A Type 5 Chi-Ri (五式中戦車 チリ) volt az egyik utolsó japán harckocsi, amit a második világháborúban terveztek.
A tank, melyet Adolf Hitler születésnapján mutattak be, s mellyel megszületett egy legenda - a Tigris.
A V-3, azaz a "Vergeltungswaffe 3" (megtorlófegyver 3) egy a nácik által épített szuperágyú volt, melyet a szövetséges bombatámadások viszonzására építettek.
Egy titán a multból
A CH–53E Super Stallion az amerikai haderő és a NATO legnehezebb és legnagyobb teljesítményű helikoptere, melyet a Sikorsky Aircraft fejlesztett ki az 1970-es évek második felében, a CH–53 Sea Stallion továbbfejlesztésével, elsősorban a Tengerészgyalogság számára. Az amerikai üzemeltetők egyöntetűen csak „hurrikán csinálónak” becézik a típust, a hétlapátú főrotor által keltett légörvény miatt. A Tengerészgyalogság 1967 októberében újabb fejlesztési igénnyel állt elő, melyben kikötötték, az új típusnak 80%-kal nagyobb emelőkapacitással kell bírnia a CH–53D-hez képest, valamint hadihajókon – főként a partraszálló hajókon – való üzemre is képesnek kell lennie.
A Ford a legégetőbb koncepció járművét 1964-ben mutatta be, természetesen gázturbinás motorral. Az 50-60-as években a három autóipari óriás - a Chrysler, a GM és a Ford mutatta be először ezt a típust. A prototípust Ford Gáz Turbina Teherautónak hívták, de mindenki (beleértve a cég képviselőit) a Big Red teherautónak nevezte. Hossza majdnem 30 méter volt, és magassága elérte a 4 métert. Fogyasztása 100 kilóméteren 100 liter volt, de az üzemanyagtartály 1000 literes volt. Tehát 1000 kilómétert is meglehetett tenni egy tankolással. Egy 600 lóerős gázturbinás hajtóművel rendelkezett.
Egy elvetemült ötlet
Az iraki konfliktusok évtizedei után rengeteg fel nem robbant akna hever az országban. A tűzszerészek 1992 óta aknamentesítik a területeket Irak északi részén. 167.000 aknát, 2.000.000 fel nem robbant fegyvert és több mint 11.000 saját készítésű bombát semmisítettek meg.
A kubinkai szépség bemutatása.
A második világháború alatt gyártott legnagyobb teherszállító repülőgép !
Minden az M62-est használó ország adott neki becenevet, a lengyeleknél például "Gagarin" volt, míg a németeknél "Taigatrommel", mely annyit tesz: A tajga dobja. Ez a név jól szimbolizálja a mozdony jellegzetes dübörgő hangját, melyet több száz méterről is hallani lehet !
A Tula M-200cc motorkerékpárt Ukrajnában adták el. A motorkerékpárban mindössze 13 kilóméter volt és 1983 as évjáratú. Teljesítmény 14 LE és a végsebessége 97 km/h.
Az autót 1991 novemberében vásárolták Zaporozsjében. Mindössze csak 905 kilómétert hajtottak az autóba és Harkov városában találtak rá erre a ritkaságra. 1,1 literes 4-hengeres motor adta 51 LE teljesítményt. Összesen 41.832 db készült a ZAZ-1102-es autóból. Végsebessége 145 km / h, és a gyorsulás 0-ról 100 km / órára 16,2 másodperc. Önsúly 745 kg.
A képen látható emberek között vannak rablásért és prostitúcióért és egyéb más bűncselekményekért elítélt emberek. A bűnügyi nyilvántartásba vétel a 40-es évektől a 60-as évekig terjed.
A Suzuki RE5 típusú motorkerékpárt 1974-1976-ig gyártották. A motorkerékpár különlegessége, hogy csak ezeknél alkalmazták a forgódugattyús Wankel-motort. Ez a ritkaság 0 kilómétert futott. Az olajválság idején és a szokatlan formának köszönhetően nem volt eladható ez a motorkerékpár, ezért is gyártották csak 2 évig.
A világ legnagyobb teherautója a Belaz 75710-es, ahogy többi hatalmas társa, ő is nyitott bányákban történő munkavégzésre született, és egyetlen fordulóval 450 tonna rakományt tud felhozni. Ha teljesen fel akarjuk tankolni a dömpert akkor 5600 liter gázolajat tölthetünk a tankba ami durván 2,3 millió forintba kerül. Az összteljesítmény 4665 lóerő.
Az autó 1,3 literes és 4-sebességes manuális váltóval rendelkezik. 1991-es évjáratú. Gyorsulás 0-100 km/h-ra 19 másodperc. Végsebesség-145 km/h. Az autóban 637 kilóméter van és 64 lóerős.
Egy kis hazait is.
BMW E30-as gyári állapotban 247 kilóméterrel eladó. 2.3 literes 150 lóerős. 5 sebességes manuális váltóval, Recaro ülésekkel a jobb oldaltartás és a kényelem végett. 14 colos kerekekkel szerelve. Bosch L-Jetronic befecskendezés. Maximális sebesség 204 km/h. Gyorsulás 0-100 km/h ra 7,9 másodperc. Gyártási év 1985. Az autó Hollandiában vásárolható meg 40.000 euróért. ami 12.322.000 forint.
Az Indonéz Köztársaságot 18 100-nál is több sziget alkotja, amelyek közül kb. 6000-en élnek emberek. Szigetei az egyenlítő két oldalán helyezkednek el, így az országnak trópusi éghajlata van.
Egy többrészes poszt első része.
Repülő-e avagy hajó ?
Gyönyörű gép !
A Zubr osztály (Project 1232.2, NATO nevén "Pomornik") a világ legnagyobb légpárnásainak osztálya. Mindössze nyolcat építettek belőle, melyből jelenleg hét van aktív szolgálatban, Kettő az orosz haditengerészetnél, négy a görög haditengerészetnél és egy a kínainál.
Hossz 19.82 mSzárnyfesztávolság 28,60 mMagasság 8,98 mSzárnyfelület 100,33 m2, turbólégcsavaros Pratt & Whitney Canada PW123AF típusú motorral szerelve.teljesítmény 1780 kW(2420 LE ) Maximális sebesség 377 km / hHatótávolság 2445 kmMaximális magasság 4500 méterEmelkedési sebesség 6.8 m / s
Az SU-100Y-ból csupán egy darabot készítettek, melyet az ugyancsak prototípus T100-as nehéz harckocsiból alakítottak át.
A Duchess of Hamilton (Hamilton hercegnője) egy LMS Princess Coronation osztályú gőzmozdony, amely ma a brit vasúttörténeti múzeumban áll.
Az Objekt 775 szovjet kísérleti rakétás harckocsi (páncélvadász) volt, amelyet az 1960-as évek elején fejlesztettek ki a Cseljabinszki Traktorgyárban (CSTZ). Csak prototípusok készültek, sorozatgyártására nem került sor. Jellegzetessége volt az igen alacsony építés.
Elképesztő !
A nagyfeszültségű villanyoszlop magassága 370 méter, tömege 5999 tonna.
A MiG–15 (NATO-kódja: Fagot) a Mikojan–Gurjevics-tervezőirodában (OKB–155) kifejlesztett szovjet első generációs sugárhajtású vadászrepülőgép.
Volkswagen westfalia Camper 2-es típus. 1967-es évjáratú.Szélesség 1720 mm. Hossz 4505 mm. Magasság 1940mm. Tengelytáv 2400 mm. A motor típusa Benzines: 1970 cc és 70 lóerős.Teljesítmény (kW) 52 kW. Hengerek száma 4. Szelepek száma hengerenként 2. Sebességváltó típusa Mechanikai. Sebességfokozatok száma 4. Hátsókerék meghajtású. Végsebesség 127 km / h
Hengerűrtartalom: 746 cm3Hengerszám: 2 dbSűritési arány: 1:6Maximális fordulatszám: 4900/percTeljesítmény: 26LeEgy litere eső teljesítmény: 34LeForgatónyomaték: 39,2Nm (3200/perc)Löket / furat: 78 mm / 78 mm A sebességváltó áttételi arányai: Első sebesség: 1:3,6Második sebesség: 1:2,3Harmadik sebesség: 1:1,7Negyedik sebesség: 1:1,3 A motorkerékpár egyéb adatai: Benzintartály űrtartalma: 21lOlajtartály űrtartalma: 2lÖnsúly: 315-320 kgMaximális sebesség: 90 km/óBenzin fogyasztás: 6 l/100 kmOlajfogyasztás: 0,25 l/100 kmEgy lóerőre eső súly: 302 kgGumiméret: 3,75" × 19", 3,75" × 19"
Az Ezüst Nyíl.
A történelem első harckocsia.
A statisztika 2015 és 2016 novemberében eladott autókra vonatkozik.
Nem ismer lehetetlent !