Amiről esetleg nem olvastál.
A khTZ-16-ot (oroszul XT3-16) a korai negyvenes években fejlesztették ki az STZ-3 traktor alapjára.
A képek a helyi levéltárakból és újságokból vannak. Az 1901-1908-as New York-i bűnözőket mutatja be a letartóztatásuk után. Itt vannak tolvajok, rablók, nemi erőszak elkövetők és gyilkosok is. Szinte a fiatal gyerektől az idős emberig mindenki elkövetett valami hibát az apró lopástól az emberölésig.
A Mi–6-os helikopter NATO-kódja: Hook a Szovjetunióban gyártott nehéz szállítóhelikopter volt, melyet a Mil tervezőirodában terveztek és nagy számban gyártottak katonai és polgári célra egyaránt. A Mi–6 fejlesztése 1954-ben indult meg, az Aeroflot és a szovjet légierő nagy szállítóhelikopter iránt felmerült igényeinek kielégítésére. Amikor a gép 1957 végén végrehajtotta első felszállását, ez volt a világ legnagyobb forgószárnyas légijárműve, mely nagy mérete ellenére is megmaradt hagyományos felépítésű helikopternek. Egyúttal ez volt a Szovjetunió első sorozatgyártású gázturbinás helikoptere. A Mi–6 a különféle rekordok megdöntésével azonnal megkezdte rendkívüli képességeinek bizonyítását, és a helikopterek közül elsőként lépte túl a 300 km/h sebességet. A posztot Malac kérésére készítettem ( A kifosztott Csernobili járműtemető) lévő posztomnál lévő kommentelését figyelembe véve.
Az első világháborúban a gépfegyvereknek köszönhetően jelentek meg a gyalogsági páncélok visszatérésére amelyeket a korábbi évszázadokban használtak. Ezeknek a páncéloknak a továbbfejlesztett változatai a golyóálló mellények lettek.
A Ford a legégetőbb koncepció járművét 1964-ben mutatta be, természetesen gázturbinás motorral. Az 50-60-as években a három autóipari óriás - a Chrysler, a GM és a Ford mutatta be először ezt a típust. A prototípust Ford Gáz Turbina Teherautónak hívták, de mindenki (beleértve a cég képviselőit) a Big Red teherautónak nevezte. Hossza majdnem 30 méter volt, és magassága elérte a 4 métert. Fogyasztása 100 kilóméteren 100 liter volt, de az üzemanyagtartály 1000 literes volt. Tehát 1000 kilómétert is meglehetett tenni egy tankolással. Egy 600 lóerős gázturbinás hajtóművel rendelkezett.
Nemrégiben az egyik szakember új részleteket tár fel a Djatlov csoport haláláról. A tragédia egy sí-turista csoportról szól akik rejtélyes körülmények között haltak meg 1959 februárjában, az északi Ural-ban. Ez az egyik legrejtélyesebb baleset a történelemben. A fényképes anyagok csak 1989-ben jelentek meg a nyilvánosság előtt, sőt sokan azt állítják, hogy az információk egy része még mindig titkos vagy megsemmisült. Az ott meghalt emberek furcsa és rettenetes halálának számos változata van, a nukleáris tesztektől és az UFO-któl a paranormális jelenségekig. De még mindig nincs egyetlen forgatókönyv, ami magyarázatot ad a történtekre. Van aki gömbvillámokról beszél, de sok és különböző sérülések voltak találhatóak a holttesteken ezért sem értik, hogy mi is támadt akkor a turistákra. Volt égési sérülés és megcsonkított holttest. Egyesek szerint a Belügyminisztérium alkalmazottai támadtak a csoportra és különböző módszerekkel végeztek velük. Sok sok teória ami igazából nem áll stabil lábakon.
Az ember mióta meglátta , hogy a madár repül, ő is azt akarta!
Amikor még nem létezett okostelefon nyomkodás.