A Mi–6-os helikopter NATO-kódja: Hook a Szovjetunióban gyártott nehéz szállítóhelikopter volt, melyet a Mil tervezőirodában terveztek és nagy számban gyártottak katonai és polgári célra egyaránt. A Mi–6 fejlesztése 1954-ben indult meg, az Aeroflot és a szovjet légierő nagy szállítóhelikopter iránt felmerült igényeinek kielégítésére. Amikor a gép 1957 végén végrehajtotta első felszállását, ez volt a világ legnagyobb forgószárnyas légijárműve, mely nagy mérete ellenére is megmaradt hagyományos felépítésű helikopternek. Egyúttal ez volt a Szovjetunió első sorozatgyártású gázturbinás helikoptere. A Mi–6 a különféle rekordok megdöntésével azonnal megkezdte rendkívüli képességeinek bizonyítását, és a helikopterek közül elsőként lépte túl a 300 km/h sebességet. A posztot Malac kérésére készítettem ( A kifosztott Csernobili járműtemető) lévő posztomnál lévő kommentelését figyelembe véve.
Az első világháborúban a gépfegyvereknek köszönhetően jelentek meg a gyalogsági páncélok visszatérésére amelyeket a korábbi évszázadokban használtak. Ezeknek a páncéloknak a továbbfejlesztett változatai a golyóálló mellények lettek.
A Ford a legégetőbb koncepció járművét 1964-ben mutatta be, természetesen gázturbinás motorral. Az 50-60-as években a három autóipari óriás - a Chrysler, a GM és a Ford mutatta be először ezt a típust. A prototípust Ford Gáz Turbina Teherautónak hívták, de mindenki (beleértve a cég képviselőit) a Big Red teherautónak nevezte. Hossza majdnem 30 méter volt, és magassága elérte a 4 métert. Fogyasztása 100 kilóméteren 100 liter volt, de az üzemanyagtartály 1000 literes volt. Tehát 1000 kilómétert is meglehetett tenni egy tankolással. Egy 600 lóerős gázturbinás hajtóművel rendelkezett.
A képek Amerikában készültek a 20-as-30-as években. Itt a szervezett bűnözés tagjai és a prostik letartóztatásaik láthatóak.
A 30-as évek elején készültek a képek Amerikában.
A Maori mitológia szerint a Maori tetoválás egy szerelmi történetnek köszönhetően kezdődött el. A történet egy fiatal fiú, Mataora (Életerő arca), és egy alvilági fiatal hercegnő, Niwareka szerelméről szól. Egy napon Mataora megverte Niwareka-t, aki elhagyta őt és visszatért apja birodalmába, Uetonga-ba. Mataora összetört szívvvel és a bűntudattól gyötőrve a hercegnő keresésére indúlt. Rengetek viszontagság és számos próba kiállása után Mataora Utengora földjére érkezett, de a nagy út megviselte, arca poros és mocskos volt. Niwareka családja kicsúfólta és megalázta az ifjút megviselt kinézete miatt. A megalázott Mataora megbocsájtásért esedezett és Niwareka megbocsájtott neki. Niweraka apja felajánlotta, hogy megtanítja a tetoválás művészetét Mataora-nak. Ezzel egy időben megtanulta a Taniko művészetet is – több színben való szövést. Ezek után Mataora és Niwareka visszatértek az emberek világába és magukkal vitték a moko és taniko művészetét.
Louis De Funes: A franciák legnagyobb komikusát spanyol arisztokratacsaládba született 1914. július 31-én. Apja Carlos Luis de Funès de Galarza ügyvéd, akiből később gyémántműves lett, anyja, a spanyolországi portugál családból származó Léonor Soto Reguera, háztartásbeli volt. Gyermekkora békésen és viszonylagos gondtalanságban telt.
A képek Angliában készültek a második világháború alatt.
A képen látható emberek között vannak rablásért és prostitúcióért és egyéb más bűncselekményekért elítélt emberek. A bűnügyi nyilvántartásba vétel a 40-es évektől a 60-as évekig terjed.
BMW E30-as gyári állapotban 247 kilóméterrel eladó. 2.3 literes 150 lóerős. 5 sebességes manuális váltóval, Recaro ülésekkel a jobb oldaltartás és a kényelem végett. 14 colos kerekekkel szerelve. Bosch L-Jetronic befecskendezés. Maximális sebesség 204 km/h. Gyorsulás 0-100 km/h ra 7,9 másodperc. Gyártási év 1985. Az autó Hollandiában vásárolható meg 40.000 euróért. ami 12.322.000 forint.