Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.

29 hozzászólás

  • SirFilo 2014. október 21. 11:40

    5
    amikor még mertek elindulni esőben <-> tömegbaleset.
    Kicsit ellentmondásos ugye? A hülyeség nem egyenlő a bátorsággal :)
  • uramisten 2014. október 21. 12:28

    6
    Már rég nem nézek Forma 1-et, így megkérdem: manapság nem indulnak esőben?
  • Ficko 2014. október 21. 12:31

    7
    Safety car-al, addig köröznek, míg jóformán felszárad a pálya.
  • cancer 2014. október 21. 12:42

    8
    A merő és a vakmerő között van egy kis különbség.xd
  • Bumburnyák 2014. október 21. 13:26

    9
    Meseszép, komolyan, tudom, hogy tömegbaleset, de akkoriban még minden más volt, a technika, a szabályok, minden... Volt verseny, volt izgalom, voltak pilóták, nem pedig technika technika hátán. Ma minden a computereken és a pilóták helyett automatikusan megoldó szoftvereken múlik. Nincs varázsa, eltűnt...
  • kléni 2014. október 21. 13:29

    10
    Pedig a tömegbaleset sokkal látványosabb, mint ha csak körbe-körbe mennek az autók mindenféle szabályozás mellett. Én már vagy 7 éve nem nézem ezt a szart.
  • areon #6 2014. október 21. 14:14

    11
    @uramisten: Hát igen, általában az történik, hogy nem engedik el őket, mert sok az eső. Esőgumi? Ugyan, pár centi után az autó fenéklemeze úszik meg és a gumi gyakorlatilag nem érinti a talajt. Megemelni az autók hasmagasságát? SZART! Ezt is mint minden lekorlátozzák tizedmiliméter pontosságra, hogy mit, meddig, hova, merre lehet állítani. Ezért csináljak azt, hogy köröznek 4 kört, míg annyira fel nem szárad, hogy közvetlen az első körben, már jönnek átmeneti esőgumiért.
    És megint csak ebből a folyamatos korlátozásból jött ki EGY csapat jól, mégpedig a Mercedes. Február X-ig lehetett a motorokat beállítani az EGÉSZ szezonra. A Mercedes mérnökök kitalálták, a hőt meg miegymást, hogyan tudják minél hasznosabban elvezetni. 80+ lóerő. Hiába derült ki a turpisság, senki se tudja már befolyásolni a motorok tulajdonságait. Ergo, már a szezon előtt megnyerte a Mecedes az egész világbajnokságot.
  • uramisten #11 2014. október 21. 14:53

    12
    @areon: Ha az egész versenyhétvégén esik az eső, akkor mit tesznek?
  • Link3r #12 2014. október 21. 15:21

    13
    @uramisten: malmoznak :D én se nézem már a forma 1-et de emlékszem régen volt közben porshe futam az most is van? Nyilván azok a gépek kimennek esőbe is
  • Hauzer 2014. október 21. 16:24

    14
    Itt is már kezdett puhulni a dolog,de még bőven élvezhető volt. Engem baromira bosszant amikor egy F1-es pilóta rinyál ha esik...Azért keres annyi pénzt,hogy vállalja akár a halál kockázatát is...Állítólag ők a csúcs,felettük senki..akkor hajrá..
  • Airmen #14 2014. október 21. 16:52

    15
    @Hauzer: Lószaftot.Az F1 már évek óta a csúcs közelében sem jár.Az IndyCar viszont még megmaradt autóversenynek és nem egy cég, amiből sok pénzt lehet kivenni.
  • uramisten 2014. október 21. 18:32

    16
    Ezekről az esős rinyálós menyjünk-ne menjünk helyzetekről egy videó jut eszembe : Patrick Depallier 1978 Montreal - más világ volt, igaza van Airmennek, most ez leginkább csak biznisznek tűnik, a srácok meg körözzenek csak nyugodtan. Kívülállóként biztos felszínes vélemény, de varázsa már rég nincsen számomra, igaz, nem is vagyok már tizenéves.
  • Targi #15 2014. október 21. 18:34

    17
    @Airmen: Mert az Indyt csupa csóró, pénzt megvető lelkes emberke műveli, mi? lol
  • uramisten #17 2014. október 21. 18:51

    18
    @Targi: ebből lesz vita :)
  • Targi #18 2014. október 21. 19:07

    19
    @uramisten: Nem akarok én vitázni, mert leszarom az egészet. Csak azt nem értem, hogy miért hiszik az emberek azt, hogy csak az a tökéletesen jó, amit ők szeretnek, és miért nem tisztelik a másikat azzal meg, hogy nem fikázzák le, amit az szeret. Ez annyira szánalmas dolog.
  • grim 2014. október 21. 19:34

    20
    kövezzetek meg de nekem hiányzik Palik (ha szemben ülünk a tv-vel ?! biztos van aki hátulról nézi xD)
  • Bl4st3r-x 2014. október 21. 19:44

    21
    Igen Palikért érte meg anno F1-et nézni... Leüllt az ember és kapott másfél-két óra SZÓRAKOZÁST. Nekem legalábbis az volt. Autóverseny, stand-up, izgalom egyben. Nagyon jó kis futamok voltak, igaz azért a végére betett rendesen Schumaher is az unalomnak időnként...
  • uramisten #21 2014. október 21. 19:52

    22
    @Bl4st3r-x: úgy valahogy :)
  • uramisten #19 2014. október 21. 19:54

    23
    @Targi: nem hinném, hogy a legtöbben itt ilkyet hisznek. A véleménbyek meg gyakran sértőek másokra nézve, már aki a szívérre veszi, hogy másnak nem az tetszik ami neki.
  • areon #19 2014. október 21. 21:59

    24
    @uramisten: Remélem jól emlékszem az információkra. Ha időmérőn is esik akkor elhalasztják. ( volt, hogy itthoni idő szerint hajnal 3-kor tartották meg az időmérőt ). Abban az esetben, ha még mindig esne nem tudom mi a helyzet, mi alapján döntik el a rajtsorrendet. A futam napján szintén késleltetik. Alap esetben 2 óra a limit, halasztással 4 óra. ( Már ha nem sötétedik be hamarabb ). 8 kör után(?) fél pontokat osztanak. Ezt a 8 kört safety car mögött teszik meg.
  • tom555 #21 2014. október 21. 22:06

    25
    @Bl4st3r-x: engem speciel idegesített a Palik,de koránt sem annyira,mint a Mezei.
  • tom555 #21 2014. október 21. 22:08

    26
    @Bl4st3r-x: mondjuk voltak jó pillanatai,de amikor történt valami,vagy kiesett a kedvence,úgy üvöltött,hogy majd szétvágott az ideg.Mindemellett mondott néha akkora faszságokat,hogy az ember agya megállt... :D
  • Airmen #17 2014. október 21. 22:19

    27
    @Targi: Senki nem mondta, hogy azt nem pénzesek művelik.Csak abból a pénzből, amiből a pilóták(akiket tesztpilótának hívnak és maximum a szimulátor közelébe engedik, vagy egy több éves autóval karikázhat az isten háta mögött) ott mosolyognak a garázsban az F1-es versenyeken, abból már full szezont lehet futni az IC-ben.Kis különbség... :)

    Az meg részletkérdés hogy ki mit szeret.A tények akkor is makacsok.És az lehet, hogy az IC-t nem nézik milliók(lassan az F1-et se, ha így folytatják, mert év elején még 30 milliós zuhanásról beszéltek), viszont a verseny az a versenyzésről szóljon, ne a spórolásról, a nem létező, ugyanakkor rohadt drága innovációról és a csillogás mögé bújtatott problémákról.

    Nézd meg az idei évet:Egy csapat képes nyerni, nézd meg az előző 4-et, egy csapat képes nyerni.Nézd meg 2009-et, vagy 2000-2004-ig.Ha Te ezt élvezed, nekem mindegy...

    De nehogy már én legyek a hibás, mert rávilágítok a problémára :) Személy szerint kedveltem az F1-et 2005-től 2009-ig.Először azért, mert izgalmas volt Alonso és Schumacher öldöklése(egyiknek se szurkoltam), utána azért mert a GP2-es kedvencem bekerült végre(Hamilton), aztán 2009-ben is , mert a másik brit kedvencem is sikeres lett.Viszont 2010-óta le vannak osztva a lapok és viszlát.Most a Merci fog évekig uralkodni, aztán majd valaki más.2007-08 is csak azért lett érdekes, mert mindenki 2009-re készült.Úgymond beleszartak az autókba és emiatt lett jó, mert nem is nagyon reagáltak egymásra.Csak egy egészséges minimumra törekedtek.

    Egyébkén az F1 folyamatosan olyan dolgokat tulajdonít magáénak, amik máshol már jelen vannak és a naivak még el is hiszik, hogy az tényleg F1-es találmány.Igazolva ezzel, hogy az F1 innovatív(lószart, amit annak hívnak, az általában már máshol megvan, tehát nem új, így nem is innovatív és kiaknázatlan).
    Ugyan az a helyzet, mint a számítógépes játékoknál.Ameddig ilyen alacsony a nézők elvárása, addig senki ne is számítson jobbra(mert ez egy rakat szar ami most van).Aki meg beletörődik, arra nem is mondok inkább semmit.
  • Airmen #18 2014. október 21. 22:20

    28
    @uramisten: Jó hogy eszembe juttattad ;) :D
  • areon #27 2014. október 21. 23:00

    29
    Azt is hozzá kell tenni, hogy szintén nem egy felemelő érzés a szezon közepén azt hallani, a kedvenc csapatod felől, hogy elkezdtek a következő évre tervezni. Egyszerűen nincs más lehetőség. Nem engedik meg a szabályok, hogy az idei konstrukciót fejlesszék. Aztán hagyják és beletörődnek, hogy már megnyerte az a bizonyos csapat a világbajnokságot.
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!