@reflmix:
Ilyennel kezdtem vezetni 80-ban...alig láttam ki a kormány mögül éppen múltam tizennyolc....170 lóerős V-8 as benzines...a hangja tiszta amerika.....reggel kaptam egy címet, irány Miskolc...üveggyár...buli volt...
Én is vezettem a katonaságnál elég sokat,jó kis autó volt. Rengeteg benzint fogyasztott,és nagyon egyenetlenül járt a motorja,de más gond nem volt vele. A katonai változat három tengelyes volt,és raktak rájuk gumi kilövés elleni védelmet is. Ez úgy működött,hogy ha kilőtték valamelyik keréken a gumit,akkor egy szelep elforgatásával a kompresszor elkezdett levegőt nyomni a kerékbe menet közben.
@reflmix:
Ha mégis vidéken talán, de a motort diesel-re cserélték pedig pont az volt benne a fincsi dübörgött a V.8...de akkor nem számított a benzin, hogy negyvenet eszik megrakva.....7 jó magyar forint volt literje.....jó a fizetés úgy 1700...per hó...de benzin volt minden nap....két három kanna.
@mikezerox: Azt elhiszem igaz.én abba a korban nem éltem még de megnézném az tuti milyen volt akkor az élet,ilyenek dübörögtek az utakon..Valahogy nem tudom elképzelni
@reflmix:
Úgy 1980 után éjjel az üllőin kicsit megnyomtam 120......levettem a gyújtást....kis gáz majd vissza a kipufogóban robbant az anyag, nos akkorát szólt mint egy ágyú, de a szerelők ezt nem szerették, és a műhelyfőnök sem mert csere volt kirózsásodott a vége a robbanástól, de alig múltam tizennyolc...Szerintem a mostani gépek korszerűbbek, megbízhatóbbak, gazdaságosabbak, képzeld el ennek az orosznak a plató fő tartóeleme két fagerenda volt! Szó szerint, olyan mint amiből a galériát csinálják, na ezt ha túl sokat pakoltál fel, törés miatt gyakran kellett cserélni, egy előnye volt, a kis súly és no korrózió.
reflmix 2013. október 12. 10:19
11