Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
Eva Hakansson Svéd mérnöknő elhatározta, hogy létrehozza az elektromos szuper mocit! wink

5 évig dolgozott a saját projektjén a férjével Amerikában. Végül siker koronázta a szorgos munkáját. A világrekordja 434,4 km/h -ás végsebesség. grat
A KillaJoule lítium-nanophase akkumulátorokkal üzemel, amelyek 10 kw/h teljesítményűek és 136 kg a súlyuk.

14 hozzászólás

  • Gabor0827 2015. november 25. 10:10

    1
    3 kerék, és zárt utastér? Ez mitől motor?
  • ArkaChopa #1 2015. november 25. 11:09

    2
    @Gabor0827: Gondolom te még életedben nem láttál oldalkocsis motorkerékpárt. Mutatom :

    Tehát attól, hogy 3 kereke van, attól még motor. grat
  • F4RR3LL #1 2015. november 25. 12:43

    3
    @Gabor0827: Arka kommentjét folytatva a zárt utastér pedig a biztonság miatt kell.
  • Gabor0827 2015. november 25. 13:02

    4
    Alig 20 éve motorozom, de ha nem tenném akkor is látnám hogy az nem oldalkocsi, hanem egy stabilizáló kerék. Persze ettől még lehetne mondjuk trike, de a zárt utastér kizárja a motorok közül.
    Együtt pedig hááát...

    A motor lényege a szabadság. Nincs kaszni ami megvéd, és igen ettől veszélyesebb, de pont ez adja meg az ízét a motorozásnak.
    Hogy érzed a szelet, hogy be tudod dönteni a kanyarban.

    Egy zárt kaszniban tökig (vagy punciig) beszíjazva, gyorsulgatni pont annyira nem motorozás, mint ahogy egy drag sem autó.

    Ez a nő megdöntötte valakinek a rekordját akinek volt vér a farkában(esetleg puncijában) oldalkerék és kaszni nélkül felállítani egy MOTOROS sebességrekordot.
  • Gabor0827 2015. november 25. 13:05

    5
    És még egy érv.
    Benne ül, nem rajta.
    Nem ő van a kasznin, hanem az van körülötte.

    Mutasd ezeket a képeket bármelyik vérbeli motorosnak, nevezd "motornak" és sírni fog a röhögéstől.
  • Gabor0827 2015. november 25. 13:14

    6
    Parancsolj: Autó
  • Gabor0827 2015. november 25. 13:14

    7
  • Gabor0827 2015. november 25. 13:15

    8
    Hmmm, pedig volt még pár, de akkor ezek szerint nem mutatom meg. :-)
  • ArkaChopa #8 2015. november 25. 15:11

    9
    @Gabor0827: Nyilván tévedésből nevezték el "motorcycle"-nek, mert előtte téged nem kérdeztek meg, illetve még 100 hasonló motorhoz értő szagembert! kalap
  • Gabor0827 2015. november 25. 15:23

    10
    Ó, nem vagyok én szakértő.
    Csak hát tanultam KRESZ-t, ami elég egyértelműen leírja mi a motorkerékpár, és mi nem az.
    Ajánlom figyelmedbe. :-)
  • ArkaChopa #10 2015. november 25. 15:32

    11
    @Gabor0827: Te olvastad a cikket? Ez egy svéd nő, aki Amerikában építette a motort. Mi köze ennek a Magyar KRESZ-hez? Lépj már túl a korlátoltságodon.Amerikában (ha néztél elég motoros építős sorozatot), tudhatnád, hogy amit annak neveznek , az az is! Ha motornak hívja, akkor te ki a repedt tök vagy, hogy kételkedsz benne? Ha Márianénicsúcsa lenne a neve, akkor te még abba is belekötnél, hogy nem úgy van az ám! :D szóval szállj le a magas lóról, és ismerd be, jó dolgodban nem volt semmi értelmes gondolatod, amit ide írhattál volna.
    És punk tum a nő MOTOR-nak (motorcycle)nek hívja, békülj meg, és menj meditálni a konyhába ezen! :D
    Ó hogy a kötekedős f.....szom ki van már.
  • Gabor0827 2015. november 25. 15:34

    12
    Vagy csak nézd meg az előző rekordtartó hölgyet.

    www.dailymail.co.uk/news/article-2789118/fastest-woman-world-revealed-british-mother-two-scunthorpe-smashed-land-speed-record-going-264mph-motorbike-husband-built-garage.html…

    Ő egy "hagyományos" motoron ülve, támasztókerék nélkül állította be a csúcsot.
    Két keréken.
    Erre a TELJESÍTMÉNYRE vert rá kőkemény 6 mph-át a svéd hölgyemény.
    Becsomagolva egy acélvázba, kitámasztva oldalkerékkel.
    Gyakorlatilag gázt adott. És ennyi.
    Mint a drag gyorsulásnál.
    Ez nem dicsőség. (Megépíteni a gépet ami képes erre, persze az, ezt nem is vitatom.)
  • Gabor0827 2015. november 25. 15:37

    13
    Nem kötekszem.
    Egyszerűen elmondtam hogy az amit a nő tett sértés a motorosokra.
    Elvette a címet egy olyan nőtől aki tényleg megülte a vasat. Aki a nyeregbe kapaszkodva megugrotta azt a 264.1mph-t.

    Ne mond nekem hogy a kettő összehasonlítható!
  • GrGLy 2015. november 25. 18:12

    14
    Régi KRESZ: Motorkerékpár: olyan gépjármű, amelynek két vagy három kereke van és a tervezési legnagyobb sebessége 45 km/óránál nagyobb, továbbá olyan négy kerekű gépjármű, amelynek saját tömege legfeljebb 550 kg és motorteljesítménye nem haladja meg a 15 kW-ot.

    Új KRESZ:
    j) Motorkerékpár: a külön jogszabályban L3e járműkategóriába sorolt kétkerekű oldalkocsi nélküli, L4e járműkategóriába sorolt oldalkocsival rendelkező jármű, továbbá a motoros tricikli.

    k) Motoros tricikli: a külön jogszabályban L5e járműkategóriába sorolt háromkerekű és L7e járműkategóriába sorolt négykerekű motorkerékpár.

    • L3e: motorkerékpárok, melyek 45 km/óra sebességnél nagyobb sebességűek, és 50 cm3-nél nagyobb hengerűrtartalmú belsőégésű motorral vannak ellátva.
    • L4e: 45 km/óra sebességnél nagyobb sebességű, 50 cm3-nél nagyobb hengerűrtartalmú belsőégésű motorral ellátott oldalkocsis járművek.
    • L5e: háromkerekű járművek (triciklik), azaz három szimmetrikus elrendezésű kerékkel rendelkező járművek, 50 cm3-nél nagyobb hengerűrtartalmú belsőégésű motorral vannak ellátva, és/vagy a tervezési sebességük nagyobb, mint 45 km/óra.
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!