Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
A ZIL-130-as teherautó töréstesztje 1972-ben kezdődött és folyamatos kudarcok után elérték a várva várt sikert 1974-re kalap

6 hozzászólás

  • LongJohnHolmes 2015. november 10. 20:45

    1
    Jártam Zillencs Bill-el. A formája biztosan valami amerikai kocsiról lett koppintva. A belseje elég puritán volt. Ha megszáradt nyomvályúkon mentem keresztül akkor átpattogtam a kocsi bal oldalára és a szerszámok közül húztam vissza magam a volánhoz. Nedves időben pedig a jobb első kerék, a felezőkar melletti nyíláson át, pont a pofámba fröcskölte a sarat. A puttonyomat 2x hagytam el, egyszer mikor egy párttitkárnak vittem trágyát a szőlőjébe. Ja, és én nem énekelhetem a dalt, hogy: "Én még nem loptam vasúti talpáfát, "
  • Árpi 2015. november 10. 20:56

    2
    Nagyon jó poszt! Ment a matka :D Tudtad-e, hogy az 50-es években, mivel még nem létezett fejlett töréstesztbábú, ezért halottakkal tesztelték a törést. Gyomorforgató meló lehetett...
  • Stig 2015. november 10. 21:15

    3
    Előtte konkrétan minden épp maradt csak a fülke nem :D
  • LongJohnHolmes 2015. november 10. 21:20

    4
    A sofőrök nagy része nem egy észkombájn. Volt eset, hogy egy ilyen ZIL-ben agyonnyomta a sofőrt egy nagy kábeldob, mert az nem akart megállni fékezéskor és keresztülgurult a fülkén.
  • F4RR3LL #2 2015. november 11. 08:39

    5
  • Árpi #5 2015. november 11. 14:16

    6
    @F4RR3LL: Ja, elég durva...
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!