@AsconaB: Legutóbb a saját autónk alá kellett feküdnöm otthon, hogy az önindítóra menő vezetékeket rendbe rakjam. Megemeltem a saját emelőjével a trapézkarnál, aztán a küszöb emelési pontoknál pallódarabokkal alápakoltam. Így sem volt felemelő érzés a munka, pedig nem tudott volna rám esni.
@Inhouse: Feszélyezi az embert nem csoda. Azért ha rád esik másfél tonna nem jössz ki alóla többet...
Én olajcserénél téglára sétáltatom, hátsó kerék mögé tégla és úgy megyek alá. Nincs rámpa sajnos, de drága is pedig nem ártana egy pár belőle. Fejlesztek kicsit mindig a szerszámokon ahogy bírok.
@Inhouse: Nincs mit. Egyébként néztem azóta ezt a képet és úgy nem állt össze, mert az M551-en a sofőrnyílás középen van, ezen meg bal szélen. Egy M41 alvázának tűnt inkább, így rákerestem és igaz is, ez nem egy M551 Sheriden, hanem egy T49-es prototípus. Lényegében egy M551 és egy M41-ből készült öszvér. Ezt még én sem ismertem.
laci42 május 10. 18:33
12