Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
...lessd el a technikát!winkwink

11 hozzászólás

  • Gekko3src 2011. június 1. 20:46

    1
    de ez a kocsi erőből driftel nem kézifékkel .... és ez a nem mindegy
  • Stig 2011. június 1. 20:53

    2
    Szerintem csak Magyarországon driftelnek a kocsik kézifékkel, mert itt nincs pénz olyat ótót építeni ami erőből driftel :D
  • dobi1992 2011. június 1. 21:22

    3
    de a kézit nem azért huzzák be mert nincs erő hanem azért mer úgy nem esik ki a szögből ha látja hogy nem jól jön az ív akkor kézivel lehet korigálni mert úgy nem tolja rá az ívre az autót és így kiadja az ív
  • Sponge #3 2011. június 1. 22:49

    4
    @dobi1992: igen, sokszor jó az, ha van, mert mint a videó felénél, vagy hol, a csávókám elbaszarintotta, gyenge volt az ív, hát kézifék, aztán egyből csúszott az!
  • dobi1992 2011. június 1. 23:06

    5
    ha van benned egy kis erő akkor az itthoni drift autóknak meg is tudod emelni (persze vannak kivételek) a hátulját 150-200 le úgy megy ahogy akar

    @Sponge: :beer:
  • stalker17 2011. június 2. 07:35

    6
    Marha egyszerű! Nem kell egy über kemény 5000 köbcentis dög :) Egy hátsókerék ,vagy egy állandó összkerekes autó (AWD).... Aztán már nem is kell a kézifék ;) A driftben nem a motor ereje a döntő!
  • baygendas 2011. június 2. 10:14

    7
    gyerekek, a kezifek sosem a korigalasra kell, hanem azert, hogy elinditsa az auto hatuljat. Korigalni mindig kormanybol es gazadasbol szoktak. Az igazi driftesek kibillentik az egyensulyabol a kocsit a kanyar elott es aztan erobol korigal :beer:
  • dobi1992 2011. június 2. 11:10

    8
    @baygendas: oké!!!
  • Bl4st3r-x 2011. június 2. 20:11

    9
    na itt gyönyörűen látszik miért nem fogsz tudni SOSE driftelni egy utcai autóval... ilyen futóműgeometriával lehetetlen lenne normálisan közlekedni. Akkora utánfutás van ezen is, mint egy bevásárlókocsin, és akkora kerékfordulási szög van mint egy biciklin. kéziről annyit felőlem, hogy csúszás közbe ha végiggondolod tök felesleges meghúzni( "korrigálni vele";) hisz a kipörgő kereket egy pillanatra megállítod, aminek azután nem csak oldalerő tapadást kell legyőzni, hanem az újbóli forgást is fel kell venni, plusz ha nem akarod még a hajtásláncot is basztatni csak nem fogod le a motort kézivel, kéne némi kuplung is, de akkor meg már annyi felé figyelsz hogy ki is csúsztál. Akitől még láttam csúszás közbe kézizést, az szinte mind túlfordult. Nem lehet és kész
  • dobi1992 2011. június 2. 20:19

    10
    @Bl4st3r-x: Érdekes nekem megy a kézi hmmmm mind1 ;)
  • kkjoco #9 2011. június 3. 08:31

    11
    @Bl4st3r-x: utcai autóval elsősorban azért sem fogsz driftelni mert mind elsőkerekes szar
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!