Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
:|

70 hozzászólás

  • kuckac #45 2011. december 2. 19:06

    46
    @Lehel9: Ja és a tricepsz meg a mell ugyan az ;)
  • indián #47 2011. december 2. 19:56

    47
  • indián #47 2011. december 2. 19:58

    48
    @kuckac:szerintem fingod nincs az egészről lol
  • Lehel9 #47 2011. december 2. 22:42

    49
    @kuckac: mar értem ugye most csak szivatni akarsz s csak azert irtad grat ha meg komolyan irtad akkor muhahhha lol xd
  • kuckac 2011. december 2. 23:03

    50
    heheh wink kíváncsi voltam melyik okos vágja rá igazam van :D
    Am meg a fekvözés edzi a bicepszet...
  • Loll 2011. december 3. 03:20

    51
    Hannibal King!!!
  • Lehel9 2011. december 3. 11:28

    52
    @kuckac: nemtalaltál emberedre :D most látom irtad hogy használod a fegyencedzés könyvet hol tartasz? én is olvastam és edzek egy ideje csak más modszerekkel, ay egylábas, gugolás egykezes fekvötámsz ugyahogy megy kézzállásban csak 2kézzel az egykezes huzódzkodással holtpontra jutottam :( most azzal kinlodom
  • kuckac #53 2011. december 3. 11:38

    53
    @Lehel9: Én is 2kezesnél ragadtam, de majdcsak menni fog az egykezes is.A legtöbb gyakorlatnál 8-9 körül vagyok, a mesterlépéseket próbálom lassan elsajátítani, bár a hídnál 9es szinten kezdtem :D A húzódzkodás 1 kézzel is úgy ahogy megy, de a 4-5 ismétlés mind2 kézzel eléggé lefáraszt, ezért abból csak napi 1 sorozat megy :S
  • Lehel9 #54 2011. december 3. 11:54

    54
    @kuckac: hát az egykezes kézzenallásba lehetetlenségnek tünik nekem, youtubon se láttam még hasonlot sem, ám ajánlom figyelmedbe ezt az oldalt www.beastskills.com/
    rengeteg saját testsulzos gyakorlat képpekel bemutatva és le is van irva a progresszió ha tutsz egy kicsit angolul :)
  • kuckac #55 2011. december 3. 11:58

    55
    @Lehel9: yougod
    Ja és annyit hogy a lábaddal egy kicsit támadszd magad, úgy talán könyebb, nekem azzal megy 1-2(szabálytalan :D)
  • Kiamo 2011. december 3. 12:08

    56
    erről a könyvről még nem hallottam de, jól hangzik, asszem utánanézek... :D
  • kuckac #57 2011. december 3. 12:11

    57
    @Kiamo: Magyar :D
    mediafire.com/?gck8jdwk88r8vpp
    mediafire.com/?hcv82k8ja9lub56
  • zsolatori 2011. december 3. 12:54

    58
    fiuk nagyon ellvagytok lol
  • joshsword #58 2011. december 3. 15:38

    59
    @kuckac: ezt még nem olvastam. thx!
  • kuckac #60 2011. december 3. 17:03

    60
  • indián 2011. december 3. 19:36

    61
    rotfl azért kíváncsi lennék mind kettőtökre "gondolom most az jön h 25-ös a cerka mi"
  • kuckac #62 2011. december 3. 20:28

    62
    @indián: Fegyencezz egy évig és meglátod az eredményt :D25 ohmy
    Kinek van olyan kicsi? rotfl
  • indián #63 2011. december 3. 21:04

    63
    @kuckac: rotfl nem igazán vonz a dolog lol de van sejtésem a dologról,egyszer kipróbáltatták velem és az edzőterem jobban bejött lol egyébként aki kezdő annak lehet egy kicsi több idő kell a saját súlyát mozgatni lol nem olyan egyszerű...
  • kuckac #64 2011. december 3. 21:53

    64
    @indián: Az edzőterem se rossz, de ez a fajta edzés az erőt edzi míg az edzőterem inkább a csajok nézzétek milyen bicepszem van edzés :D
    Nem azt mondom hogy az edzőterem nem jó, de azért a kötött izomzat nem olyan jó :D
    Am meg akinek van 25ös cerkája annak minek gyúrni? rotfl
  • kuckac 2011. december 3. 21:54

    65
    Na bazz ezzel magamat égetem xD De én csak azért kezdem fegyencezni, mert a fiamat akartam erösíteni, de nem konditeremben és ö meg egyedül nem akarta elkezdeni úgyhogy :D
  • joshsword #66 2011. december 4. 15:57

    66
    @kuckac: elolvastam a könyvet :) én is a szabad testsúlyos edzés híve vagyok, bár van a testépítésben is bőven tapasztalatom. Szóval: én kétnaponta járok futni 4-5 km-t. Aztán a lakótelepi játszótéren szoktam edzeni. (én ezt átmozgató-erőnléti edzésnek hívom) A könyben szereplő szintek szerint én is valahol a 6-8 körül vagyok. Azok viszont lazán :) viszont jó pár éve nem csináltam egykezes vagy egylábas gyakorlatokat. Majd ezután megpróbálkozom velük. Egyébként jó a könyv! Thx!
  • indián #65 2011. december 5. 18:39

    67
    @kuckac: Én egyáltalán nem szeretem a csigás dolgokat,csak saját súly és szabad súly jöhet szóba...de látom tetszik a 25-ös szám rotfl Beleolvastam én is és lehet h kipróbálom lol csak azt nem tudom h edzőteremben hogyan kezdjek hozzá,vagy lehet e keverni a kettőt...?
  • kuckac 2011. december 5. 19:05

    68
    Hétfőre mehet fekvözés, guggolás, meg fekve nyomás
    Szerdára lábemelés, húzódzkodás és vádli
    Szerdára pedig a kézenállás és híd.
    Nekem ez volt az elsö hetem:
    Hétfö:
    Fekvötámasz - 2 sorozat - 20 ismétlés lvl.5
    Lábemelés - 2 sorozat - 20 ismétlés lvl.5
    Szerda:
    Húzodzkodás - 2 sorozat - 10 ismétlés lvl.5
    Guggolás - 2 sorozat - 50 ismétlés lvl.4
    Péntek:
    Fekvötámasz kezenállásban - 2 sorozat - 2 perc lvl.1(lol)
    Híd - 2 sorozat - 20 ismétlés lvl.9
    Ja és eleinte ha érzel fájdalmat pl a bal csuklódban akkor fekvözés közben rakj 1-2 dm valamit a kezed alá és úgy nem terheled meg annyira a a csuklódat.:)
  • coke 2012. január 11. 13:05

    69
    grat zsolatori leg
  • zsolatori 2012. január 14. 12:15

    70
    coke bor
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!