Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.

87 hozzászólás

  • Tengelyikusz #61 2015. november 14. 19:29

    63
    @koppany82: külön faj :D
  • JohnFly 2015. november 14. 20:09

    64
    Ezt nem volt nehéz megjósolni, hogy meg fog történni. Azt viszont igen, hogy ennyire hamar, és ennek az az oka, hogy olyan hatalmi átrendeződések játszódtak le a világban pár hónap alatt, amelyek eszkalálták a kibontakozóban lévő lépéseit a szemben álló feleknek.
    ___Mindenki feledkezzen el pár percre arról, hogy iszlamista terroristák-valószínűleg bevándorlók-követték el a támadásokat________
    FÓKUSZÁLJUNK inkább a tényre: Szórakozóhelyek, és Párizs egyik legnagyobb sportlétesítménye ellen követték el a támadásokat.
    -Miért?-
    A válasz kézenfekvő, és egyszerűbb, mint egy pofon. Az egész nem szól másról, mint a valaha volt legnagyobb hatalomátvételről van szó az Európában regnáló szervezett-bűnözői csoportok között. Az összes helyszín kulcsfontosságú létesítmény valamilyen szempontból a fennálló "mobster"-status-quo számára.
    MOST térjünk vissza a bevándorlás kérdésére! Vizsgáljuk meg ennek a felvetésnek a fényében. Az egész, sokkal kézenfekvőbb színezetet kap.
    Az emberek rettegni fognak a bevándorlóktól, és az ennek következtében politikai szükségszerűségből szigorodó bevándorlási szabályok miatt, a már beérkezettek mind inkább a társadalom szélére (aljára) szorulva abban a helyzetben találják magukat, hogy csak és kizárólag az illegalitásban találhatják meg a számításukat: fegyverek-drogok-kurvák-sportfogadás-csempészet-pénzhamisítás-szervkereskedelem.....egyszóval bedarálja őket a szervezett-bűnözés
    az a szervezett-bűnözés, amelyik megszervezte az Európába érkezésüket, és gondoskodott arról, hogy amíg kiépítette a hatalmi éráját, elkövessen olyan brutális tetteket, mint amilyeneket tegnap láthattunk, és ezzel gondoskodjon a bőséges utánpótlásáról a kihasználható helyzetben lévő rabszolgáknak.
  • Airmen #27 2015. november 14. 20:19

    65
    @kléni: Az egyik öngyilkos merénylőről most derült ki, hogy Október 3.-án Leszbosz szigetén vették nyilvántartásba, mint szír "menekült".Ennyit arról, hogy miért bajlódna azzal, hogy az illegális bevándorlók között jöjjön át....
  • JohnFly #65 2015. november 14. 20:21

    66
    @Airmen: Eteted a Trollt?
  • Matula 2015. november 14. 20:24

    67
    Sajnos több merénylet kell ahhoz, hogy Európa észhez térjen. Franciaország szinte minden nemzetet befogadott bőrszintől vallástól fűggetlenül. Most azok akik ezt megtették megfizetik az árát. Hamarosan németország fog következni, esetleg anglia.
  • Airmen #33 2015. november 14. 20:30

    68
    @Wundermax: Az ilyen mélyliberálisok tegnap öltek meg több, mint 100 embert.... Milyen érzés?

    "Máshol nem zavarna téged a kegyetlen, primitív és pusztító ideológiájuk, csak itt?"

    Mindenhol zavar.De ismerve azt a tényt, hogy nyugaton képtelenek voltak integrálni a vadakat és emiatt azok folyamatosan és egyre nagyobb arányban radikalizálódnak, aminek eredményeképpen az európai "őslakosok" hullanak százával, valahogy nem érdekel annyira, mint a "sajátjaim".
    A multikulti megbukott.A vadak beengedése pedig csak tovább fogja erősíteni bennük az iszlám radikalizmust, mivel rájönnek, hogy hiába csónakáztak, meg sétáltak ezer kilométereket, nem kapnak kerítést kolbászból és nem fognak sportkocsikkal száguldozni.Ugyanis nem hajlandóak integrálódni.Sokkal hamarabb radikalizálódnak, minthogy beilleszkedjenek.

    Egyébként nekem európaiként Európáért kell elsősorban aggódnom és nem egy olyan területért, ahol az első 10 percben valószínűleg a "menekültek" hamarabb feszítenének keresztre, minthogy vizet adjanak a "hitetlen fajtámnak".

    Amúgy a szakértők többsége szerint le kell szigetelni a vadak területeit és utána meg lehet oldani az ottani problémát.De ha engedjük, hogy szétterjedjenek Európában, akkor lehetetlen lesz megoldani az akkor már globális problémát.Ezt kéne már felfogni a migránssimogatás helyett.
  • Tengelyikusz 2015. november 14. 20:38

    69
    És az a szomorú hogy ezt magyarázni kell magát nagyon okosnak tartó embernek.
  • kléni #65 2015. november 14. 20:56

    70
    @Airmen: Pontosan. Bejegyezték az érvényes útlevelét. Mióta van ilyen dokumentuma a több százezer menekültnek, aki havonta jön ide? És közülük mennyi mutogatja azt a hatóságoknak? Én nem erről beszéltem, de ha egy icipicit megnézted volna amit írtam, nem is zártam ki, hogy ezen az úton jönnek. Nyilván akkor a leghatásosabb, ha mindkét utat használják, hogy a szervezeteknek dupla munkájuk legyen. De továbbra is, ha 5 merénylőből 4-et teljesen legálisan beengedtünk az országainkba, hagytuk hogy itt éljen, majd az egyik közülük nem legálisan jött be, akkor már az a néhány millió menekült, aki hozzá hasonlóan jött be, szintén terrorista? Ez az egy, amiben nem tudok egyetérteni, és ez nem más, mint fajgyűlölet. Nem mindegy, ha a terrorizmus ellen lépünk fel, amihez talán szükséges a migránsok megállítana, mint ha a migránsok ellen lépünk fel, mondván az majd megállítja a terrorizmust.
  • Wundermax #68 2015. november 14. 21:07

    71
    @Airmen: az ilyen mélyliberálisok??? megöltek??? szálljál már le a földre légember!fucku
  • Wundermax #68 2015. november 14. 21:12

    72
    @Airmen: te őrült vagy! "ezeket" nem elengedjük szerte Európában te állat, hanem már itt vannak, és nem mellesleg a terroristák maguktól is bejönnek. Nem érted, mi? Ez a nagyhatalmi játszmák mellékterméke, nem a migránsok jelentik a fő problémát, az csak a melléktermék. Rendet kell rakni a Közel-Keleten és akkor lehet szó megoldásról. Amire te utalsz az a vallási fanatizmus, na azt sürgősen ki kellene írtani Európából, ennyiben tudunk egyetérteni...
  • Matula 2015. november 14. 21:16

    73
    Össze kell terelni az összes arabot sziriába aztán pár hidrogénbomba megoldja a problémát. Már az elején sem kellett volna foglalkozni senkivel ott. Itt megmutatkozott, hogy a bárányok meghivták vacsorára a farkasokat! pár arab megmutatta mire képes. Most 40 ezret akarnak hozzánk küldeni, meg mégtöbbet később. Mit művel csak 1000 ilyen fanatikus egy országban?! Bemennek egy óvodába és egy kés elég ahhoz meg egy fanatikus, hogy fekete nap legyen Magyarország történelmében.
  • einstein #70 2015. november 14. 21:16

    74
    @kléni: én csak azt szeretném tőled kérdezni hogy a lakásodba/házadba miért nem fogadsz be hajléktalanokat hiszen szegények rászorulnának.ha belegondolsz a mechanizmus ugyanaz és talán még robbantgatni sem fognak.miért nem teszed?miért csápoltok a "más faszával a csalánt" elve alapján olyanok mellett akikről semmit sem tudtok és semmi közötök hozzájuk???
  • kléni #74 2015. november 14. 21:21

    75
    @einstein: Nem ártana neked is elolvasni, amit írtam korábban. Elmondtam, hogy nem védelmezem a menekülteket. De válaszolva a kérdésedre: mert befizettük az államnak azt az adót, amiből az országnak meg kell oldania ezeket a problémákat. Mások hibája miatt nem fogok 6-szorosan fizetni nekik. Van ám nekem is elég bajom, amik miatt Magyarországon belül én is rászorulónak számítok. A logikát teljesen értelmetlen. Csak mert nem bélyegzek meg terroristáknak olyanokat, akik nem azok, még nem fogom akarni mindet a házamban látni. Jó lenne, ha te sem a fordítottját követnéd. Aki terrorista, azt ítéld el, aki nem, azt ne. Ilyen egyszerű.
  • Wundermax #54 2015. november 14. 21:22

    76
    @ko-pi: a kurva életbe má

    te nemtom hányszor kell elmondhjam, h én 1 db menekültet sem engedtem volna be Európába. Amikor felpörögtek az események említettem, h oké fasza, h mi itt küzdünk a bürökráciával, de 4 évtizednyi potenciáliis ISIS terrorista érkezett meg csak az első napokban. Százasával jöttek, és a görögök meg csak úgy továbbküldik őket, Európába egy háború kellős közepén??? Érted egy terrorista államból érkező férfiak tömegeit engedték be balfaszságból. Az első pillanttól fogva magyarázom, h emiatt hatalmasat fogunk szívni még, mert jönnek a merényletek, de csak azért, mert nem tetszik, h egy teljes népcsoportot megbélyegeznek folyamatosan engem szopat mindenki, h liberális, meg az én fajtám miatt haltak meg, Hát basszátok meg nem fogom minden nap elismételni, h az első pillanattól fogva tévedtek, ha engem okoltok...
  • Matula 2015. november 14. 21:24

    77
    vu vu vu vauuuu vu vuvu vauuuu :D
  • einstein #72 2015. november 14. 21:26

    78
    @Wundermax: pont hogy te vagy fordítva bekötve te szerencsétlen.mi az nagyon hiányzik a néger farok? hamarosan megkapod biztosan.nagyobb dózisban mint szeretnéd
  • Airmen #70 2015. november 14. 22:23

    79
    @kléni: Akkor próbálj meg figyelmesen olvasni.
    Ha most lezárják a határokat, akkor ugye itt marad az, aki már bejött.Most a számok nem számítanak.Lehetnek 1 millióan vagy 100.000-en, mindegy a történet szempontjából.Odamegyek Szíriába a kis hadseregemmel és támadást intézek az IÁ ellen.A már bejött migránsok között ugye nem tudjuk, hogy hány terrorista van, ezért célszerű mindenkit annak nézni.Akkor legrosszabb esetben csak néhány migránstól kell elnézést kérnem később és nem nemzeti gyásznapot kell elrendelnem, amikor az IÁ megtámadása miatt a radikálisok rárobbantják a népemre a metrót, autóval hajtanak a tömegbe, lemészárolnak 100 embert egy színházban, stb. Most Franciaországban hivatalosan az IÁ a francia támadások miatt mészárolt.

    Ahhoz, hogy a terrorizmussal fel tudjam venni a harcot, ahhoz a migránsokkal is fel kell vennem.Nem mehetek el amellett csak úgy, hogy amúgy van 6 millió muzulmánom házon belül és én pont egy muzulmán államot kívánok megszüntetni.Már csak azért sem, mert ez a műállam anyagi és technikai segítséget nyújt a terroristáknak.

    Inkább vagyok "fajgyűlölő", minthogy terrortámadások hírét kelljen olvasgatnom.
  • ko-pi #76 2015. november 14. 22:27

    80
    @Wundermax: Nézzük magasabbról a dolgot. Gondolom azt teljességgel elképzelhetetlennek tartod, hogy az általad olyan nagyra becsült (annyira, hogy sajnálod, hogy nem annak születtél) nép vagy fajta vagy vallás ki tudja mi tagjainak (hogy ne az összeset említsem a későbbi vita elkerülése miatt) óriási köze van ehhez a sakklépéshez?
    Az lehet, hogy te nem engedtél volna be egyet sem, de a szavaidból úgy veszem ki, hogy azok pártján állsz, akik viszont megtették.
    Vannak olyan helyzetek, amikor jó, ha az ember a középutat választja, de ez nem olyan.
    Persze, hogy a sáskahadban igazi menekültek is vannak. De ebben a helyzetben ki nem szarja le?
    Minél tovább kenegetve van a dolog, hogy nem mindegyik terrorista, annál véresebb lesz a megoldás. Ha még lesz egyáltalán.
    Abban igazad van, hogy ez nem most kezdődött, hanem már eddig is sok ilyen féreg lapult nálunk, de azért az tagadhatatlan, hogy most óriási támogatást kaptak. És arról még nem is beszéltünk, hogy mi lesz, ha ezek elkezdenek szülni. Hatványozásban jó valaki?
    Míg ha ronggyá lőttünk volna 10-et 20-at 50-et 100-at a határon, attól függően, hogy milyen hülyék, végeredményben kevesebb áldozat lenne.
    Még magasabbról nézve, ez a civilizáció pusztulásra van ítélve. Biztosan közeleg egy nagy háború. Ez talán már a része. Ez nem baj, elkerülhetetlen. Nem is akarnám elkerülni. Csak azt remélem, hogy találjuk meg az igazi ellenséget. Basszanak el valamit, hogy a nagyobb tömegek is megláthassák a foguk fehérjét. Akkor jöhet a harc, ami után tényleg egy új világ jön. Vagy így, vagy úgy.
  • kléni #79 2015. november 14. 22:33

    81
    @Airmen: Ezzel egyetértek. De ez is csak azt bizonyítja, hogy nem cselekedett időben az EU. Most már vagy kitoloncolunk mindenkit, vagy szembenézünk az itt lévőkkel. De ettől még továbbra sem lesz mindegyikőjük terrorista. :D Mondd csak azt, hogy nem tudjuk róluk bebizonyítani, hogy tényleg nem azok, és hogy valódi menekültek, de ez egy teljesen más dolog, mintha mindegyikőjüket kitoloncoljuk már holnap arra hivatkozva, hogy ők is terroristák. Továbbra sem azzal van a bajom, ha találnak megoldást a helyzetre, hanem azzal, ha az félrevezetésen alapszik.
  • ko-pi #79 2015. november 14. 22:34

    82
    @Airmen: Néha én is elfelejtem, és lehetséges megoldásokon töröm a fejem. Olyanokon, mint ha én lennék a teljhatalmú vezető és polkorrektebb változatokon is. Utóbbiból még nem találtam egyet sem. De hát hogy is találhattam volna. HA GYÖKERESEN MEG AKARNÁK OLDANI EZT A PROBLÉMÁT, AKKOR MEG SEM TÖRTÉNT VOLNA!
  • kléni #79 2015. november 14. 22:35

    83
    @Airmen: Talán így érthetőbb: nem mindegy, hogy valaki elhiszi, hogy az illegális bevándorlók nagy része terrorista, vagy ha csak annak tekinti őket, amíg meg nem találja azt a párat, aki valóban az. A helyzet megoldása ettől még lehet bármi.
  • [ törölt felhasználó ] 2015. november 15. 00:25

    84
    Ne sajnáljátok Wundit, igényli a törődést rotfl
    A liberálisok már csak ilyenek. Mazohisták :D
  • ko-pi 2015. november 15. 10:23

    85
    Még egy utolsó gondolat. A mai napot már nem erre szánom, de képtelenség.hu alatti idézetes sorban bejött egy ide illő. Aszondja, hogy "A hatásos akció sosem igazságos."
    Ezzel részemről befejeztem.
    A következőnél folytatjuk. :(
  • Wundermax #82 2015. november 15. 12:02

    86
    @ko-pi: " HA GYÖKERESEN MEG AKARNÁK OLDANI EZT A PROBLÉMÁT, AKKOR MEG SEM TÖRTÉNT VOLNA!"

    ez golyóálló logika:)

    "Az lehet, hogy te nem engedtél volna be egyet sem, de a szavaidból úgy veszem ki, hogy azok pártján állsz, akik viszont megtették."

    bazmeg

    "Míg ha ronggyá lőttünk volna 10-et 20-at 50-et 100-at a határon, attól függően, hogy milyen hülyék, végeredményben kevesebb áldozat lenne."

    ahap, persze

    most csak így kommentár nélkül:D
  • Wundermax #84 2015. november 15. 12:05

    87
    @local: a te konzervatív ánuszud igényli a törödést, nem énfucku nyitna már, csak nincs aki előcsalogassa belőle a nedvedző, forró férfiseggetmagdi
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!