Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.

9 hozzászólás

  • blaise21 június 16. 16:55

    1
    Csak nekem visszás a dolog? Megveszed a "német" prémium kocsit, és egy ugyanolyan indiai teszi össze, mint a hyundai-t? Csak a végén rányalja a "Had crafted by ..akárki..Mercedes AMG GERMANY" matricát vigyorral a barna képén? Valaki most forog a sírjában! XD
  • pecáros #1 június 16. 18:20

    2
    @blaise21: Az ugye megvan, hogy a Mercedes nem attol prémium, hogy németek szerelik össze... Valószínűleg be sem engednék a gyár területére, ha nem végzett volna el jópár képzést, miegymást.
  • Bumburnyák június 16. 19:13

    3
    Azok, akik ezeket a motorokat összeszerelik a gyár legjobb mérnökei. Ezt nem szerelheti össze hansjürgen, csak azért, mert német.
  • blaise21 #2 június 16. 19:38

    4
    @pecáros: Persze, félig vicc volt. :D Akik a mergában ülnek, nagy %-ban ugyanilyen színkóddal bírnak, nekem meg úgyse lesz rá pénzem soha, szóval nem zavar. XD
  • LongJohnHolmes június 16. 20:16

    5
    Ez egy motorszerelésnek álcázott propagandafilm.
  • Pocoknyuuu június 17. 07:42

    6
    Azt mondjuk nem értem miért kell csúcsmérnök végzettség egy ilyen szinte "széria" melóhoz. A másik, hogy miért jó ennyi összetett műveletet bízni egy melósra, sokkal nagyobb a hibalehetőség, mintha csak párat csinálna.
    A harmadik, én tuti nem örülnék, ha fanatikus merci rajongóként megvennék egy ilyen kocsit és a motoron "Salah Abdeslam" neve szerepelne..
  • Freunddaddy #6 június 17. 17:07

    7
    @Pocoknyuuu: A minőségbiztosítás miatt kell az 1 emberes motor összeszerelés egy ilyen 70-110E dolláros autónál. 1 ember szereli, övé a felelősség és a fizu amit kap. Nézd meg a National geographic Ultimate Factories sorozat autós részeit. Pl: A Nissan Gtr motort 1 szerelő rakja össze az elejétől a végéig 4 óra alatt, 13 szerelő van összesen aki összerakhatja őket. Én akkor lennék pipa ha egy 30 millás gép szivét futószalagon 10 ember rakná össze, na ott lenne hibalehetőség
  • pecáros #4 június 17. 18:18

    8
    @blaise21: A 90-es években kicsit megszaladt a szekér, úgyhogy a családom is beujitott egy Mercit. Persze semmi extra, csak egy mezei 300 TD, nem is újan vettük, de elhiheted, fantasztikus egy autó volt. 3 éve adtuk el, az új tulaj pedig egyből megtörte. :( Még egyszer nem lesz nekünk se, de szép emlék rá visszagondolni.
  • Pocoknyuuu #7 június 17. 18:34

    9
    @Freunddaddy: Nekem anno fiatalon pont a fordítottja volt a tapasztalatom, egy emberre minél több műveletet bíztál, annál nagyobb volt a hibalehetőség. Ráadásul idővel kifeküdt a felelősségtől.
    Ha már beraktál több ezer dugattyút, az csukott szemmel is megy, még ha pl. egy ilyen motorban kissé eltérő is. De ha napi 2 ilyen motort raksz össze, egyik művelet sem fog rutinból menni, mindegyikre iszonyúan koncentrálni kell.
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!