Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.

17 hozzászólás

  • Matula 2014. január 4. 22:31

    1
    Na ki emlékszik arra gyerekként,ahogy elsuhant ez mellette?
  • pepuccso #1 2014. január 4. 22:56

    2
    @Matula: ez? fiatal ahhoz.

    A postaládás változat, hátul körlámpával, tipikusan halványsárga színben, nna, arra emlékszem. ZAZ 968 a kódszáma
    Záporjóskának csúfolta apám
  • Matula 2014. január 4. 23:03

    3
    @pepuccso tudom,hogy záporjóskának hivták ezt az autó tipust,meg hallottam,hogy olajkályha füttése volt,amitől pár ki is gyulladt télen :)
  • lepi 2014. január 4. 23:07

    4
    Amikor a jogosítványt megszereztem a drága jó szüleim-ha már három sofőr van a családban-a merkúrnál megrendelték az új autót.Hát ugye a lada drága volt,meg hát 4-5 évet is kellet volna rá várni,ez a csoda meg a trabi jöhetett számításba.
    Hiába vártunk a csodára,úgyhogy maradt a trabant.:D
  • Airmen 2014. január 4. 23:15

    5
    1:04-nél jót röhögtem XD
  • [ törölt felhasználó ] #3 2014. január 5. 08:33

    6
    @Matula: Néhány Barkas égett ki, ugyanis annak is benzines fűtése volt az utastérben, csak külön tartályról ment (ami pont rá volt építve) és néha megpróbálták forrón feltölteni.
    www.ebay.de/itm/DDR-Sirocco-Benzin-Heizung-Standheizung-Barkas-B1000-Oldtimer-/171192053305
  • [ törölt felhasználó ] #2 2014. január 5. 08:35

    7
    @pepuccso: Bizony, ez már a gengszterváltás környékén jött ki! A békebeli 966-os volt a király! Majd 40 lóerőt tudott a közel 900 cm3-es motorja. Vettünk egyet '90-es évek elején kemény 4000 Ft-ért, és kb. ezt kapta, mint a videón.
  • sure_shot 2014. január 5. 09:48

    8
    Azért az komoly, hogy ügyes sofőr kezében milyen terepviszonyokat képes legyőzni ez a kis szörny. Ahol nincs erő ott mindig jól jön a lendület...;)
  • baygendas 2014. január 5. 10:06

    9
    micsoda hangja van! :D
  • syn7h37ic 2014. január 5. 10:21

    10
    Nem véletlenül mondták erre a kocsira hogy a tajga réme.
  • DogShit 2014. január 5. 10:40

    11
    Ezt nem tudtam róla :D
  • alfe 2014. január 5. 11:57

    12
    A hangja a léghűtés miatt van a fűtést sirokkó nevű jószág szolgáltatta benzines kiszerelésben a Hungarocamion autóiban is ez volt csak diesel válltozatban és olyan meleget csinált,hogy indítás után tíz percel már az utcát kellet fűteni.
  • pepuccso #7 2014. január 5. 14:17

    13
    @Matula: azám, tényleg! :D meg alant írta syn7h37ic, hogy tajga réme, az is jó név.

    Bevallom, én soha de soha nem ültem ilyenben, pedig szerettem volna.

    @Harkonnen: mennyi ilyent hoztak vajon az országba? 40 év alatt láttam összesen 7 darabot, meg Ukrajnában párat, s ennyi.

    De nagyon leesett az állam a videót nézve - a kis gyösz miket tud! :D
  • mikoris 2014. január 5. 18:06

    14
    T54 harckocsi motor! jó, hogy minden terepen elmegy
  • [ törölt felhasználó ] #9 2014. január 5. 18:54

    15
    @baygendas: Pedig csak egy 60 fokos V motor, de a hangja miatt mindenki azt hitte, hogy boxer!
    :D
  • [ törölt felhasználó ] #14 2014. január 5. 18:58

    16
    @mikoris: Gondoltam szólok, hogy még csak nem is harckocsi indító motor, mint azt a városi legendákban hallani!
    A T-54/55 harckocsiban egy V12-es 38800 cm3-es kb. 600 lóerős motor volt, ráadásul dízel!
  • [ törölt felhasználó ] #13 2014. január 5. 19:16

    17
    @pepuccso: Pedig volt sok belőlük, Budapest külvárosainak sorgarázsaiban lehet, hogy még rozsdásodik 1-2 darab!
    Az is igaz, hogy nem mindenütt ugyanazokat az autó tipusokat szerették a régi időkben. Kecskemét-Kiskőrös-Soltvadkert környékén a Wartburg volt a menő, arra felé még most is látni sokat, de felénk pl. egyet sem...
    :D
    Így volt ez a Zápor Jóskával is.
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!