Először is jaja, ott az ablak. Ha van fólia rajta az sem mindenható, ugyan egyben tartja az üveget de mondhatni "flexibilis", be lehet nyomni. A másik, hogy ahol flexelni lehet és nem feltűnő, oda oda lehet állni egy markolóval és belemarkolni a tetejébe a verdának és platóra tenni. Sokkal gyorsabb. Úgyis alkatrésznek megy a verda, a kasztni meg vasba.
Harmadik, hogy szerintem nem feltétlenül a bejutást kell megakadályozni, (az túl sokrétű feladat lenne és épp ezért sebezhető a dolog több ponton, lásd brutál flex stb) hanem az önerőből elhaladást, merthogy itt is erre megy ki a dolog, tehát induljunk ki ebből. Én egy valamirevaló és nem tucat immoban (pl. 2 vagy több felület megérintése 2 vagy több vagy pont hogy kevesebb mp. alatt, gyújtáson vagy épp hogy anélkül vagy variálva ilyenekkel, hogy csak kettesre állított ventillátornál vagy bekapcsolt szélvédőfűtésnél) + egy mechanikus védelem, mondjuk spec. váltózár vagy barkácsolóknak egy egyedi fék-gáz-kuplungpedál összezáró cuccal, aminek a zárja kulccsal a kézben még elérhető de ha valaki "szabálytalanul" közeledik, akkor már nem fér oda, egyszerűen azért mert több izület kéne a kézfejébe ill. nincs annyi hely a lábtérben. Az immo pár relé és egy hozzáértő, mifelénk egy villanyász 5k.-körül betesz egy egyszerűbb trükköt. A váltózár annyi, amennyit rászánsz, a saját megoldás meg X ft. és némi idő.
Amúgy meg, ha valamit el akarnak vinni azt elviszik, felemelik és csöcs. Kollégámnak üvöltő riasztóval a lakcsi közepéről éjszaka vitték el a GTI-jét, a szomszéd pár méterre sétáltatta a kutyáját, azt mondta hogy úgy gondolta rossz és ezért trélert hívtak hozzá. ÉJSZAKA, ÜVÖLTŐ RIASZTÓVAL.
Nincs több kérdésem...topák az emberek.
Én már gondoltam arra, hogy beleintegrálok egy sörétes töltényt a kormányoszlopba, amit egy ülésbe rakott kapcsoló aktiválna. De mi van, ha elfelejtem hatástalanítani mielőtt beülök?
MJoe 2019. február 1. 18:21
14