Az M1 CATTB (Component Advanced Technology Test Bed) az Abrams harckocsik további fejlesztéseinek lehetőségének vizsgálatára szolgáló prototípus gép volt.
A Jaguar MBT(Main Battle Tank) egy Kínai-amerikai együtműködés eredménye volt, melynek a lényege az elavult Type 59-es harckocsi modernizálása lett volna.
Becenevén a "Grille".
Gyakran látom weboldalakon és fórumokon, hogy az emberek helytelenül írják le a Panzerkampfwagen VI Ausf. B, azaz közismertebb nevén a Királytigris két változatát, vagyis mint Henschel és Porsche tornyos tigris. Ezért gondoltam csinálok egy értelmező posztot, hogy eloszlassam a tévhiteket.
A Type 5 Chi-Ri (五式中戦車 チリ) volt az egyik utolsó japán harckocsi, amit a második világháborúban terveztek.
A legelső Liebherr homlokrakodó !
(A szexipar pár évtizeden belül megalkotja a tökéletes nőt) posztom augusztusban került fel az oldalra. Azóta bizony már megmutatkozott, hogy ehhez csak pár év kell. A Harmony 2.0 prototípus teljesen készen van és tesztelték. A mechanikus lány, Matt McMullin alkotója megígéri, hogy a Harmony 2018 januárjában lesz forgalomban. Ez körülbelül 8,500 és 18,000 dollárba kerül, attól függően, hogy hány egyedi módosítást kell végrehajtani az alapmodellben.
A Tatra 4x4-es teherautó prototípus egy meredek rámpán hajtotta végre azt a mutatványt ami rekordnak minősült.
Az óriási gépben egy harckocsikban használt gázturbina dolgozik, ami áramot fejleszt a 24 elektromotornak, és ezek hajtják meg a 12 tengelyen lévő 24 kereket, s amiből 16 tud fordulni, melyel egyedülállónak tekinthető a világon. De vajon mire kell egy 150 tonnás teherbírású, majdnem 30 méteres gépezet ?
(És egy kis ráadás.)
Egy háromrészes posztsorozat első része.
A GAZ–13 Csajka (oroszul: ГАЗ–13 Чайка) a Gorkiji Autógyár (GAZ) 1959-től gyártott luxus kategóriájú személygépkocsija, melyet elsősorban a Szovjetunió és több más szocialista ország vezető párt- és állami tisztviselői, diplomáciai testületek vezetői és magas rangú katonai személyek használtak.
Brit monstrum
A kétszázadik posztom.
Az "elpusztíthatatlan" !
A Bering-szoroson is át tudott volna kelni !
Az eddigi legkedvencebb posztom !!!
Nem semmi gép !
Ugandá-ban elhatároztak, hogy 70 millió dodóból autóipart hoznak létre!
A technika a kezükben van Ez még csak a prototípus
A Yutong által tervezett kínai buszt elvitték egy 32 kilóméteres városi tesztvezetésre. A sofőr csak a biztonság kedvéért volt a prototípuson, a busz végig hibátlanul működött.
A tanulmányautók sok szempontból kategóriákba sorolhatóak, de van köztük egy igen szűk mezőny, melynek tagjai a sorozatgyártásra alkalmas kategóriát gazdagítják.
1989-ben mutatták be a Vissza a jövőbe második részét, ahol Marty és a Doki 2015-be utaznak (az érkezés dátuma október). Itt találkozhatunk a légdeszkával.
Még 1-2 évet várni kell a vásárlásra
Bridgestone tovább erőlteti az Air Free típusú gumiabroncsát!
Még pár év és talán sikerül a két álom
Az új lengyel harckocsi prototípusa mindenben a csúcstechnikát képviseli, például olyan borítást kapott, amely képes felvenni a környezete hőmérsékletét, így láthatatlanná tud válni az infravörös rakéták elől, sőt, a csempés szerkezetű borításnak hála azt is képes elhitetni a hőérzékelő szenzorokkal, hogy autó, vagy más hétköznapi tárgy közeledik.
A Hughes H–4 Hercules "Spruce Goose" egy nehéz teherszállító repülőgép prototípus amelyet a Hughes Aircraft vállalat gyártott.
A németek is tudtak, nem csak az oroszok.
jo kis ötlet,kár hogy az is marad még egy jóideig
A kód neve : Object 288
Önbeágyazó ágy!!!
Némelyik kicsit rút, de nincs mit tenni, lehet hogy ez a jövő...