Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.

87 hozzászólás

  • makkancs 2015. november 14. 01:11

    1
    Legalább 60 ember életét vesztette a Párizs belvárosában több helyszínen végrehajtott géppisztolyos, robbantásos támadásokban - közölte a rendőrség pénteken késő este. Már a hadsereg egységeit is az utcákra vezényelték, teljes a káosz a francia fővárosban.
  • makkancs 2015. november 14. 01:31

    2
    Csak a koncertteremben 100 halottat találtak, erősítette meg a francia rendőrség. François Hollande francia elnök és Manuel Valls miniszterelnök azonnal a helyszínre siet. Három terroristát öltek meg a francia rendőrök.
  • sz16 2015. november 14. 01:48

    3
    Kellett nektek ez a sok kecskebaszó ??? Csokolgassátok őket :)
  • makkancs 2015. november 14. 01:51

    4
    Szomorú mérleg: 140-en haltak meg a terrortámadásban

    Legalább 140 halottja van a péntek esti párizsi merényletsorozatnak - közölte a párizsi városháza. Nagyjából száz embert gyilkoltak meg a terroristák a Bataclan koncertteremben, negyvenet pedig más helyszíneken.
  • aSaca-Hun 2015. november 14. 05:06

    5
    baj lesz + ebböl
  • gyozo333 2015. november 14. 06:30

    6
    Hogy az a ................ Ebredj mar fel Europa . Bassza meg . Nem ertem hogy miert gondoljak meg mindig azt hogy a muszlim valaha be fog illeszkedni . Nagyooon sajnalatos ez a helyzet es ebbol meg komoly gondja lehet mindenkinek ! Meg nem keso ATOMOT NEKIK !!!
  • makkancs 2015. november 14. 06:55

    7
    Így oszlik meg az áldozatok száma a különböző helyszíneken

    A hajnali adatok alapján a CNN szerint így oszlik meg a 153 áldozat a támadás helyszínei között:

    Bataclan színház: 112
    La Belle Equipe bár, rue Charonne: 19
    Le Petit Cambodge kambodzsai étterem környéke, rue Bichat: 14
    Stade de France nemzeti stadion: 4
    Avenue de la Republique, 10. kerület: 4
  • ko-pi 2015. november 14. 10:08

    8
    Mit vártál Európa? Meleg hógolyót?
  • ko-pi #5 2015. november 14. 10:08

    9
    @aSaca-Hun: már van, de nagyobb lesz.
  • einstein 2015. november 14. 10:23

    10
    a bevándorlás pártiak ilyenkor hogy néznek reggel tükörbe? mesélje már el vki ha van itt olyan....
  • Chrome 2015. november 14. 10:31

    11
    Ez az ez aaaz gyertek csak kedves szakállas barátaink, örömmel látunk titeket. Jaj jaj várjatok így már egy kicsit solan vagyunk. Na jó az az agysebész meg a technikus még bejöhet de a többiek sajnos kinn maradnak. XD
  • Wundermax #6 2015. november 14. 11:11

    12
    @gyozo333: nem minden muszlim szélsőséges...inkább az oktatásra kéne odafigyelni, mert a sötét emberek lesznek mélyen vallásosak. Minden mélyen vallásos embertől elnézést kérek ezért a hozzászólásért:) de tény, h nem az atomfizikus fog a vallás felé fordulni, de ha mégis, akkor nem fogják behülyiteni, mert van agya... ennyi, amig 10 emberből 8 műveletlen parasz, addig az ideológia mentén hadba lehet állitani őket és ez nem csak az iszlámra értendő...
  • ko-pi #12 2015. november 14. 11:19

    13
    @Wundermax: Öngyilkos gondolkodásmód. A baj, hogy nem csak "ön".
  • Wundermax #13 2015. november 14. 11:23

    14
    @ko-pi: szopás van és szopás lesz. Az ISIS-t le fogják darálni odahaza, de azok meg időben ruhát váltanak majd...
  • syn7h37ic #12 2015. november 14. 11:26

    15
    @Wundermax: Értem a gondolatmenetedet. De azt hogyan magyarázod, hogy tanult több nyelven is beszélő diplomás muszlim is beáll a fanatikus barmok közé?
    Itt valami más van...
  • Wundermax #15 2015. november 14. 11:47

    16
    @syn7h37ic: lehet, h körülötte mindenki agyhalott volt, korán kezdték az agymosást, vagy csak simán egy aberrált betegállat az illető...
  • Sennctom 2015. november 14. 13:40

    17
    meg is érdemli az összes ilyen ország akik a bevándorlás mellett voltak!
    a Franciákat meg amúgy se kell sajnálni szarházi egy nép!!
  • ko-pi 2015. november 14. 13:50

    18
    Akik eddig csak nevettetek rajta! Nem érzitek úgy, hogy az összeesküvés elmélet kezd gyakorlattá válni?
  • cancer 2015. november 14. 13:54

    19
    Nézzétek meg az Utánunk a tűzözön című filmet. Asszem 1997-es gyártású, és elhangzik benne egy mondat " Felrobbantjuk az ikertornyokat és ráfogjuk az arabokra "

    A háborúhoz indok kell, valódi vagy krehált az mindegy.
  • Tengelyikusz 2015. november 14. 14:45

    20
    Europa gyenge és elveszőben van. Fegyver nélkül elfoglaltak minket.
  • kléni 2015. november 14. 14:54

    21
    Mi közük a történtekhez a bevándorlóknak?
  • Airmen #12 2015. november 14. 15:04

    22
    @Wundermax: Ez egy baromság, már ne is haragudj.9/11-et több egyetemet végzett ember hozta össze, többségében nyugaton tanultak voltak.
    Az IÁ oldalán nem egy szintén nyugaton kitanított orvos, vegyész és egyéb egyetemet/főiskolát kijárt, nyugaton szocializálódott, sőt akár nyugaton született többedik generációs muzulmán harcol.De kapásból ott van az IÁ több vezetője is, akik úgyszintén magasan kitanult emberek és nem kecskenyúzásból diplomáztak.

    Az oktatásnak semmi köze ahhoz, hogy valaki később felrobbantja-e magát a piacon vagy sem.

    Az a baj, hogy be vannak engedve.Ha nem jöhetnének be, akkor nem kéne a felesleges integrációra milliárdokat költeni Euróban és értelem szerűen nem is tudnának ilyeneket összehozni, mert nem lennének itt!

    Erkölcsi tartást nem ad az oktatás.Az vagy van, agy nincs.Azt nem lehet adni.
  • Airmen #21 2015. november 14. 15:06

    23
    @kléni: A titkosszolgálatok a végletekig le vannak terhelve a migránsok miatt.Nem tudnak mindenkit leellenőrizni, hogy terrorista-e vagy sem.
    És akkor még itt vannak a már itt lévő, vagy de született radikálisok is.

    Egyébként csak annyi közük van hozzá, hogy minden terrortámadást migránsok vagy azok leszármazottai követnek el.Nem kell védeni a söpredéket.
  • einstein #21 2015. november 14. 15:15

    24
    @kléni: és Európának mi köze a bevándorlókhoz?
  • Bulcsuvezér 2015. november 14. 15:16

    25
    Lesz ez még rosszabb is. Nem sokára itt háború lesz!!
  • Tengelyikusz #21 2015. november 14. 15:18

    26
    @kléni: áááá semmi
  • kléni #23 2015. november 14. 15:36

    27
    @Airmen: Ez igaz, de csak mert nem tudnak leellenőrizni mindenki, még nem lesz mindenki terrorista. Nem védelemről beszéltem itt, hanem pont fordítva, nem támadom le azt, aki nem érdemli meg. Ha azok között, akik a határokon illegálisan léptek be, van olyan, aki felelős a történtekért, kapja meg a büntetését, és ez igaz máskorra is, ha bűnöznek, feleljenek érte. De most két fél van, akikről egyértelműen állítható, hogy hibásak, az illegális határátlépők pedig nem tartoznak közéjük: maguk a terroristák, akik elkövették a gyilkosságokat, és az EU, mert nem előzte ezt meg. Az Iszlám Államot nyugodtan rohanják csak le, végre valahára jó lenne eltörölni az ilyen szervezeteket a Földről. Az meg lehet, hogy túlterheltek a titkosszolgálatok, de mégis miért nem léptek akkor fel ez ellen? Mire vártak? Ha nem lehetséges a szervezet további bővítése, akkor ne engedjenek be egyetlen egy kétes személyt se. Csak ugye a politika közbeszólt, és későn aktivizálták magukat. De e miatt ne már hogy a bevándorlókat tegyük felelőssé, akik szintén ez ellen a terrorszervezet elől menekülnek. Nem várhatjuk tőlük, hogy legyenek olyan kedvesek, hogy ne jöjjenek ide önszántukból, mert hát nem tudunk dönteni, meg bővíteni a kapacitásunkat, és nem tudjuk megerősíteni, hogy a kedves menekült terrorista-e, maradjanak már otthon, ahol a terrorszervezet lemészárolja őket, mert nem akarnak hinni valamiben, vagy kifosztják őket minden vagyonukból. Fordított esetben a világ egyetlen egy embere nem tenné ezt. A terroristák meg egyértelműen nem a többi, illegális határátlépőkkel együtt jöttek (vagy ha mégis, annyi biztos, hogy megtehették volna másként, törvényesen is, amit a túlterhelt szervezetek szintén nem tudtak volna megfelelően ellenőrizni), mert mégis, minek gyalogolna vagy bajlódna az utazás nehézségeivel egy terrorista, aki fel akarja robbantani magát, mikor van pénze a szervezetnek, meg kialakított csempészhálózata? Egy terrorszervezet elől menekülő ember pedig nem fog szimpatizálni egy terrortámadással, hiszen pont ez az, ami elől menekül. Nem kell kisangyalnak lenniük nekik ahhoz, hogy ne legyenek terroristák.
    Nekem aztán mindegy, hogy lezárjuk-e az EU összes határát, és tűzparancsba adjuk, hogy aki megpróbál átjönni, azt lőjék agyon, keresünk megoldást a megoldhatatlan befogadásra, vagy elfogjuk az összes létező terroristát, miközben az ilyen-olyan katona szervezetek megszállják az egész arab térséget, vagy bármi más. De ne vádoljunk olyan embereket olyasmivel, amit biztosan nem követtek el, csak azért, mert most bekövetkezett egy katasztrófa, és ne legyünk rasszisták se, mert elvileg mi annál okosabbak vagyunk.
  • kléni #26 2015. november 14. 15:36

    28
    @Tengelyikusz: Mondtam már neked, vagy érvelj, vagy maradj csendben.
  • Wundermax #20 2015. november 14. 15:39

    29
    @Tengelyikusz: bocs, de a 20. számú megjegyzésed ismét:

  • Tengelyikusz #29 2015. november 14. 15:41

    30
    @Wundermax: :) ez van
  • Tengelyikusz #28 2015. november 14. 15:42

    31
    @kléni: te meg ne mond meg mit csináljak. Köszi
  • Tengelyikusz #29 2015. november 14. 15:45

    32
    @Wundermax: de sajnos ezaz igazság
  • Wundermax #22 2015. november 14. 15:50

    33
    @Airmen: nem haragszom és nincs igazad, mert hiába vannak ott a diplomás gyilkológépek, azok csak hangadók (vagy főszervezők sokszor), de ha nem lenne mellé egy buta paraszt tömeg aki feltétel nélkül elfogadja mások véleményét, akkor jóval kevesebb emebrből állna az a bizonyos csorda. Sajnos rossz emberek mindenhol vannak még a diplomások között is, de a tömeg az ami változtatni tud a dolgokon. Ha nincs egy tájékozott, művelt többség, akkor bármilyen mentális nyavaja el tud tejedni. Az csak véletlen, hogy most az iszlamisták vannak előtérben, van még ezer másik szervezet és társaság, aki napi szinten nyomatja az ördőgűzést és terjeszti a szemenszedett hazugságokat. pl a legtöbb vallási szervezet, legtöbb tagja.

    "Az a baj, hogy be vannak engedve"

    na itt már rendesen el vagy tévedve. Nem ez a baj, hanem az, h idáig eljutottunk. Máshol nem zavarna téged a kegyetlen, primitív és pusztító ideológiájuk, csak itt? Gondold ezt át mégegyszer...
    Valamint azt is, hogy, ha az átlagember nem szellemi és anyagi nyomorban élne, akkor lenne ideje a műveltsége kialakítására és a tájékozódásra, és nem esne áldoztul a diplomás hangadók hazug, manipulatív prédikációjának. Ha nem élne nyomorban, akkor eleve nem fordulna olyan erővel és elfogultsággal a vallás felé.
  • Wundermax #32 2015. november 14. 15:51

    34
    @Tengelyikusz: te nagyon élvezted volna a középkort rotfl
  • Tengelyikusz #33 2015. november 14. 15:53

    35
    @Wundermax: amugy mi bajod a vallással?
  • Wundermax #27 2015. november 14. 15:56

    36
    @kléni: yougod köszi, örülök, h létezik még ez a vonal is:) amikor nagy a baj, akkor sokan elfelejtik, h honnan is jöttek. Érdemes átgondolni a dolgokat, mielőtt általunk nem ismert személyeket kategorizálgatunk...
  • ko-pi #29 2015. november 14. 16:01

    37
    @Wundermax: Ez a videó is mutatja a különbséget. Azok pár hülye allah kép miatt már gyilkolnak. Védik a vallásuk "becsületét" (értik a viccet, csak nem szeretik).
    Nálunk a többség pedig észre sem veszi, hogy aláznak minket, sőt röhögünk. És ez akkor is igaz, ha már sokan olyan okosnak érzik magukat, hogy elfordulnak a vallásunktól, vagy nem fordulnak hozzá. Nem az egyházról beszélek. Ott óriási baj van.
  • Wundermax #35 2015. november 14. 16:02

    38
    @Tengelyikusz: a vallással semmi, még a hit is elmenne, de az emberek teljesen félrreértelmezik a bibliiától kezdve az összes kibaszott vallási témájú könyvet.

    Sztem az első az élet és az életmód, a kultúra. Minden más utána következik, ergo ha valamilyen vallás által képviselt értékkekkel egyetért az ember, akkor azt a mindennapi életben kell próbára tenni. Ha nem az életről van szó, akkor nincs jelentősége, az már csak sallang, körítés. Nem kell a misztikum, az mind tömör faszság, egyszerűen csak viselkedni kéne már végre megtanulni, mert oké, hogy milliárdos társadalomban élünk, de már kurva rég volt az, amikor lemásztunk a fáról.

    és full keresztény vagyok amúgy, csak nem hiszek istenbenrotfl
  • Wundermax #37 2015. november 14. 16:07

    39
    @ko-pi: jó, de azon felül, h - természetes módon - megvédjük magunkat, az h mások már pár kép miatt gyilkolnak, miért kéne, hogy befolyásoljon minket? Mi (keresztény európa), nem kéne, h másképp viszonyuljunk az emberekhez, azért mert egyes szélsőséges ideológiák vérontanak. Oda kell verni az iszlám államnak, igen, de a rászorulóknak meg segíteni kéne, mindentől függetlenül, nem?
  • kléni #31 2015. november 14. 16:12

    40
    @Tengelyikusz: Lévén hozzám beszélsz, de, megmondom.
  • ko-pi 2015. november 14. 16:13

    41
    Más: TV-ben persze a migráns helyzet megoldásáról, kvótákról beszélnek. Még akkor is, ha nem vesszük figyelembe, hogy ezek tömegével fognak gyújtogatni, robbantgatni, nőket erőszakolni. és azt nézzük, hogy az életveszélyből menekülnek. Attól miért kéne úgy kezelni őket, hogy itt maradnak????
    Ha egy barátom (nem, hogy egy vadidegen, összeférhetetlen "kultúrájú" nagy eséllyel veszélyes valaki) azt mondja, hogy teszem azt leégett a háza és nem tud hol aludni, vagy, hogy uzsorások üldözik, és ha megtalálják a városában megölik, akkor beengedem a házamba, szállást, ételt, italt adok neki. De ez kurvára nem jelenti azt, hogy onnantól nálam lakik és én tartom el.
    Persze, ha a világ irányítóinak más a célja, az más.
    De attól még a népnek nem kéne hülyének lenni.
  • Tengelyikusz 2015. november 14. 16:21

    42
  • ko-pi #39 2015. november 14. 16:24

    43
    @Wundermax: egy részét már meg is válaszoltam feljebb. Kell segíteni, HA TUDUNK. De nem úgy, hogy mi basszunk rá. És ez nem is sima rábaszás, még a mostani vérfürdő sem. Ez még lófasz, ahhoz képest, ami még ránk vár. Hogy ezt a kialakuló helyzetet megoldjuk, a hozzád hasonlók miatt vagy rohadt véres lesz az idő múlásával, vagy talán már most is késő. Akkor aztán baszhatod az életet, az életmódot és a kultúrát.
    Én komolyan mondom, hogy nem is értem, hogy hogy a faszba nem lehet észrevenni, hogy mi van.
  • Wundermax #43 2015. november 14. 16:30

    44
    @ko-pi: nana, a hozzám hasonlók miatt? Én eleve 1 db embert sem engedtem volna be az EU-n belülre, amíg nincs lecsekkolva, h rendben van... miért szeret mindenki ennyire általánosítani?

    Észrevettük, gond van, nemzetközi helyzet is van, ott is vagyunk, mi magyarok is a kurdok oldalán. Haladunk a megoldás felé minden nap, de idő kell hozzá. Az akarat megvan, nem csak mii vagyunk szarban, hanem az több millió ember is akit elüldöztek a hazájából! Vedd már észre, h nem velem és a véleményemmel van a gond, hanem azzal, ahogy reagáltunk erre a humanitárius katasztrófára... bár ki tudja, lehet h sokszor nem is létezik jó döntés, de a cél jó kell legyen és én nem vagyok partner abban, h bárkit megbélyegezzünk. De megint mondom, h nem ezért vagyunk bajban.
  • einstein #43 2015. november 14. 16:30

    45
    @ko-pi: figyelj szerintem ne pazarold az idődet.úgysem bírod őket meggyőzni semmivel.az aranyhörcsögömet előbb beszélnéd rá valamire mint a migránssimogatókat bármire is.jöhetsz érvekkel ők nem megérteni akarnak téged hanem rádcáfolni mivel nem fogják fel hogy mire megy ki az egész és ami a legrosszabb zsigerből sem érzik a bajtkalap
  • Wundermax #41 2015. november 14. 16:32

    46
    @ko-pi: 41.-re: Szted minden menekült gyújtogatni jött és nem élni, dolgozi?
  • Wundermax #45 2015. november 14. 16:33

    47
    @einstein: Mi vagy te bagoly h itt huhogsz különösebb tartalom nélkül?rotfl
  • blaise21 #46 2015. november 14. 16:36

    48
    @Wundermax: Hallottál már olyanról, hogy bármelyik is dolgozni akarna, vagy az elmúlt fél évben pl munkát vállalt volna? Mert én nem. Arról viszont igen, hogy a segélyért 10ezrével állnak sorba.
  • kléni #45 2015. november 14. 16:36

    49
    @einstein: Van egy rossz hírem: tökéletesen megértem mit mond, és egyet is értek vele.
  • Wundermax #42 2015. november 14. 16:37

    50
    @Tengelyikusz: na, majd később, reagálok a vidire, most mennem kell, rmélem nem haragszol meg értefucku
  • Wundermax #48 2015. november 14. 16:41

    51
    @blaise21: igen, hallottam. De persze jogod van a saját rémképeidnek megfelelően interpretálni a médiában hallható tényeket, csak nem biztos, h előre viszed az ügy megoldását, ha csakis kizárólag a rossz dolgoat vagy hajlandó meghallani. Nem értem mi ez a negatív hozzáállás. Azt értem, h válsághelyzet van, de nem érrtem, h ez miért gátolja meg az embereket, h a megolddással foglalkozzanak. Oda kell menni, rendet kell tenni, össze kell fogni a viilágnak és utána vissza lehet küldeni bárkit, aki balfasz. Persze ha jobban belegondolsz, ezzel ugyanúgy csak odébb tolod a problémát, de ez már csak jogi részletkérdés:)
  • einstein #47 2015. november 14. 16:47

    52
    @Wundermax: tudod lehet hasznosabb lett volna ha tényleg törlöd magad az oldalról és nem csak a levegőbe beszélsz mint ahogy azt teszed általábanrotfl
  • _V_ 2015. november 14. 16:55

    53
    Én el nem olvasom ezt a sok hozzászólást, az biztos, lusta vagyok hozzá... rotfl De annyit hozzátennék, hogy csak a vak nem látja, hogy ez az az egész,ami most megy teljesen szándékos.Higgyétek el, hogy ha nem akarták volna beengedni a francia,svéd, vagy bármilyen politikusok, akkor nem is tették volna. Nincsenek ők kötve semmihez, nincs nekik kötelezettségük, ez az egész csak egy illúzió... Ennek oka van.
    Nyilván vannak normális menekültek, de ez a baszottsok terrorista ami bejöttt... Fhúú basszus...
  • ko-pi #46 2015. november 14. 16:56

    54
    @Wundermax: Ha előre tudnád, hogy 2 év múlva 200 magyar embert fognak a beözönlők felrobbantani, x nőt megerőszakolni, és nincs időd eldönteni, hogy a beözönlők közül melyik 20% lesz az (csak mondtam egy számot, lehet, h szarabb a helyzet) akkor is így gondolnád?
    Én az összeset "bűnösként" kezelném, és nem érzem ezt emberietlennek.
    Márpedig ez az eset engem abszolút nem lepett meg. És mondom, ez csak a kezdet.
  • AsconaB #54 2015. november 14. 17:02

    55
    @ko-pi: Egyetértek. Nem mondom hogy humánus megoldás, de ha egy csettintéssel tudnám őket eltüntetni mintha sose lettek volna megtenném. Valakinek fel kellene vállalnia.
  • ko-pi #55 2015. november 14. 18:04

    56
    @AsconaB: és azzal még nem oldódna meg a probléma. Csak eltűnne egy szálka a halszálka diagramról.
  • RIP #55 2015. november 14. 18:14

    57
    @AsconaB: de az lenne a humánus.
    csettintsünk.
    amíg nem tesszük 1 pár muszlim 8 gyereket szül.
    szülési rátánk 1,4
    nekik 8,1
  • koppany82 2015. november 14. 18:39

    58
    Hogy rohadjon meg az összes < moderálva > bazmeg
    Hát mi van már itt??
    Majdnem sírtam tegnap, amikor láttam a híreket...
    És még mennyien fognak ilyen fanatikus barmok miatt meghalni, most már itt, Európában is.
    Sajnos ez valóban csak a kezdet. Én félek!!!
  • koppany82 2015. november 14. 18:45

    59
    "A görög hatóságok tájékoztatása szerint októberben Lérosz szigetén regisztrálták annak a szíriai útlevélnek a tulajdonosát, amelyet a péntek éjjeli párizsi merényletsorozat egyik helyszínén találtak az elkövetők holttestének egyike mellett.

    A polgári védelemért felelős minisztérium azt közölte, hogy az útlevelet október 3-án vették nyilvántartásba. Tulajdonosa menekültként érkezett Törökországból. A tárca tájékoztatása szerint arról nincsenek információik, hogy a dokumentum birtokosa merre folytatta útját Görögországból."

    /Origó/

    Ja, valóban semmi köze a menekülteknek ehhez, ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá dehogy!!!
  • Tengelyikusz #59 2015. november 14. 18:52

    60
    @koppany82: én is igy látom hogy ez csak a kezdet, de ezt magyarázd klénikének. Mert ezt ügye magyarázni kell!
  • koppany82 #60 2015. november 14. 19:01

    61
    @Tengelyikusz: Hiszek abban, hogy vészhelyzetben ugyanazt gondolnánk!
    Az itt olvasható kommentek többsége még olyan emberek reakciója, akik nem éltek át hasonlót - mármint terrortámadást. Ok, én sem.
    Ne is kelljen senkinek!
    De ha itt mindegyikőnk túlélő lenne, biztos vagyok benne , hogy ugyanazon az oldalon állnánk.
    Tehát amíg utól nem ér minket, addig elméleti vita marad, addig világnézeti dolgok, érzelmek erősen befolyásolják a gondolatainkat erről. Viszont utána tuti kitisztulna a kép.
    De mondom, inkább legyen ilyen zavaros, vitatkozzunk évezredekig, de ne kelljen ilyet elszenvedni, mert akkor örökre megváltozik minden!

    Kléni pedig egy külön faj, persze hogy nem értjük egymást!
    beer: rotfl
  • ko-pi 2015. november 14. 19:02

    62
    Kicsit megint más: Eddig nem álltam teljesen a szabad(abb) fegyvertartás mellett. Attól függetlenül, hogy én mindig is szerettem volna, voltak kétségeim. Most azt hiszem, h sokkal nagyobb biztonságban érezném magam, ha nem csak egy boxer lapulna a zsebemben. Persze szigorú elbírálás mellett. Érettségihez biztos kötném, úgy, hogy megbukni max 1x lehet általános iskolától kezdve.
  • Tengelyikusz #61 2015. november 14. 19:29

    63
    @koppany82: külön faj :D
  • JohnFly 2015. november 14. 20:09

    64
    Ezt nem volt nehéz megjósolni, hogy meg fog történni. Azt viszont igen, hogy ennyire hamar, és ennek az az oka, hogy olyan hatalmi átrendeződések játszódtak le a világban pár hónap alatt, amelyek eszkalálták a kibontakozóban lévő lépéseit a szemben álló feleknek.
    ___Mindenki feledkezzen el pár percre arról, hogy iszlamista terroristák-valószínűleg bevándorlók-követték el a támadásokat________
    FÓKUSZÁLJUNK inkább a tényre: Szórakozóhelyek, és Párizs egyik legnagyobb sportlétesítménye ellen követték el a támadásokat.
    -Miért?-
    A válasz kézenfekvő, és egyszerűbb, mint egy pofon. Az egész nem szól másról, mint a valaha volt legnagyobb hatalomátvételről van szó az Európában regnáló szervezett-bűnözői csoportok között. Az összes helyszín kulcsfontosságú létesítmény valamilyen szempontból a fennálló "mobster"-status-quo számára.
    MOST térjünk vissza a bevándorlás kérdésére! Vizsgáljuk meg ennek a felvetésnek a fényében. Az egész, sokkal kézenfekvőbb színezetet kap.
    Az emberek rettegni fognak a bevándorlóktól, és az ennek következtében politikai szükségszerűségből szigorodó bevándorlási szabályok miatt, a már beérkezettek mind inkább a társadalom szélére (aljára) szorulva abban a helyzetben találják magukat, hogy csak és kizárólag az illegalitásban találhatják meg a számításukat: fegyverek-drogok-kurvák-sportfogadás-csempészet-pénzhamisítás-szervkereskedelem.....egyszóval bedarálja őket a szervezett-bűnözés
    az a szervezett-bűnözés, amelyik megszervezte az Európába érkezésüket, és gondoskodott arról, hogy amíg kiépítette a hatalmi éráját, elkövessen olyan brutális tetteket, mint amilyeneket tegnap láthattunk, és ezzel gondoskodjon a bőséges utánpótlásáról a kihasználható helyzetben lévő rabszolgáknak.
  • Airmen #27 2015. november 14. 20:19

    65
    @kléni: Az egyik öngyilkos merénylőről most derült ki, hogy Október 3.-án Leszbosz szigetén vették nyilvántartásba, mint szír "menekült".Ennyit arról, hogy miért bajlódna azzal, hogy az illegális bevándorlók között jöjjön át....
  • JohnFly #65 2015. november 14. 20:21

    66
    @Airmen: Eteted a Trollt?
  • Matula 2015. november 14. 20:24

    67
    Sajnos több merénylet kell ahhoz, hogy Európa észhez térjen. Franciaország szinte minden nemzetet befogadott bőrszintől vallástól fűggetlenül. Most azok akik ezt megtették megfizetik az árát. Hamarosan németország fog következni, esetleg anglia.
  • Airmen #33 2015. november 14. 20:30

    68
    @Wundermax: Az ilyen mélyliberálisok tegnap öltek meg több, mint 100 embert.... Milyen érzés?

    "Máshol nem zavarna téged a kegyetlen, primitív és pusztító ideológiájuk, csak itt?"

    Mindenhol zavar.De ismerve azt a tényt, hogy nyugaton képtelenek voltak integrálni a vadakat és emiatt azok folyamatosan és egyre nagyobb arányban radikalizálódnak, aminek eredményeképpen az európai "őslakosok" hullanak százával, valahogy nem érdekel annyira, mint a "sajátjaim".
    A multikulti megbukott.A vadak beengedése pedig csak tovább fogja erősíteni bennük az iszlám radikalizmust, mivel rájönnek, hogy hiába csónakáztak, meg sétáltak ezer kilométereket, nem kapnak kerítést kolbászból és nem fognak sportkocsikkal száguldozni.Ugyanis nem hajlandóak integrálódni.Sokkal hamarabb radikalizálódnak, minthogy beilleszkedjenek.

    Egyébként nekem európaiként Európáért kell elsősorban aggódnom és nem egy olyan területért, ahol az első 10 percben valószínűleg a "menekültek" hamarabb feszítenének keresztre, minthogy vizet adjanak a "hitetlen fajtámnak".

    Amúgy a szakértők többsége szerint le kell szigetelni a vadak területeit és utána meg lehet oldani az ottani problémát.De ha engedjük, hogy szétterjedjenek Európában, akkor lehetetlen lesz megoldani az akkor már globális problémát.Ezt kéne már felfogni a migránssimogatás helyett.
  • Tengelyikusz 2015. november 14. 20:38

    69
    És az a szomorú hogy ezt magyarázni kell magát nagyon okosnak tartó embernek.
  • kléni #65 2015. november 14. 20:56

    70
    @Airmen: Pontosan. Bejegyezték az érvényes útlevelét. Mióta van ilyen dokumentuma a több százezer menekültnek, aki havonta jön ide? És közülük mennyi mutogatja azt a hatóságoknak? Én nem erről beszéltem, de ha egy icipicit megnézted volna amit írtam, nem is zártam ki, hogy ezen az úton jönnek. Nyilván akkor a leghatásosabb, ha mindkét utat használják, hogy a szervezeteknek dupla munkájuk legyen. De továbbra is, ha 5 merénylőből 4-et teljesen legálisan beengedtünk az országainkba, hagytuk hogy itt éljen, majd az egyik közülük nem legálisan jött be, akkor már az a néhány millió menekült, aki hozzá hasonlóan jött be, szintén terrorista? Ez az egy, amiben nem tudok egyetérteni, és ez nem más, mint fajgyűlölet. Nem mindegy, ha a terrorizmus ellen lépünk fel, amihez talán szükséges a migránsok megállítana, mint ha a migránsok ellen lépünk fel, mondván az majd megállítja a terrorizmust.
  • Wundermax #68 2015. november 14. 21:07

    71
    @Airmen: az ilyen mélyliberálisok??? megöltek??? szálljál már le a földre légember!fucku
  • Wundermax #68 2015. november 14. 21:12

    72
    @Airmen: te őrült vagy! "ezeket" nem elengedjük szerte Európában te állat, hanem már itt vannak, és nem mellesleg a terroristák maguktól is bejönnek. Nem érted, mi? Ez a nagyhatalmi játszmák mellékterméke, nem a migránsok jelentik a fő problémát, az csak a melléktermék. Rendet kell rakni a Közel-Keleten és akkor lehet szó megoldásról. Amire te utalsz az a vallási fanatizmus, na azt sürgősen ki kellene írtani Európából, ennyiben tudunk egyetérteni...
  • Matula 2015. november 14. 21:16

    73
    Össze kell terelni az összes arabot sziriába aztán pár hidrogénbomba megoldja a problémát. Már az elején sem kellett volna foglalkozni senkivel ott. Itt megmutatkozott, hogy a bárányok meghivták vacsorára a farkasokat! pár arab megmutatta mire képes. Most 40 ezret akarnak hozzánk küldeni, meg mégtöbbet később. Mit művel csak 1000 ilyen fanatikus egy országban?! Bemennek egy óvodába és egy kés elég ahhoz meg egy fanatikus, hogy fekete nap legyen Magyarország történelmében.
  • einstein #70 2015. november 14. 21:16

    74
    @kléni: én csak azt szeretném tőled kérdezni hogy a lakásodba/házadba miért nem fogadsz be hajléktalanokat hiszen szegények rászorulnának.ha belegondolsz a mechanizmus ugyanaz és talán még robbantgatni sem fognak.miért nem teszed?miért csápoltok a "más faszával a csalánt" elve alapján olyanok mellett akikről semmit sem tudtok és semmi közötök hozzájuk???
  • kléni #74 2015. november 14. 21:21

    75
    @einstein: Nem ártana neked is elolvasni, amit írtam korábban. Elmondtam, hogy nem védelmezem a menekülteket. De válaszolva a kérdésedre: mert befizettük az államnak azt az adót, amiből az országnak meg kell oldania ezeket a problémákat. Mások hibája miatt nem fogok 6-szorosan fizetni nekik. Van ám nekem is elég bajom, amik miatt Magyarországon belül én is rászorulónak számítok. A logikát teljesen értelmetlen. Csak mert nem bélyegzek meg terroristáknak olyanokat, akik nem azok, még nem fogom akarni mindet a házamban látni. Jó lenne, ha te sem a fordítottját követnéd. Aki terrorista, azt ítéld el, aki nem, azt ne. Ilyen egyszerű.
  • Wundermax #54 2015. november 14. 21:22

    76
    @ko-pi: a kurva életbe má

    te nemtom hányszor kell elmondhjam, h én 1 db menekültet sem engedtem volna be Európába. Amikor felpörögtek az események említettem, h oké fasza, h mi itt küzdünk a bürökráciával, de 4 évtizednyi potenciáliis ISIS terrorista érkezett meg csak az első napokban. Százasával jöttek, és a görögök meg csak úgy továbbküldik őket, Európába egy háború kellős közepén??? Érted egy terrorista államból érkező férfiak tömegeit engedték be balfaszságból. Az első pillanttól fogva magyarázom, h emiatt hatalmasat fogunk szívni még, mert jönnek a merényletek, de csak azért, mert nem tetszik, h egy teljes népcsoportot megbélyegeznek folyamatosan engem szopat mindenki, h liberális, meg az én fajtám miatt haltak meg, Hát basszátok meg nem fogom minden nap elismételni, h az első pillanattól fogva tévedtek, ha engem okoltok...
  • Matula 2015. november 14. 21:24

    77
    vu vu vu vauuuu vu vuvu vauuuu :D
  • einstein #72 2015. november 14. 21:26

    78
    @Wundermax: pont hogy te vagy fordítva bekötve te szerencsétlen.mi az nagyon hiányzik a néger farok? hamarosan megkapod biztosan.nagyobb dózisban mint szeretnéd
  • Airmen #70 2015. november 14. 22:23

    79
    @kléni: Akkor próbálj meg figyelmesen olvasni.
    Ha most lezárják a határokat, akkor ugye itt marad az, aki már bejött.Most a számok nem számítanak.Lehetnek 1 millióan vagy 100.000-en, mindegy a történet szempontjából.Odamegyek Szíriába a kis hadseregemmel és támadást intézek az IÁ ellen.A már bejött migránsok között ugye nem tudjuk, hogy hány terrorista van, ezért célszerű mindenkit annak nézni.Akkor legrosszabb esetben csak néhány migránstól kell elnézést kérnem később és nem nemzeti gyásznapot kell elrendelnem, amikor az IÁ megtámadása miatt a radikálisok rárobbantják a népemre a metrót, autóval hajtanak a tömegbe, lemészárolnak 100 embert egy színházban, stb. Most Franciaországban hivatalosan az IÁ a francia támadások miatt mészárolt.

    Ahhoz, hogy a terrorizmussal fel tudjam venni a harcot, ahhoz a migránsokkal is fel kell vennem.Nem mehetek el amellett csak úgy, hogy amúgy van 6 millió muzulmánom házon belül és én pont egy muzulmán államot kívánok megszüntetni.Már csak azért sem, mert ez a műállam anyagi és technikai segítséget nyújt a terroristáknak.

    Inkább vagyok "fajgyűlölő", minthogy terrortámadások hírét kelljen olvasgatnom.
  • ko-pi #76 2015. november 14. 22:27

    80
    @Wundermax: Nézzük magasabbról a dolgot. Gondolom azt teljességgel elképzelhetetlennek tartod, hogy az általad olyan nagyra becsült (annyira, hogy sajnálod, hogy nem annak születtél) nép vagy fajta vagy vallás ki tudja mi tagjainak (hogy ne az összeset említsem a későbbi vita elkerülése miatt) óriási köze van ehhez a sakklépéshez?
    Az lehet, hogy te nem engedtél volna be egyet sem, de a szavaidból úgy veszem ki, hogy azok pártján állsz, akik viszont megtették.
    Vannak olyan helyzetek, amikor jó, ha az ember a középutat választja, de ez nem olyan.
    Persze, hogy a sáskahadban igazi menekültek is vannak. De ebben a helyzetben ki nem szarja le?
    Minél tovább kenegetve van a dolog, hogy nem mindegyik terrorista, annál véresebb lesz a megoldás. Ha még lesz egyáltalán.
    Abban igazad van, hogy ez nem most kezdődött, hanem már eddig is sok ilyen féreg lapult nálunk, de azért az tagadhatatlan, hogy most óriási támogatást kaptak. És arról még nem is beszéltünk, hogy mi lesz, ha ezek elkezdenek szülni. Hatványozásban jó valaki?
    Míg ha ronggyá lőttünk volna 10-et 20-at 50-et 100-at a határon, attól függően, hogy milyen hülyék, végeredményben kevesebb áldozat lenne.
    Még magasabbról nézve, ez a civilizáció pusztulásra van ítélve. Biztosan közeleg egy nagy háború. Ez talán már a része. Ez nem baj, elkerülhetetlen. Nem is akarnám elkerülni. Csak azt remélem, hogy találjuk meg az igazi ellenséget. Basszanak el valamit, hogy a nagyobb tömegek is megláthassák a foguk fehérjét. Akkor jöhet a harc, ami után tényleg egy új világ jön. Vagy így, vagy úgy.
  • kléni #79 2015. november 14. 22:33

    81
    @Airmen: Ezzel egyetértek. De ez is csak azt bizonyítja, hogy nem cselekedett időben az EU. Most már vagy kitoloncolunk mindenkit, vagy szembenézünk az itt lévőkkel. De ettől még továbbra sem lesz mindegyikőjük terrorista. :D Mondd csak azt, hogy nem tudjuk róluk bebizonyítani, hogy tényleg nem azok, és hogy valódi menekültek, de ez egy teljesen más dolog, mintha mindegyikőjüket kitoloncoljuk már holnap arra hivatkozva, hogy ők is terroristák. Továbbra sem azzal van a bajom, ha találnak megoldást a helyzetre, hanem azzal, ha az félrevezetésen alapszik.
  • ko-pi #79 2015. november 14. 22:34

    82
    @Airmen: Néha én is elfelejtem, és lehetséges megoldásokon töröm a fejem. Olyanokon, mint ha én lennék a teljhatalmú vezető és polkorrektebb változatokon is. Utóbbiból még nem találtam egyet sem. De hát hogy is találhattam volna. HA GYÖKERESEN MEG AKARNÁK OLDANI EZT A PROBLÉMÁT, AKKOR MEG SEM TÖRTÉNT VOLNA!
  • kléni #79 2015. november 14. 22:35

    83
    @Airmen: Talán így érthetőbb: nem mindegy, hogy valaki elhiszi, hogy az illegális bevándorlók nagy része terrorista, vagy ha csak annak tekinti őket, amíg meg nem találja azt a párat, aki valóban az. A helyzet megoldása ettől még lehet bármi.
  • [ törölt felhasználó ] 2015. november 15. 00:25

    84
    Ne sajnáljátok Wundit, igényli a törődést rotfl
    A liberálisok már csak ilyenek. Mazohisták :D
  • ko-pi 2015. november 15. 10:23

    85
    Még egy utolsó gondolat. A mai napot már nem erre szánom, de képtelenség.hu alatti idézetes sorban bejött egy ide illő. Aszondja, hogy "A hatásos akció sosem igazságos."
    Ezzel részemről befejeztem.
    A következőnél folytatjuk. :(
  • Wundermax #82 2015. november 15. 12:02

    86
    @ko-pi: " HA GYÖKERESEN MEG AKARNÁK OLDANI EZT A PROBLÉMÁT, AKKOR MEG SEM TÖRTÉNT VOLNA!"

    ez golyóálló logika:)

    "Az lehet, hogy te nem engedtél volna be egyet sem, de a szavaidból úgy veszem ki, hogy azok pártján állsz, akik viszont megtették."

    bazmeg

    "Míg ha ronggyá lőttünk volna 10-et 20-at 50-et 100-at a határon, attól függően, hogy milyen hülyék, végeredményben kevesebb áldozat lenne."

    ahap, persze

    most csak így kommentár nélkül:D
  • Wundermax #84 2015. november 15. 12:05

    87
    @local: a te konzervatív ánuszud igényli a törödést, nem énfucku nyitna már, csak nincs aki előcsalogassa belőle a nedvedző, forró férfiseggetmagdi
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!