:D

17 hozzászólás

  • lepi 2014. február 9. 18:29

    1
    NA!!!!Ilyet veszünk horgászni!Csak a torony helyett napernyő lesz.:D
  • adriai6 #1 2014. február 9. 18:40

    2
    @lepi: rotflrotflrotfl az mekkora lenne már XDXD ha lesz vigyél magaddal rotfl
  • DiEgO_Cort3zZz #1 2014. február 9. 18:52

    3
    @lepi: Hagyjad fent a tornyot, ha véletlen valahol nem engednek csónakból beetetni, akkor legyen mivel meggyőzni őket. :D
  • Henti82 #2 2014. február 9. 19:20

    4
    @adriai6: Ezis őszkerék meghajtásos? :D
  • adriai6 #4 2014. február 9. 19:21

    5
    @Henti82: ez 8x8 as rotfl de van belőle 6x6 os is wink
  • ulaci79 #5 2014. február 9. 19:46

    6
    @adriai6:

    Difizár van??
    Mert ha nincs akkor bukott az a 8x8. :D :D :D
    Úgy imádom mikor a terepjárókon is ott vigyorog a 4x4-es felirat.
    Aztán mikor kapar elől hátul,és persze nincs differenciálzár,érdekes módon nem pörög csak 1-1 kerék,elől-hátul.Akkor hogy is van ez?? :D :D :D :D :D
  • adriai6 #6 2014. február 9. 19:52

    7
    @ulaci79: ez nem hasonlítandó össze terepjáróval rotfl ez elég ritka esettben akad el de meg van az esélye hogy el akad (mivel NEM orosz)rotfl de ez valószínűleg csak 8 kerék meg hajtásos végül is elég gáz lenne ha 8 kerékből csak 4 hajtaná :D meg terep járok némelyikénél tudtommal lehet váltani 2 kerékre meg 4 kerékre :D
  • lepi #2 2014. február 9. 20:00

    8
    @adriai6: Ki nem hagynálak a jóból!:D
  • lepi #3 2014. február 9. 20:02

    9
    @DiEgO_Cort3zZz: Vagy a halakat meggyőzni hogy egyenek!:D
  • ulaci79 #7 2014. február 9. 20:45

    10
    @adriai6:

    Amire te gondolsz hogy lehet kapcsolgatni,ott alapból úgy van a kialakítás hogy első vagy igény szerint hátsó kerék hajtás,mondjuk aszfalton.Ez lenne a 2 kerék hajtás.
    Terepen kapcsolod azt a 4-est.Aminél még mindig fent áll a lehetősége hogyha egyik oldal kipörög a kerék,a másik oldal áll.
    Konkrétan,ha mondjuk jobb oldal,első hátsó kerék,jégen áll,a bal oldal pedig aszfalton,hiába kapcsolsz 4x4-et,a jobb oldali kerekek szépen pörögnek,de a kocsi nem megy sehova.Kell egy szerkezet (differenciálzár) ami a jobb és bal oldali kereket össze zárja,és már tudsz is haladni.
    Erre nagyon sok megoldás létezik,persze gyártótól függ a dolog hogy ha be is épít valamit akkor az milyen legyen.
    Pl. van olyan ahol tisztán az elektronikára,és a fékre bízták a dolgot,a rendszer érzékeli hogy melyik kerék pörög ki,túlzottan,így a rendszer azt az oldali kereket fékezi,amitől a hajtás áttevődik a másik oldalra.
    Ami jó,mert az embert mint lehetséges hiba forrást kiiktatták,de zabálja a fékbetétet,pláne télen,csúszós körülmények közt.
  • adriai6 #10 2014. február 9. 20:55

    11
    @ulaci79: vágom :D :beer:
  • lepi #10 2014. február 9. 21:30

    12
    @ulaci79: Megint üde,és friss vagy,és ma sem beszélsz mellé!:D
    Egyébként ezeknél a harci szekereknél jellemzően összdifizár van amit a bolygóművekben zár.Ha ez jó akkor gyakorlatilag minden kerék egyszerre hajt.Persze csak egyenes kormánytartásnál működik,egyébként automatikusan szétkapcsol.
  • DiEgO_Cort3zZz #9 2014. február 9. 21:45

    13
    @lepi: Ez se hülyeség! :D
  • ulaci79 #12 2014. február 10. 08:09

    14
    @lepi:

    Üde és friss.............. na ja.
    Szerda óta döglődöm,sikerült valami nyavalyát elkapnom.
    Egyébként (igaz rég volt) de nem sikerült sehogy sem felidéznem hogy a BTR-80 vagy 80/A-ban hogy is volt ez megoldva.Mindkét típust sikerült kipróbálnom,de ha az életem múlna rajta sem mondanám meg hogy volt. :) :) :)
    Egy biztos,A Dac-ban elektro-pneumatikusan kapcsoltam.
  • [ törölt felhasználó ] 2014. február 10. 19:06

    15
    Már megint egy animáció! Milyen szép is lenne, ha az afgán játékfejlesztők animált terroristái csapnának össze az animált tengerészgyalogosokkal!
    Ráadásul sokkal olcsóbb is lenne!
  • adriai6 #15 2014. február 10. 20:18

    16
    @Harkonnen: ha nem figyelted volna meg ezek csak bemutatók....maga a jármű már létezik és még használatban is van
  • JohnFly 2015. április 8. 21:29

    17
    Ezeknél a sokadik generációs nem is tudom minek nevezzem.......harcjárműveknél nincs értelme differenciálzárról beszélni, ugyanis nincs a két átellenes oldal közvetlen tengelykapcsolatban, mivel kerekenkénti meghajtást (jellemzően hidraulikus, de lehet elektromos is) alkalmaznak. A jármű motorja egy hidraulikaszivattyút, vagy egy generátort hajt meg, aminek az energiáját egyenként lehet precízen szabályozható módon a meghajtani kívánt kerekekhez továbbítani. Itt nincs se sebességváltó, se osztómű, se differenciálmű.
    Ez technológia, és nem múlt századi b@szomkodás, új köntösbe bújtatva.
    Ha például gajjralőnek egy-két kereket, a sérült elemeket az állítható felfüggesztés segítségével csak elemelik a földtől, és azok már nem vesznek részt tovább a játékban, a megmaradt kerekeken halad tovább a járgány.
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!