Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.

A Forma-1-ben 19 szezon alatt, 155 dobogós helyezést, 77 leggyorsabb kört és 68 pole pozíciót szerzett. A Ferrarinál is rekordokat tart: 181 versenyen 72 győzelem, 116 dobogós helyezés, 53 leggyorsabb kör.

26 hozzászólás

  • kléni #1 január 3. 21:17

    2
    @Csirkeláb: Na és a rajongója vagyol-e? :P
  • Cíke #2 január 3. 21:19

    3
    @kléni: Az ugyanaz, te buta, csak én lómaiul mondtam. XD
  • Ethical Hacker #1 január 3. 22:00

    4
    @Csirkeláb: Főleg úgy hogy Barichellónak kötelezően el kellett engednie.
    Én sem bírtam, ő utáltatta meg velem a Forma1-et.
  • Cíke #4 január 3. 22:20

    5
    @Ethical Hacker: Arról mondjuk pont nem ő tehetett, rádión jött a gusztustalan parancs. bazmeg
  • Ethical Hacker #5 január 3. 22:39

    6
    @Csirkeláb: Nyilvánvaló, de engedelmeskedtek mind. Azóta nem nézem semmibe ezt a "sportot". Ha csapatsport, akkor álljanak mindketten dobogóra, vagy kapjon a csapattárs is pontszámot mert részt vett a taktikában, de ez így gusztustalan, ahogyan írod.
  • Ethical Hacker #5 január 3. 22:41

    7
    @Csirkeláb: Meg ez is milyen hogy a családja nem ad infót az állapotáról? Addig jólesett nekik a szurkolók támogatása, ennyit nem érdemelnek meg? Nem hiába nem bírtuk mi a fazont, a családja is ilyen.
  • yust #1 január 4. 00:36

    8
    @Csirkeláb: Na ezzel én is így vagyok. Nem bírtam a személyiségét.
    Viszont az meg hogy letett valamit az asztalra... Szerintem azok tettek le valamit az asztalra, akik megcsinálták azokat a gépeket. Szép dolog, hogy ő volt a leggyorsabb, meg az ő érdeme (is), meg minden, de ezt nem nevezném "asztalra letevésnek", mert utána nincs mit felvenni arról az asztalról.
    Magyarul: attól nem lett senkinek se jobb, se rosszabb. Attól viszont hogy (VALÓDI) mérnökök jobb motorokat tettek le az asztalra valóban jobb lett, előrébb léptünk, volt mit felvenni arról az asztalról utána.
    Most biztosan sokan köpködni fognak ezért, de ez kb olyan, mintha azt mondanám, hogy én letettem valamit az asztalra azért, mert én tudok adott idő alatt a legtöbb túrógombócot magamba tömni. Hát nem. Viszont az, aki isteni túrógombócot tud főzni, na az letett valamit az asztalra.
    Amúgy bocs. nem kötekedni akarok...
  • PuhapÖcsi január 4. 01:24

    9
    Sokan köpködnek, de a legjobb pilóta amióta F1 létezik.
    Szerencsétlen, egy semmi balesetben ment tönkre. Egyik sem szép látvány, de szívesebben vetem volna ha egy versenyben végzi így. Méltóbb lett volna.

    Mindenesetre hétszeres világbajnok. le a kalappal!!
  • Cíke #7 január 4. 07:29

    10
    @Ethical Hacker: Ez az ő dolguk.
  • Cíke #8 január 4. 07:31

    11
    @yust: Igazad lenne, ha csak gombócot evett volna, de ő elég rendesen benne volt a gombóc főzésében is, nélküle nem lett volna olyan finom. :P
  • yust #11 január 4. 08:51

    12
    @Csirkeláb: Hát én is ösztönzőleg hatok a túrógombóc-főzésre! :P
  • Cíke #12 január 4. 09:02

    13
    @yust: Akkor te is egy legenda vagy! :P
  • Ethical Hacker #10 január 4. 09:06

    14
  • Cíke #14 január 4. 09:12

    15
  • yust #13 január 4. 09:40

    16
    @Csirkeláb: Ugye!? Egy szebb világban engem is úgy ünnepelnének, mint őt! :)
  • Inhouse #8 január 4. 09:49

    17
    @yust: Ennél kicsit bonyolultabb az F1, mint amit gondolsz róla. A motor egy dolog, van mellette sok minden más is (kaszni, váltó, fékek, energiavisszanyerő manapság, stb...), a csomagnak kell összeállnia jól ,és ebben még a pilóta is benne van. Ráadásul ha a pilóta alkalmas rá, óriásit lendíthet a fejlesztéseken. Ilyen ember nélkül a mérnök könnyen tévútra tévedhet...
  • yust #17 január 4. 10:05

    18
    @Inhouse: Hát nélkülem is tévútra tévedhet a túrógombóc-főzés! Nagyon erős manapság a cukrozó-lobbi! Sok munkám van benne, hogy a túrógombócot ne cukrozzuk, hanem sózzuk! ;)
    Szóval... hozzám mikor jönnek a rajongók? :P
  • Inhouse #18 január 4. 10:18

    19
    @yust: Majd ha 19 évig, napi 16 órában úgy sózod a túrógombócot, hogy a főzőcsapat világbajnok lesz veled együtt, valamint kialakul egy sok milliárdos üzlet a hozzád kapcsolódó relikviákra, ezerszám kerül az arcod reklámokba, portékákra, és lesz egy sok százezer rajongód kerül lázba, ha csak meghallja a neved...ill., ha esetleg 0%-ra csökkent szereplésed ellenére hosszú évekig sem csökken az érdeklődés irántad, minden túrógombóc főző versenyen megemlítenek párszor, hozzád hasonlítanak más sózókat, még mindig csak próbálják megdönteni a rekordjaid...
  • Inhouse január 4. 10:19

    20
    " és lesz egy sok százezer rajongód kerül lázba, " lenni újmagyar, ill. ne szerkeszd óvatlanul amit elsőre elírtál
  • Ethical Hacker #19 január 4. 10:53

    21
    @Inhouse: Jaj, ne túlozzunk... Mintha Schumacher építette volna fel a Ferrarit a nulláról...

    Senna, Prost, Lauda, ők az igazi legendák! Akkoriban nagyobb szerepe volt a sofőrnek, ma inkább a technika dominál.
  • yust #19 január 4. 11:08

    22
    @Inhouse: Úgy látod, van erre esély? :) Rajtam nem múlik, én benne vagyok! :) Sokkal szívesebben enném napi 16 órában a túrógombócot, mint hogy egy gyárban rohadjak! :D
  • Inhouse #21 január 4. 12:25

    23
    @Ethical Hacker: Nem volt szó a többi nagyágyúról, sem arról, hogy csakis ő tette naggyá a Ferrarit...de jelentős szerepe volt benne. Itt csak Yust gombócozása volt összehasonlítva Schumival.
  • Ethical Hacker #23 január 4. 12:49

    24
    @Inhouse: Elég rossz összehasonlítás volt, nekem ebből az jött le amit írtam.
  • Kalmani január 4. 17:05

    25
    Akkor kezdtem nézni a F1-et, amikor Sumi kezdte a pályafutását F1-es versenyzőként. Egy nagyon gyenge Benetton-nal ment. Rohadt jól csinálta. Egy őskövület V8-assal pörkölt oda a nagymenőknek. Olyanokat tudott, mint Rossi fiatal korában. Ott előzöt, ahol "nem lehet". Számomra ő tette érdekessé a Forma 1-et. És ne feledjük, hogy a gyengécske Benetton is az ő pilótasága alatt lett világbajnok csapat. Ugyan ezt megcsinálta a Ferrari-nál is. Egy csetlő botló csapatból többszörös világbajnok team lett amikor Sumi vezette az autóit.
  • Inhouse #24 január 5. 14:22

    26
    @Ethical Hacker: Ha elolvasod rendesen a hozzászólásokat sorban, akkor talán érthető, hogy nem hagyhattam szó nélkül Yust gombócos kirohanását. Ha nem, az sem baj, nem kell egyet értenünk.
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!