Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
Tesla Model S Performance - Dyno - 386HP

19 hozzászólás

  • gabbantyú 2013. január 16. 09:54

    1
    mint ha 1500as fordulatnál bekapcsolt volna a hyperhajtóműgenerátor ugye?olyan minta turbo meg a kompresszor a benzines autókba :D XD
  • SirFilo 2013. január 16. 10:10

    2
    hova fajul ez a világ....először dízelek, mostmeg már ez...undorító..
  • SirFilo 2013. január 16. 10:11

    3
    mondjuk 370 pacit villanyból kihozni, nemrossz azért...de ennyi vége is lett az aksiknak, mehetnek töltőre... :D
  • SirFilo 2013. január 16. 10:12

    4
    vagy 386 pónit. :)
  • zooltan #4 2013. január 16. 13:23

    5
    @SirFilo: te hülyének nézed azokat a mérnököket akik ezt az autót megtervezték?
  • SirFilo #5 2013. január 16. 13:33

    6
    @zooltan: miért nézném hülyének? poénosan megjegyeztem hogy a jó kis benzines autókat a jövőben ilyen elektromos bizbaszokra váltjuk le....amit azért nem lehet olyan élvezet vezetni... és még nem tart ott a tudomány hogy ehhez a teljesítményhez normális aksikat tudjanak gyártani, mert ha tudnának már rég ilyenekkel lenne tele a világ.
    azért azt hozzáteszem hogy énis mérnök leszek hamarosan(jelenleg technikus)
  • SirFilo #5 2013. január 16. 13:35

    7
    egyébként meg pofázoltán? :D
    boccs ezt nem tudtam kihagyni.... :D XD :beer:
  • andalas 2013. január 16. 14:41

    8
    Micccsoda hangok! grat Ez hiperhajtómű lesz :D :D
  • SirFilo #8 2013. január 16. 14:56

    9
    @andalas: ahogy mondod. látom szakmabeli vagy :D :P hiperhajtó mű szuszpenzoro-intelregulátoral diferált exkrementum. :D csak a pontosítás kedvéért. de gondolom ezt teis vágtad, csak hosszú lett volna leírni :D :beer:
  • andalas #9 2013. január 16. 15:00

    10
    @SirFilo: rövidítek, öreg vagyok én már a hosszú írásokhoz! :D
    Tér-idő kontinuumot felborította utána a Tesla. lol
  • SirFilo #10 2013. január 16. 15:08

    11
  • zooltan #11 2013. január 16. 15:39

    12
    @SirFilo: értem én a viccet, és amúgy én is mérnöknek tanulok, elektromérnöknek. Sok embernek elég lenne egy elektromos autó ami egyszeri feltöltéssel 100 km-ert kibír, volt is ilyen de hamar kivonták a piacról mert az olajmágnásoknak nagyon nem tetszett, megjegyzem ezeket az autókat nem adták el csak kizárólag bérelni lehetett. Hidd el megvan a tehnológia csak ott tart a világ, hogy mindenkit megvesznek és megvesztegetnek, hogy ne kerüljön ki egy minőségi elektromos autó. Figyelmedbe ajánlom: watch?v=qNEKJKkoXSI
  • SirFilo #12 2013. január 16. 16:25

    13
    @zooltan: akkor jó. Ebben az olajos részben teljesen igazad van, de az akkumlátorok még akkor se tartanak ott, ahol kellene.. hogy ennek mi az oka, azt személyszerint nemtudom, lehet hogy az olajcégek nem negedik, énis halltom már ezt a verziót, és észerűnek is tűnik. 100km egy feltöltésre az az a verzió, hogy oké jó meg minden, de mire? elmenj bevásárolni? másra nem. aztán állhat az autó 8 órát töltésnél mert használtad fél órát... én csak azt mondtam hogy leadta a 380 lóerőt, ami figyelemre méltó, de véleményem szerint az aksinak ennyi is volt, ha pesrze aksiról ment egyáltalán.
  • naperszeVitlad 2013. január 16. 17:15

    14
    kísérleteznek a levegő lítium akksival vagy mivel, de nekem mindegy, a benzines motor szól a legszebben. még jódarabig annyit fognak kérni egy elektromos autóért, hogy abból még 10 évig tankolok, ha egy ugyan olyan kategóriájú benzinest veszek. jó lehet kicsit túloztam, de szerintem az elektromos autó tök béna. nem tetszik.
  • Szunyog83 2013. január 16. 20:11

    15
    Oké, lenne értelme a villanyautónak, ha hirtelen mondjuk megnőne az akksik kapacitása úgy a négyszeresére, a gyártási költsége pedig lemenne minimum a felére! Ja... és a semlegesítés is meg lenne oldva. Szép dolog, hogy a kocsi nem az arcunkba szennyez, hanem párszáz kilométerrel arrébb, ez éppen nem is lenne gond, nagyban jobban lehet tisztítani a gázokat, sőt egy erőmű jobb hatásfokkal dolgozik, mint egy benzinmotor, de a tudomány mai állása szerint nem ez a megfelelő út! Szerintem!
    Tömegcsökkentés kellene ide, mert az azért vicc, hogy manapság egy trabi méretű autó is közelebb van a másfél tonnához, mint az egyhez. Képzeljük el, milyen fogyasztásra lenne képes egy 1,2-es, turbós benzines egy 700 kilós autó esetében! Radikális változásra lenne szükség, mert ez így nem az igazi!
  • tabi76 2013. január 16. 20:16

    16
    Emberek gondolkodjatok már,ez 1 csoda .Nagyon sajnálatos dolog hogy az uj mérnök generácio a saját segggggét sem tudja kitörölni ,de azért fikáz rendesen....Az elektromos autoknak a gyorsulása retentö jo
    Nekem is egy 1.6 16v benzinmotoros kocsim van .De amikor abba az anyagi helyzetbe kerülök az elsö dolgom lesz hogy vegyek egy elektromos autót...
    És gondoljunk a környezet szenyezésre is
    Tisztelettel
  • jetlimester 2013. január 16. 21:18

    17
    Azért ez nem rossz:
    A Tesla Roadster egy elektromotoros sportautó, a Tesla Motors első terméke. A cég állítása szerint a prototípussal képesek voltak kevesebb mint négy másodperc alatt álló helyzetből 100 km/h-ra gyorsulni, a végsebesség pedig 201 km/h. Egy lítium-ion akkumulátor egyszeri feltöltésével az autó 394 km megtételére képes. A kocsi fogyasztása (999 Wh/km) megfelel 1,74 l/100 km benzinfogyasztásnak. kalap :P
  • RIP #16 2013. január 29. 08:21

    18
    @tabi76: szennyez az is csak ahogy Szúnyog írta, pár kilométerrel arrább, ahol az erőmű előállítja az áramot..
    de alapjába véve nem rossz alternatíva lenne...
  • Rush 2013. január 29. 08:28

    19
    Majd a sztellarátorok előállítják az elektromos áramot minimális energiabefektetéssel :D
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!