Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
Csak erős idegzetűeknek és bocs ha túl lépi a határt

25 hozzászólás

  • JohnScott 2015. június 4. 18:07

    1
    Milyen durva, hogy közel 2 méter magasan is nyakra támad O.o
  • Ittaskőműves 2015. június 4. 18:17

    2
    ezek a kutyák nem valók házi kedvencnek, ha meg köveztek ezért ha nem :D múltkori törölt videó alatt is meséltem, hogy egy kutyapár, akik közül az egyik ügyességi versenyeket nyert, a gazdáik állatmenhelyen dolgoznak, neki mentek a 70 körüli nagyapónak, aki nagyon mozogni se tud még beszélni is ritkán, akkor is csak ült egy helyben az egyik lábát végleg elintézték, közben ott is voltak gyerekek is meg a kutyák is velük nőttek fel....ezeknek benne van a természetében, nem fogják neveléssel kiverni belőlük, ha elpattan valami, szart nem jelent, hol és ki nevelte őket
  • Wundermax 2015. június 4. 19:18

    3
    bezzeg a varánusz az milyen békés volt:)
  • Matias Rider 2015. június 4. 19:21

    4
    Te tényleg ittas vagy! csak az a baj, hogy nem értesz a kutyákhoz amúgy minden rendbe! ha kicsit értenél akkor látnád, hogy gyerekek közelébe van velük játszik lehet mindennap! ö semmi rosszat nem akart csak a élete árán is meg védeni a gyereket !még a közelebbi család tagtólis! itt értem a mamát aki sivalkodik meg rázza magát! a kutyaezt rossz szándéknak nézte! igenis családba való minden körülmények közt a gazdát lehet felelöségre vonni mert olyan kutyalesz amire ö faragta!
  • Tengelyikusz #4 2015. június 4. 19:27

    5
    @Matias Rider: ittas vagy? :D
  • Ittaskőműves #4 2015. június 4. 19:29

    6
    @Matias Rider: ja hogy a gyereket védte akkor teljesen rendben van, hogy végülis oka nem volt rá, de akár a nagyi életébe is kerülhetett volna teljesen normális felfogás grat te nagyon értesz hozzá, nem kívánom, hogy tapasztalj bazki, de lehet az kell, hogy megértsd
  • jk88 2015. június 4. 19:34

    7
    Mifelénk az ilyen kutyát fejszével szokás agyonkúrni.
  • Ittaskőműves 2015. június 4. 19:35

    8
    biztosan tök nyugodtan hagynám ott, mondjuk a gyereket egy másik társaságában attól félve mikor ugrik neki a kutya, mert a játékukat támadásnak véli...
  • jk88 #4 2015. június 4. 19:37

    9
    @Matias Rider: Neked se kívánok többet, csak hogy egy kutyaugyanígy védje meg a gyereked, mint ahogy a mammert "megvédték". Aztán majd ha a kutyaa gyerek fejével szaladgál az udvaron, akkor is hajtogathatod, hogy csak azért csinálja, mert védi.
    Az ilyen kutyanem való nemhogy gyerekek, hanem még emberek közelébe se. Mesterségesen tenyésztett idegbeteggenetikai hulladék.
  • Ittaskőműves #4 2015. június 4. 19:51

    10
    @Matias Rider: legszarabb sablon szöveg, hogy a nevelése miatt történhet csak ilyen, mert pont most mondtam egy példát, ami már meg is cáfolt...és még hány ilyen van
    nézhetnénk úgy is, hogy mondjuk autó baleset ér, pedig kurva jó sofőr vagy és sose gondolnád ez megtörténhet veled...de mi van, ha a kocsi mondja fel a szolgálatot? vagy a szembejövő egy ittas barom?
    ez alapján akár egyik kutyase való embere mellé, de ahogy az autóknál is van egy bizonyos sebesség, ami fölé nem mész, mert biztos a végkifejlet...
  • zrx8 2015. június 4. 20:22

    11
    Hát nemtom, biztos nagyon kedves, értelmes, kiszámítható állatok ezek a pitbullok, semmi közük a primitív agresszióhoz, az is csak véletlen lehet, hogy többnyire IQ<50 kinézetű kopasz < moderálva >kölyköket meg szkinhedeket látok ilyeneket láncon vezetni, amit szinte eltép a jószág, mert a kedves aranyos agyával képtelen megtanulni pórázon közlekedni. Csak azt nem értem, miért tartanak ilyen kutyákat az emberek, amikor normális ebeket is tarthatnának. Mondjuk a tigrispitont sem értem, ami hasonló kategória..
  • Aztaaaa.. 2015. június 4. 20:26

    12
    A kutyagazdája a legfőbb felelős ebben az esetben is. Amikor veszélyes fajtát választ ki valaki, akkor tudomásul kell venni, hogy nem elég csak kiperkálni érte a pénzt, aztán végigsétálni vele a főtéren, hanem megfelelően ki kell képezni őket. Rottweiler, dobermann. pitbull, kuvasz, jugoszláv farkasölő, német juhász, stb. ezek igen veszélyes fajták, ha nem foglalkozunk velük. Érdemes szakirodalmat elolvasni a fajtára vonatkozóan. Az etológia részletesen taglalja mit kell figyelni egy kutyaviselkedésében. Amennyiben az állat bizonytalan, akkor fokozottan kell rá figyelni. Sok agresszív gazda csak azzal foglalkozik, hogy megtanítja a kutyáját csibészelni. Mert milyen jól néz az ki, hogy azt mondom: csibész fogd, és az eb már támad is. Ugyanakkor az ereszd, vagy nem bántod vezényszavak már kimaradnak a kiképzésből, az egyéb fegyelmező gyakorlatokról nem is beszélve. Ez a kutyabizonytalan viselkedésű, de ha a gazdája megtanította volna arra, hogy helyben maradjon egy bizonyos ponton, akkor az eb nem avatkozik bele az eseményekbe. A nagyit valószínű, hogy nem sűrűn látta a kutyus, ugyan nem támadta meg még, de már benne volt a levegőben, hogy mikor fog ez megtörténni. Ha ezt egy gazdi nem veszi észre akkor tartson inkább aranyhalat. Sok kutyatámadás úgy történik meg, hogy a gazdi mondja a vendégnek: nem harap gyere be nyugodtan. Aztán egy adott pillanatban mégis megtörténik a baj. Jó tanács: ha vendéget fogadsz, akkor vagy zárd kennelbe a kutyát, vagy ha nincs rá mód akkor tegyél rá szájkosarat. A legrosszabb szitu az, amikor egy grillpartin a társaság fele már támolyog. A kutyanem igazán tud eligazodni ezen a viselkedésen, aztán egy bátor legény megsimogatná, az pedig leveszi a fél kezét. A videón látható viselkedést a juhászok, csikósok használták ki annak idején. Ha a pusztába ismerős látogatta meg őket, akkor egyszerűen a kuvaszokat, komondorokat elküldték a helyszínről, így azok nem is bántották a látogatót. Amennyiben hívatlan vendég jött, akkor a kutyák is maradtak és elég volt egy rossz mozdulat és máris támadtak. Ezzel csak azt akartam érzékeltetni, hogy a kutyának az ilyen viselkedése nem természetellenes, csak tudni kell kezelni, vagy teljesen kiiktatni.
  • Ittaskőműves #12 2015. június 4. 20:35

    13
    @Aztaaaa..: de ebből is az következik, hogy nem családba való, mert nagyobb közegben főleg gyerekek között ezt nem lehet 100%-osan kontrollálni, ott ülsz és figyelsz állandóan? És ha történik is valami akkor sem 110%, hogy letudod állítani vagy időben reagálsz, szintén szakértőnek kell lenned, megint ott tartunk nem való átlagos családba
  • Aztaaaa.. #13 2015. június 4. 20:58

    14
    @Ittaskőműves: Teljesen igazad van. A kutyaveszélyes üzem! Vegyük már végre észre. Mondok egy példát, amikor mindenki azt hitte, hogy minden rendben van a kutyakörül. Egy 10 éves srác napi szinten átment a szomszéd barátjához játszani. A német juhász nem igazán foglalkozott velük. Aztán az egyik nap arra lettek figyelmesek a szomszédok, hogy a kutyájuk megtámadta a srácot. Értetlenül álltak a dolog előtt. Később kiderült, hogy a német juhász kan volt, a srácnak meg volt egy szukája, amely éppen tüzelt. Nos a srác játszott a szukával és az után sétált át szomszédba. Van még egy tanulságos eset, amiért igazat adok neked. Szintén békés kutyáról van szó, nagy testű kuvasz-német juhász keverék. A vendék kiment könnyíteni magán. A gazdi már csak a segélykiáltásra rohant ki. Itt is kiderült később mi okozta a bajt. A vendék határozott léptekkel pont ahhoz a bokorhoz ment, ahova a kutyaa kajáját szokta elásni. Tehát nem tudhatod, hogy egy békésnek tűnő eb mit ért félre az adott pillanatban.
  • Ittaskőműves #14 2015. június 4. 21:14

    15
    @Aztaaaa..: így van pont elég a kicsi bizonytalanság, hogy megtörténhet, hogy egy gyereket vagy bárkit egy életre megnyomorítson...és minél inkább olyan kutyát választasz annál rosszabb a pitbull meg át esik a bizonyos határon, ami már a nevelés minőségével se ad biztonságot.
  • radirr 2015. június 4. 21:37

    16
    remélem el lett altatva....
  • jaksutiv 2015. június 4. 21:40

    17
    Miért raktok fel ilyen anyagot...???
  • radirr #14 2015. június 4. 21:48

    18
    @Aztaaaa..: egyet értek azzal amit írsz, hogy hogyan kell az állatot tartani ha vendég jön a házhoz!
  • Ittaskőműves #17 2015. június 4. 21:57

    19
    @jaksutiv: ott van a cím alatt a figyelmeztetés, de amúgy meg miért ne? ettől csak óvatosabb lesz az ember, még szerintem tudat alatt is, ha most felhúzza magát rajta :D
  • Henti82 2015. június 4. 21:58

    20
    Értelmetlen ostobaság ezen vitázni,rossz kezekben mindenből lehet fegyver,ezek a kutyák semmivel sem agresszívabbek mint egy csivava shit mikiegér izé,csak ezeknek a birtokában van az erő ahhoz, hogy megvédjék akit szeretnek,törődést odafigyelést igényelnek,igazatok van abban hogy nem való rossz kezekbe,de jó kezekben nagyon is kontrollálható családbarát kutyák uyganúgy mint a többi. Meg lehet nézni a statisztikákat hogy arányaiban jóval több támadás történik pl a németjuhászok részéről mint a bull tipusú kutyák részéről,csak a bull-okat fújják fel meg mennek a híradóba rögtön... A németjuhász ,vagy a legtöbb kistestű kutyais jóval labilisabb idegileg mint ezek a "szörnyek"... pf kalap
  • Mary Sunshine 2015. június 4. 22:26

    21
    Nekem két bulltipusú kutyám van és van két gyerekem. Igen ez a kutyatípus NEM mindenkinek való,de nem azért támadta meg mert PITBÚGE*I hanem mert a gazdája nem látta az jelzéseket. A kutyafalka állat. A gazdi (remélhetőleg) a falkavezér. Ha a kutyakitámad az azért van mert ő képzeli magát a vezérnek. Ezekkel a kutyákkal nap mint nap keményen dolgozni kell,hogy helyes viselkedési formákat meg is tartsák. Az enyémek 120 kutyaközött is a legnyugodtabbak tudnak maradni.

    Úgyanúgy lehet egy Csivava, Goldenretriever, Agár, Vizsla, Tacskó ésatöbbi faj veszélyes.

    A kutyacsak annyit látott,hogy a gyerekek futkorásznak a nagyi elől és visitoznak. A kutyák számára a kölyköket meg kell védeni. Náluk a sikításoknak nincsenek különbségei, mint az embereknél. Teljesen "jogosan" támadta meg. De a tény az,hogy a GAZDI a hibás. Nagyon jól tudnia kéne a világ össze kutyatartójának ,hogy mikor hogy engedheti a kutyáját szabadon és észlelnie kéne a veszélyhelyzeteket. De ez sajnos nem így van. Mindenkinek lehet kutyája, és sajnos azoknak is van akik azt se tudják mithoogykell.
  • Ittaskőműves #21 2015. június 4. 23:03

    22
    @Mary Sunshine: szép és jó, amit leírtál, de pont az én példámra vagy tökéletes alany (2. hozzászólás) olyan kutya, amivel nap mint nap foglalkoznak, semmilyen előjele nem volt...nekem ne magyarázza be valaki, hogy bármilyen veszélyt érzett az állat egy magatehetetlen öreggel szemben, aki mint mondtam még beszélni se szokott, mert minden szinten le van épülve, lehet a csivava még agresszívabb elismerem, de ne röhögtess, hogy egy pitbullhoz hasonlítjuk :D
  • Phetuska 2015. június 5. 11:05

    23
    Ez a ki mennyit van vele dolog se mindig helytálló. Anno szomszédba osztály társamhoz jött egy pici kaukázusi farkasölő. Minden nap ott voltam, mindig játszottam vele, etettem is. Szinte tényleg egy nap nem maradt, aztán 1 éves kora után lettem figyelmes,hogy néz és morog, majd másfél évesen már szólnom kellett,hogy engedjenek be, mert a kutyaúgy nekiugrott a kerítésnek, hogy leszakadt egy léc. Egy harcos kutyaha nem a gazdája van, sose fog szeretni és mindig figyelni fog.
  • jaksutiv #19 2015. június 5. 22:51

    24
    @Ittaskőműves:Jól van,köszi a feltöltést.
  • borrat 2015. június 9. 09:53

    25
    jk88- téged kéne agyonkúrni!
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!