Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
gratgratgrat

Joakim Stigsson, aki a Crysis 3-on és a Homefront-játékokon dolgozott environment artistként, egészen döbbenetes bemutatóanyagot készített nekünk CryEngine 3 alatt.Egyre többet hallani hogy a mai grafikai motorok képesek közel fotorealisztikus grafikát produkálni a megfelelő hardverrel. kalap

13 hozzászólás

  • kléni 2014. december 31. 23:13

    1
    Kulcsszó: megfelelő hardverrel. Egy engine nem attól lesz igazán jó, hogy szuper élethű képet ad, hanem ha jól van optimalizálva, és a kisebb teljesítményű hardver ellenére is jó grafikát tudnak összehozni vele. Ha mindenkinek csúcsszuper gépe lenne, a többi engine is simán tudna ilyen grafikát produkálni. Néhány fény, csillogás, közepesen részletes modellek, és szép textúrák. Viszont a végén a víz csillogását elbaszták. :D
  • uramisten #1 2014. december 31. 23:24

    2
    @kléni: úgy érted, kicsit higanyszeű lett? :D
  • kléni #2 2014. december 31. 23:27

    3
    @uramisten: Plusz túlzottan csillog.
  • Henti82 #1 2014. december 31. 23:43

    4
    @kléni: Annyira tudtam hogy belekötsz a hardverbe XD egyébként jogosan,kb egy GTX Titan Black Sli lenne képes ezt élvezhetően futtatni,ha egyáltalán azis képes lenne,arról nemis beszélve hogy ilyen textúrázás mellett egy 3-4 órás játékidejű játék lenne vagy 500 Giga rotfl de nemhinném hogy olyan távoli jövő ez :)
  • kléni #4 2014. december 31. 23:54

    5
    @Henti82: Nem akartam csalódást okozni az év utolsó pillanatában se. :love:
  • Airmen 2015. január 1. 00:29

    6
    Na igen, pont ez a része okoz gondot a legtöbb embernél:Megfelelő hardver.

    Egy igen vékony réteg engedheti meg magának a maxon pörgetett gépet, mégis bőven megél ebből is a számtech ipar.
    Ezt már többször is leírtam:Kijön egy jó grafikájú játék és lehet menni Vlagyimir Vlagyimirovicshoz vagy marad a Super Mario :D
  • Henti82 #5 2015. január 1. 00:30

    7
    @kléni: A negatív kritika is kell :) az is egy vélemény :) yougod BUÉK!
  • sashun 2015. január 1. 10:18

    8
    Arról nem is beszélve mennyi idő lenne egy játékot elkészíteni. Főleg ha az nyílt világú.
  • Bl4st3r-x 2015. január 1. 13:41

    9
    Hmmm. nekem már a videó is szaggat, de szerintem simán elfutna a játék is nálam... xd rotfl
  • igaz_mondo 2015. január 2. 21:22

    10
    Én szerettem mindig programozni. Csodálkozva követtem végig a számítógépek fejlődését egészen attól a perctől kezdve, amikor még nem is volt valódi grafika, hanem csak mi képzeltük oda... :-)

    ...majd jött egy csomó játék (Lemmings, Golden Axe, Lost Vikings, Wolfeinstein 3D ...stb.) leesett az állunk...,

    ...aztán jött egy másfajta világ, a "valódi" 3D (Alone In The Dark, Tomb Raider, ...stb.)

    ...közben megjelent pár olyan játék is, ami tulajdonképpen video volt (Mad Dog McCree, Drug Wars, ...stb.)

    ...nos és pont ez az, ezek az utóbb említett video-játékok 386DX számítógépen is futottak... :-)

    Persze megértem én, hogy csodálatosak a poligon-milliók, amelyekre ráfeszítenek ultra-high textúrákat, és megcsillan rajtuk a perspetívikusan vetített ambient fény, mert kell, hogy valami zabálja az erőforrásokat! Ha nem így lenne, senki nem venne számítógépet, az nem jó üzlet! :-)

    Tehát szerintem egyszerűbb lenne és olcsóbb is, még akkor is ha színészekkel játszatnak el egy-egy video-játékot. Azaz fognának egy videokamerát, levideóznák a jeleneteket, megdobnák egy kis interaktivitással, és máris kész az élethű (és tényleg élethű) játék! :-)
  • Mr. Hyde #10 2015. január 2. 21:27

    11
    kér programozó beszélget...

    :D
  • DogShit 2015. január 4. 14:04

    12
    Aztán lehet szép a grafika ha az egész játék egy halom szart se ér jó példa erre a Crysis. :D
  • Henti82 #12 2015. január 4. 14:13

    13
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!