A Forma-1-ben 19 szezon alatt, 155 dobogós helyezést, 77 leggyorsabb kört és 68 pole pozíciót szerzett. A Ferrarinál is rekordokat tart: 181 versenyen 72 győzelem, 116 dobogós helyezés, 53 leggyorsabb kör.
@Csirkeláb: Na ezzel én is így vagyok. Nem bírtam a személyiségét.
Viszont az meg hogy letett valamit az asztalra... Szerintem azok tettek le valamit az asztalra, akik megcsinálták azokat a gépeket. Szép dolog, hogy ő volt a leggyorsabb, meg az ő érdeme (is), meg minden, de ezt nem nevezném "asztalra letevésnek", mert utána nincs mit felvenni arról az asztalról.
Magyarul: attól nem lett senkinek se jobb, se rosszabb. Attól viszont hogy (VALÓDI) mérnökök jobb motorokat tettek le az asztalra valóban jobb lett, előrébb léptünk, volt mit felvenni arról az asztalról utána.
Most biztosan sokan köpködni fognak ezért, de ez kb olyan, mintha azt mondanám, hogy én letettem valamit az asztalra azért, mert én tudok adott idő alatt a legtöbb túrógombócot magamba tömni. Hát nem. Viszont az, aki isteni túrógombócot tud főzni, na az letett valamit az asztalra.
Amúgy bocs. nem kötekedni akarok...
Sokan köpködnek, de a legjobb pilóta amióta F1 létezik.
Szerencsétlen, egy semmi balesetben ment tönkre. Egyik sem szép látvány, de szívesebben vetem volna ha egy versenyben végzi így. Méltóbb lett volna.
@yust: Ennél kicsit bonyolultabb az F1, mint amit gondolsz róla. A motor egy dolog, van mellette sok minden más is (kaszni, váltó, fékek, energiavisszanyerő manapság, stb...), a csomagnak kell összeállnia jól ,és ebben még a pilóta is benne van. Ráadásul ha a pilóta alkalmas rá, óriásit lendíthet a fejlesztéseken. Ilyen ember nélkül a mérnök könnyen tévútra tévedhet...
@Inhouse: Hát nélkülem is tévútra tévedhet a túrógombóc-főzés! Nagyon erős manapság a cukrozó-lobbi! Sok munkám van benne, hogy a túrógombócot ne cukrozzuk, hanem sózzuk!
Szóval... hozzám mikor jönnek a rajongók?
@yust: Majd ha 19 évig, napi 16 órában úgy sózod a túrógombócot, hogy a főzőcsapat világbajnok lesz veled együtt, valamint kialakul egy sok milliárdos üzlet a hozzád kapcsolódó relikviákra, ezerszám kerül az arcod reklámokba, portékákra, és lesz egy sok százezer rajongód kerül lázba, ha csak meghallja a neved...ill., ha esetleg 0%-ra csökkent szereplésed ellenére hosszú évekig sem csökken az érdeklődés irántad, minden túrógombóc főző versenyen megemlítenek párszor, hozzád hasonlítanak más sózókat, még mindig csak próbálják megdönteni a rekordjaid...
@Inhouse: Úgy látod, van erre esély? Rajtam nem múlik, én benne vagyok! Sokkal szívesebben enném napi 16 órában a túrógombócot, mint hogy egy gyárban rohadjak!
@Ethical Hacker: Nem volt szó a többi nagyágyúról, sem arról, hogy csakis ő tette naggyá a Ferrarit...de jelentős szerepe volt benne. Itt csak Yust gombócozása volt összehasonlítva Schumival.
Akkor kezdtem nézni a F1-et, amikor Sumi kezdte a pályafutását F1-es versenyzőként. Egy nagyon gyenge Benetton-nal ment. Rohadt jól csinálta. Egy őskövület V8-assal pörkölt oda a nagymenőknek. Olyanokat tudott, mint Rossi fiatal korában. Ott előzöt, ahol "nem lehet". Számomra ő tette érdekessé a Forma 1-et. És ne feledjük, hogy a gyengécske Benetton is az ő pilótasága alatt lett világbajnok csapat. Ugyan ezt megcsinálta a Ferrari-nál is. Egy csetlő botló csapatból többszörös világbajnok team lett amikor Sumi vezette az autóit.
@Ethical Hacker: Ha elolvasod rendesen a hozzászólásokat sorban, akkor talán érthető, hogy nem hagyhattam szó nélkül Yust gombócos kirohanását. Ha nem, az sem baj, nem kell egyet értenünk.
[ törölt felhasználó ] 2019. január 3. 21:11
14