Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.

Egyszerre három Szergej terhelését bírta ki az új híd Nyugat-Csehországban. A mozdonytrió 348 tonnát nyomott.
Nemrég adták át a különleges átforgatási technológiával épített vasúti hidat, amely a a Hracholusky Víztározón ível át a nyugat-csehországi Pňovany–Bezdružice vasútvonalon. A Cseh Vasutak három muzeális Szergeje (T679.1) állt csatasorba, hogy teljesítse a terhelési tesztelési feladatot. A teszt során minden rendben ment, lássuk is a jól sikerült fotókat, amit galériába szerkesztettünk.
A vasúti híd a múlt század húszas éveiből származott, amelynek a vaskonstrukcióját már ki kellett cserélni. Egyedülálló technikát használtak, ugyanis az új hídelemeket egyenként előbb rácsúsztatták a régi hídra, összekapcsolták az újat a régi elemekkel, majd az egészet átforgatták a tengelye körül úgy, hogy a régi hídelem került felülre, amit aztán szétszereltek és elszállítottak. A régi hídnak így csak a pillérei maradtak meg, amit ugyancsak felújítottak. A rekonstrukció 109 millió koronába (1 milliárd 360 millió forintba) került.
A híd felújitása videó
M62 Szergejről bővebben
Foto: Jan Chaloupka
Forrás: zdopravy.cz indoházonline

3 hozzászólás

  • Salax június 19. 22:06

    1
    hOGY TESZTELNEK EG
  • Salax június 19. 22:08

    2
    Hogy tesztelnek egy új hidat?
    Ráeresztenek minél több anyóst. Ha nem szakad le, jó.
    Ha leszakad, még jobb!
  • pushup június 19. 22:40

    3
    "A rekonstrukció 109 millió koronába (1 milliárd 360 millió forintba) került."

    ahhülyék! Mészáros háromszor ennyiből is meg tudta volna csinálni
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!