meghajtással. A kezdetekben sok apró változtatást eszközöltek a páncéloson, például a lövegtorony módosítása és a felépítmény mellső részén végzett munkák. A legfontosabb sorozatban gyártott változatok az Ausf B és C típusok, melyek döntött orrpáncéllal, és öntött lövegtoronnyal készültek. A torony páncélzata 15–30 mm, az alvázé 10–30 mm. Személyzet 3 fő. Hosszúság 4,8 méter. Szélesség 2,3 méter. Magasság 1,99 méter. Tömege pedig 9 tonna volt. Maybach HL62TRM 6 hengeres benzines motorral látták el. Végsebessége 40 km/h volt. Hatótávolsága teletankolva 200 km. Páncélzata 14,5mm. Fegyverzete: KwK 38-as gépágyú és egy 7,92 mm-es MG 34-es géppuska.
Senki sem gondolta, hogy Németországban is lehet hiánygazdaság!
A történetét senki nem ismeri, azóta sem lehetett hallani róla. Egyszerűen az emberek mégis tudják, hogy mit is tehettek vele.
A bukás és kapituláció napja, 1945 május 7. Németország aláírta a feltétel nélküli megadást.
A Jenz gépgyár 95 éves tapasztalattal rendelkezik Németországban. Ezúttal a biomassza felhasználására tervezte ezt a járművet.
1945 áprilisában végső csapást mértek Berlinre a Vörös hadsereg katonái.