Nem egészen érteni, hogyan is történt ez meg.
Már az elefántosnál hangosan felröhögtem :D
A Mercedes-Benz T80 egy hatkerekű, szárazföldi sebességi rekordok megdöntésére készített jármű volt, amit a Mercedes-Benz cég készített Ferdinand Porsche tervei alapján.
Dolgozgatnak azért ott keleten is
Az első prototípus már 2018-ban kerül bemutatásra Kijevben és Moszkvában. Az ukrán Zaporozsec gyár fejlesztése. Sajnos annyira új koncepció autó, hogy nem adtak meg több infót róla. Ha sikeres lesz az autó akkor 2019-ben kezdik meg a sorozatgyártást.
A Terradyne páncélozott autót 2011-ben kezdték el gyártani. Kizárólag csak katonai, rendőrségi és a határőrségi feladatokra. Aztán megpróbálták Amerikába eladni a civil lakosság számára ami nem sikerült. A jármű az Amerikai B7-es védelem legmagasabb szintjére lett kalibrálva. Az összkerékhajtásos 6,2 méteres Terradyne Gurkha súlya 8,6 tonna, és akár 10 fő befogadására is képes. (az autó 5 férőhelyes amúgy). A jármű 6,7 literes, 8 hengeres turbódízel, 330 LE teljesítményű. (895 N ∙ m), amellyel egy 6 fokozatú automata váltóval szereltek fel. A maximális sebesség 130 km / h. (Talán kockázatos volt egy tökéletesen páncélozott autót forgalomba hozni egy olyan országban ahol ha rossz fiúk kezébe kerül akkor potenciális problémát okozhat).
Az Iraki hadsereg nagy fogása a valóságos Mad Max járművek.
Az IZS Planéta 5 motorkerékpárt egy nagypapa vásárolta az unokáinak még 1993-ban. Az unokák időközben felnőttek, de nem mutattak érdeklődést a motorozás iránt. A motorkerékpár száraz helyen állt egy fészerben. Még a gyári fa csomagolás is rajt volt. Kétütemű 350cc motorban 0 kilóméter van. Az új tulajdonos eredetileg egy múzeumnak akarta eladni, de inkább üzembe helyezte saját használatra. Ezt a típust 1987-2008-ig gyártották.
Az An–225 Mrija, magyarul: álom, NATO-kódja: Cossac. A Kijevi Antonov tervezőirodában az 1980-as évek második felében kifejlesztett szállító repülőgép. 640 tonnás maximális felszálló tömegével jelenleg a világ legnehezebb repülőgépe, amely maximálisan 250 tonna hasznos teher szállítására képes. Fizikai méreteit tekintve ugyancsak a legnagyobb jelenleg üzemelő repülőgép, az Egyesült Államokban a második világháború után épített és mindössze egyszer repült Hughes H–4 Hercules fesztávja viszont meghaladta az An–225-ét. Mindössze egy üzemelő és egy részben megépített példánya van, ez utóbbit a közeljövőben üzemképes állapotba akarják hozni.
A neve pedig Ópium fővezér