Ez egy tegnapi saját felvétel.
A Suzuki RE5 típusú motorkerékpárt 1974-1976-ig gyártották. A motorkerékpár különlegessége, hogy csak ezeknél alkalmazták a forgódugattyús Wankel-motort. Ez a ritkaság 0 kilómétert futott. Az olajválság idején és a szokatlan formának köszönhetően nem volt eladható ez a motorkerékpár, ezért is gyártották csak 2 évig.
Európában Intruder M1800R.
Papi ez szép volt
A túra motor! A Suzuki igazi nagyágyúja csak az ínyencek kedvence!
A folytatás
Tuning azóta létezik, amióta autók léteznek, és azokkal versenyezni kezdtek.
A Pike's Peak Nemzetközi Hegyi Felfutó Verseny története 1916-ra nyúlik vissza, így Amerikában ez a második legöregebb technikai versenysorozat.
Az iskolaév első napján egy amerikai iskolában a tanárnő új diákot mutat be: Sakiro Suzukit Japánból. Kezdődik az óra:
Ezt ma Pécsen láttuk.....elképesztő...
Bitang 206LE
Sugi-nak
Az autó hossza nagyjából 4,65 méter lesz, és legalább háromféle motorral készül majd: egy 2,3 literes benzines és egy 2 literes dízelüzemű négyhengeressel, illetve egy 3,6 literes V6-ossal. Várhatóan lesz összkerék-hajtású változata is, és egyes piacokon – így Japánban és Észak-Amerikában – biztosan kínálják majd kézzel is kapcsolható hatfokozatú automata váltóval.
Nagyon várom