Kiváló darab lesz, az első tulajnak. Használtan csakis szívó benzinest, ott nincs zsákbamacska. Se dízelt, se turbót, különben könnyen lehet, hogy milliókat kell még rákölteni a 2 millás autóra.
Hiába van eggyel kevesebb henger, még így sem fér be a legkisebb kulcsaim sem sehova ezekbe a szarokba. Undorító francia csigazabáló megoldások meg "kompromisszumos javíthatóság" címszóval többnapos igazi mélytorkos szopások... de útálom a Francia és az olasz kocsikat...
Elárulhatná nekem valaki,hogy 3 hengerből kisajtolnak 130 Le-t.Mi lesz ebből a francia foschtalicskából,ha eléri a 100.000es "álomhatárt" (ha addig be nem sz@rik a csúcstechnika) Annyira idegesítő.A sok hülye meg rohan és megveszi ezt az ipari hulladék legrosszabb részéből összetákolt szekeret...
Sajnos az emisszios szabalyok rossz iranyba tereltek az autogyartast. Amiert green es blue elnevezesuk van, ugyanugy szennyeznek, 100.000 korul ugy be koxolodik a kipufogogaz visszavezetes miatt, hogy lokheted el a motort. Ha nincs is annyi nyomatekom, de nem adnam oda az 1.6os szivomat ezert a szarert, talan az egyetlen amire lecserelnem ez egy 1.9 PD TDI, semmi esetben kozvetlen befecskendezesu benzines.
@kallatis: pont PD ? 1.9 8 szelepnél kiverődik a pd elem üléke (szal kuka a hangerfej), mert csak egy csavarral van lefogva ami kiszokott lazulni, de szerencsére a 16 szelepesnél orvosolták 2 csavarra a lefogatást csak csak ott meg a hengerfej szokott elrepedni, szal ha akarsz akkor csak sima TDI-t de tény hogy az 1.9 PD TDI a jobbik a sokk pd közül pl a 2.0nál
@V8: igazad van, es szerintem is pl. az ALH motorkod az egyik legjobb sima TDI. De nem vetnem meg a PD-t sem. Csak az a baj nalunk Erdelyben, hogy nagyon nagy kornyezetvedelmi adot kell fizess ezekre az EURO 3-as motorokra, egy AVB-re pl. 1300 euro
V8 2014. április 1. 19:15
10