Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
Szépen megoldotta! :|

Rendőr bácsi szépen megígértette a gyerekkel hogy nem firkálja még egyszer össze a rendőrség falát! :D

84 hozzászólás

  • Maya12 2014. március 26. 19:03

    1
    Ez is egy megoldás, bár nem a leghumánusabb.. nem biztos, hogy jót tesz a bőrnek, és a szemének.. de gondolom hatásos.
  • cannny 2014. március 26. 19:03

    2
    Helyes rotfl
  • sure_shot 2014. március 26. 19:49

    3
    Hát nem tudom, valakinek a szemét megfújni - még ha csukva is van - egy picit erős dolog, akár maradandó következménye is lehet. Elég lett volna a haját, homlokát, aztán eltüntettetni vele akárhogy, amit rányomott, felénk legalábbis így csinálják.
    A falat át lehet festeni, szemet viszont nem lehet kapni a teszkóba...
  • mikezerox 2014. március 26. 20:03

    4
    Eddig is elég sötét volt....:-)
  • blaise21 2014. március 26. 20:09

    5
    Kicsit hasonlít Kovács András Péter humoristára... :)
  • Airmen 2014. március 26. 20:39

    6
    Megérdemelte.Elrettentő példának ilyenek kellenek!Ha egy hajmosással lemoshatta volna annak mennyi visszatartó ereje lenne?Így se sok van, de legalább van valami.Az összes gyökérrel ezt kellene tenni!Vagy bevinni az őrsre és jól elverni, otthon meg kibszni a ház elé és kész.
  • uramisten 2014. március 26. 21:38

    7
    Ahogy elnézem a netet, a braziloknál elég mindennaposnak tűnnek a rablások, hogy éppen rosszkor, rossz helyen lévő ártatlanokat szó nélkül fejbelőnek. Néha előfordul, hogy a rablót lővik le, és valahogy senki sem akar neki segíteni, amit nem csodálok.
    Azt mondják, ezekkel a módszerekkel egy idő után elmegy az emberek kedve a rosszalkodástól. Vagy elfogynak.
  • Wundermax #6 2014. március 26. 22:11

    8
    @Airmen: Ne legyünk már fasiszták baszki. Elég lett volna az egész flakont a ruhájára fújni, ennyi esze nem volt... benned meg ennyi emberség nincsen, h akármilyen balfasz is valaki, nem nyomorítod meg... faszkivan a fasisztákkal. Gondolkodjál már ha te mondod h ennek se volt elrettentő hatása akkor mi a faszról beszélsz? Jól megverni??? Én is gyakran fantáziálok h egy gyereket aki éppen össze akarja TAG-eni a busz jól lecsapok, de nem lenne igazam. Ez a bíróság és a közmunka asztala. Faszér akar mindenki azonnal rögtönítélkezni és "jól megverni" a másikat.
  • Cody78 2014. március 26. 22:40

    9
    "Faszér akar mindenki azonnal rögtönítélkezni és "jól megverni" a másikat."
    Teljesen igaz. Fel is lehet negyedelni.
    Vagy asylum-os filmeket nézetni vele...
  • Lacaj #8 2014. március 26. 23:05

    10
    @Wundermax: én most úgy megvernélek :D
  • uramisten #10 2014. március 26. 23:08

    11
    Ha már szóba kerültek a humoristák, Csenki Attila mesélte, hogy volt egy kerékpáros túra szervezve az "erőszakmentes közlekedésért", de csak egy résztvevő indult, maga a szervező, de őt meg megverték Dubrovnikban rotfl
  • Wundermax #10 2014. március 27. 01:26

    12
    @Lacaj: Elaludtad a hátad, vagy most miért?:)
  • audrey 2014. március 27. 02:26

    13
    Remek megoldas!
  • DanielDashed 2014. március 27. 03:18

    14
    Na jó, gondolkozzunk józan ésszel! Most ez mi? Van egy tizenéves gyerek, aki összefirkálta a falat. Erre jön a brazil Walker gyerek, és összefirkálja a gyereket! :D Azigen, ebből biztos tanul a gyerek. A következő videó az lesz, hogy nem a falat, hanem az autót fogja fújni!!! Ki az az ember a világon, aki őszintén, tiszta szívéből megvilágosodott az erőszaktól? Itt most az 'őszintén' és az 'erőszakon' van a hangsúly. Szóval ez is csak fetisizmus a zsaki részéről, semmi tanító szándék nincs benne! Nem tudom, nekem ez qrvára nem vicces gyerekek! Főleg, ha lenne egy kamasz kölyköm és teszem fel, ezt teszi vele a kaller... háááát, nem is tudom ki mit tenne abban a helyzetben, de biztosra veszem, hogy nem ölelgetné a rendőr bácsit! Szánalmas egy szarbohóc!!!
    Pacsi és puszi mindenkinek! :D
  • einstein #8 2014. március 27. 07:34

    15
    @Wundermax: a bíróságé?rotflaz összes f@sszopó kint van egy fél órán belül vagy be se viszik.nehogy már megsajnáljuk a kis taknyot hogy festékes lett, munkahelyi baleset.majd legközelebb már beleszámolja azt is hogy rosszul is elsülhet a firkálós buli...
  • DanielDashed 2014. március 27. 10:18

    16
    Mindenki kárörvend a srácon, holott valóban hülyeséget tett, csak ne tegyen már mindenki úgy, mintha ő nem tett volna semmi hülyeséget az életében, főleg éretlen tiniként! Annyi talán a különbség, hogy akik köpködik, őket nem kaptál el! Persze tudom, mindenki egy szent és etalon... senkinek nem kívánom, hogy ennyire megalázzák!!! Nem igazán érzem azt, hogy a rendőr bácsi jobb és több lenne emberileg, főleg ezután a tette után, mégis jófej és vicces és b+ ez az ember kell nekünk! Ez rendőri túlkapás!!! Nevessetek... gratulálok!!!
  • DanielDashed #8 2014. március 27. 10:23

    17
    @Wundermax: Egyben nem adok neked igazat, méghozzá abban, hogy elég lett volna lefújni a pólóját. Nincs joga a rendőrnek kárt tenni a pólójában sem! Ahhoz sincs joga, hogy rögtönítélkezzen, főleg, hogy nem történt ellenállás. Nem így kell a pélót meghosszabbítani! A többi gondolatoddal egyetértek, örülök, hogy megosztottad! Béke neked!
  • DanielDashed #5 2014. március 27. 10:24

    18
    @blaise21: és tényleg XD
  • Wundermax #18 2014. március 27. 16:42

    19
    @DanielDashed: Na végre egy gondolkodó ember!:) Kár, h tőlünk függetlenül az emberek nagy része pusztán gyávaságból nem tömeggyilkol és lincsel folyamatos jelleggel az utcán. Ha háború lenne, még mindig ott lenne ez a réteg, és ott is büntetnének, mert ott is fel lennének jogosítva. Hol a törvény, az erkölcsi felsőbbrendűség tudata, hol pusztán a megtorlás hiánya engedi szabadon. Ez a legszebb emberi tulajdonság, a szadizmus.
  • Wundermax #15 2014. március 27. 16:46

    20
    @einstein: Itt nem a felelősségről, hanem a jogról és arányosságról van szó. Egyetértek veled, a legtöbb esetben ez rongálás és büntetést von maga után, de nem ilyet, nem így. Persze az is lehet h a rend őre jóindulatból nem viszi be csak közben meg nulla IQ-jával nem veszi észre h nem az arcába kéne fújni a festéket.

    És hiába van kint fél órán belül, ha utána egy hónap közmunkával tud csak törleszteni...
  • einstein #20 2014. március 27. 17:17

    21
    @Wundermax: neki sem volt joga köz vagy magánvagyont összefújkálni mert gondolom ez volt az előzmény úgyhogy a jogot ezzel kipipáltuk.ahhoz van joga max.hogy eldöntse előtte megteszi e és akkor viszont vállalja a következményeket.bármilyet.
    arányosságról meg akkor beszélhetünk ha a várható büntetésnek van visszatartó ereje.szerinted mikor nem lesz minden összegraffitizve?ha elküldjük őket egy hónapra gereblyézni feltéve ha elkapták vagy ha nyilvánosan tetőtől talpig lefújjuk őket hogy egy hónapig megbélyegezve kelljen mászkálniuk mindenhova(na jó a szemüket nem mert azt mondjátok maradandó károsodást okozhat)
    megérdemlik a kis köcsögök,nem kell elpuhulni:beer:
  • Wundermax #21 2014. március 27. 17:27

    22
    @einstein: Hát öcsém nem értek egyet veled. És sztem mindketten jobban járunk ha csak ennyit mondok. Nem lesajnálni akarom a gondolataidat, csak úgy érzem mintha egy < moderálva >nak magyaráznám h miért nem kéne lopni... durva hasonlat ezért mondom ezt most ne firtassuk, meg rohadtul sietek, ha gondolod még visszajöhetek hittant tartani később:D
  • uramisten 2014. március 27. 17:28

    23
    Értékelem a különböző nézőpontokban rejlő igazságokat, de:
    - egy félperces videóból nem biztos, hogy teljes képet kapunk arról, mik is voltak pontosan az előzmények
    - a másik szélsőség felé hajlás sem olyan szimpatikus, pláne egy olyan világban, ahol úgy fest, a téged megkárosítónak, kirablónak vagy kinyírónak van több joga
    Amúgy szép dolog az empátia.
  • einstein #22 2014. március 27. 17:34

    24
    @Wundermax: egyetértek, hagyjuk.ha netán lefújják a kerítésed vagy felnyomják az autód szerintem hívd meg a tettest egy sörre és beszélgessetek a bibliáról.
    vagy te is fújkálsz,miért véded őket ennyire?kalap
  • DanielDashed #19 2014. március 27. 18:09

    25
    @Wundermax: Tudod, mindenhez fel kell nőni. Gyereknemzet vagyunk :)
  • DanielDashed #24 2014. március 27. 18:16

    26
    @einstein: einstein, annyit értsd meg józan ésszel, hogy a rendőr ezt nem teheti meg!!! A büntetésszabás nem az ő hatásköre, mivel látható, hogy a gyerek be volt fosva, nem állt ellen!!! Na figyelj, ha az én házamat lefújja a kis köcsög elkapom, és kihívom rá a zsarut, de én nem ítélkezhetek felette! Tudod miért? Mert ha megvakítom, akkor felelnem kell érte! Ezt hívják felnőtt viselkedésnek! Azt, hogy tisztában vagyok a tetteimmel és a következményekkel! Ha pedig nem történne semmi fizikális baja, akkor sem alázhatom meg, és főleg nem veszem fel kamerára. Mi itt most ezt a videót kritizáljuk és nem fiktív kitalált meséket, hogy mi lenne, ha az én házam fújná le, vagy a kocsim... hacsak ennyivel értesz egyet, már közelebb vagy egy olyan fogalomhoz, hogy humanizmus! ;)
  • DanielDashed #23 2014. március 27. 18:19

    27
    @uramisten: az első bekezdésedre annyit mondanék, hogy a gyerek befosva állt a rendőr előtt, nincs ellenállás, és a rendőr megalázza és veszélyezteti a szeme világát. Semmilyen előzmény nem ad felmentést erre a gerinctelen tettre. A második bekezdésedben írottakról viszont azt mondom, hogy igazad van nagy részben, de van pár dolog, amiről napokig lehetne eszmecserét folytatni. Szóval most röviden ennyi!
  • uramisten #27 2014. március 27. 18:21

    28
    @DanielDashed: igazad van
  • Airmen #8 2014. március 27. 19:06

    29
    @Wundermax: A bíróság és a jognak köszönhető hogy ilyenek történnek.Gondold át picit! ;)

    Sőt, ma már 2 flakonnal is a burájába toltam volna.Sőt, két napig verném!Fasiszta vagyok?Nem érdekel :) Ahol levághatják az ember kezét lopásért vagy halálra kövezhetnek valakit mert megcsalja az urát, vagy csak feltételezik hogy megcsalta, ott van elrettentő ereje az erőszaknak.Itt is lenne!Úgyhogy a liberálisoknak fucku :D
  • DanielDashed #28 2014. március 27. 19:17

    30
    @uramisten: Remélem valamikor tudunk eszmecserét folytatni! ;)
  • uramisten #30 2014. március 27. 19:28

    31
    @DanielDashed: a lehetőség adott :beer:
  • andalas #21 2014. március 28. 10:53

    32
    @einstein: egyetértek Veled teljes mértékben! Az előzmény az volt, hogy a kis kocsog lefújta a rendőrség falát!
  • DanielDashed 2014. március 28. 12:30

    33
    Szóval a törvénykező kommentelők szerint az jó megoldás, ha valaki lehányja a cipőmet, egy rekesz sört dugjak le a torkán és itassak meg vele, aztán had' hányjon le újra! Nem akarom, hogy ezek az emberek tiszta szívvel, emberséggel készítsenek nekem kaját a gyorséttermekben...
  • andalas #33 2014. március 28. 13:34

    34
    @DanielDashed: nagyon bután látod a helyzetet! Szándékosan végigjár több embert valaki és direkt lehányja mindenki cipőjét (ha már a te példádnál maradunk!) ? Ha igen, akkor kapjon egy akkora pofont hogy azt is elfelejti minek született meg.
    Én tényleg betojok néhány szentimentális emberi jogok nagy védőjén. Mindig azokat sajnálják aki a kárt okozza, akinek okozzák azt miért nem?
    De hogy csak erről az esetről beszéljünk:
    Adott a hülyegyerek akinek az a szórakozása, hogy más tulajdonába kárt tesz! Mert nem két forint a tagelést eltüntetni a falról, kerítésről, autóról. És azt is valószínűsítem, hogy nem most először fog a kis kezébe festékszórót. Ha nem kapják el, akkor vígan rombol, lenézi más ember tulajdonát , anyagi helyzetét, leszarja magasról hogy ezzel kinek mit okoz!
    Elkapta a rendőr... Brazíliába... persze hogy ijedt fejet vág! De érdekes, ne sírjon az aki kurvának áll és megbasszák. Ha törvénykövető életmódot folytat, bizonyosan nem fújja le senki a fejét.
    És a rendőr a végén lesprayezi a fejét! Nagyon helyesen! Szerinted abból értett volna a gyerek, ha elkapják, mondják neki: ennye kisfiam, hát ilyet nem csinálunk, de ha fizetsz 5 reais-t meg kétszer összesöprögeted a leveleket közmunkán akkor semmi baj. Ennek szerinted van visszatartó ereje? Kiröhögné a rendőrt is meg a bíróságot is!
  • Wundermax #34 2014. március 28. 17:06

    35
    @andalas: Sztem nem röhögi ki. De felesleges ezen vitatkozni, ha mindenki az erőszakot pártolja. Elvi kérdésekről van itt szó és úgy érzem h a te álláspontod oda való ahol napi szinten gyilkolnak. Európában arányosan büntetünk és nincs önbíráskodás, ha nem tetszik menjél Egyiptomba élni. Biztos élvezni fogod a nagy igazságosságot.
  • einstein #35 2014. március 28. 17:20

    36
    @Wundermax: de hát pont hogy te pártolod az erőszakot azzal hogy semmit nem tennél ellene legfeljebb megkérnéd szépen hogy ugyan ne firkáljon már a falra.bizonyára hatékony módszer.miért ne az menjen Egyiptomba (vagy vissza Indiába)aki nem képes a társadalmi elvárásoknak megfelelően viselkedni, erre válaszolj!
  • Wundermax #36 2014. március 28. 19:58

    37
    @einstein: drága szívem, az erőszak az erőszak, a rongálás meg rongálás. Ha ezt a kettőt nem tudod megkülönböztetni akkor nem tudom mit vársz tőlem.
    +Nem tudom honnan vetted h "legfeljebb megkérném" de már nem is akarom tudni.

    +az utolsó mondatoddal az a baj, h megint az látszik belőle h nem érted miről beszélünk. A kommentek alapján egyesek oda vágynak, azt akarják ami ott van (igazságot?!), és azért ne az menjen oda aki nem tud betartani minden szabályt, mert - most figyelj - az emberek egy bizonyos része ugyanúgy hibákat fog elkövetni, függetlenül attól h te hány faszt toloncoltál ki az országból. Ehhez az összefüggéshez is kell kb 90-100-as IQ szóval nem várom el h mindenki felfogja.
  • einstein #37 2014. március 29. 09:01

    38
    @Wundermax: na itt hagyjuk abba cuncimókus.drága szívem a te jó édes.....<img src=apa:" class="ks" />
  • Wundermax #38 2014. március 29. 09:17

    39
  • andalas #36 2014. március 29. 09:53

    40
    @einstein: majd mikor neki firkálják össze a tulajdonát úgy, hogy mire lesz pénze eltüntetni addig a viccesgyerek újra lefújja csak "poénból" , szerintem ő lesz a legvéresszájúbb aki a halálbüntetést követeli vissza! (mi legalább csak visszakézből pofoznánk le a graffitist) :D
  • Wundermax #40 2014. március 29. 09:59

    41
    @andalas: Bravo, az újabb értelmes hang! Magyarázd már el h én miért viselkednék úgy, mint te.

    Továbbá gondolkodjál el azon már el, h hány esetben fújnak le magánvagyont és hány esetben közvagyont? Legyen annyi eszed baszki h idáig eljutsz, ha hülyeséget akarsz írni legalább az agyadat használd. Minden alkalommal amikor valaki telefirkál egy buszt vagy villamost vagy bármilyen műtárgyat, akkor azt az én adómból takarítják le.
    És kikérem magamnak h a halálbüntetéssel példálózzál!
    És kikérem magamnak a továbbiakban a szavaim kiforgatását is!
  • andalas #37 2014. március 29. 10:02

    42
    @Wundermax: a "drága szívem" megszólítás már egy erős frusztrációról tanúskodik , amikor meg einstein IQ-ját firtatod az meg teljesen azt mutatja hogy elfogyott az észérved és a "lenéző személyeskedéshez" fordulsz.
    Addig kezelnek egyenrangúnak amíg a vitapartnereddel te is úgy viselkedsz. Mikor már csak személyeskedés a válasz, az azt jelenti, hogy a vitában téged legyőztek.
    Szerintem úgy is elmondhattad volna einstein-nek a véleményed, hogy közben nem sértegeted.
    És tényleg várom a pillanatot mikor majd a te dolgaidat rongálják meg pusztán szórakozásból.. meddig fogsz bíróság után kiáltani és mikor fogy el a türelmed..
  • andalas #41 2014. március 29. 10:08

    43
    @Wundermax: :) miért, te tudod pontosan hány esetben rongálnak magán -illetve közvagyont? Az magántulajdonnak számít, mikor a Pesten sorban parkoló autókat a járdán menve egy hosszú vonalba lefújják festékkel? :)
    És nem csak a te adódból. És igen, én az agyamat használom és nem a kis szívemet, amivel sajnálok minden ilyen hülyegyereket akik csak a kárt okozzák. Nem én küldenélek téged Egyiptomba és nem én írom azt hogy baj van a felfogóképességeddel. Még a végén kiderül hogy "rosszabb" vagy mint a videóban szereplő rendőr! :D
  • Wundermax #42 2014. március 29. 10:55

    44
    @andalas: Csodálkozol h frusztrál vagyok, ha hülyének néznek és látatlanban mocskolnak be???

    "szerintem ő lesz a legvéresszájúbb aki a halálbüntetést követeli vissza"

    A lenéző személyeskedésekről annyit, h nekem elveim vannak, és ha az elveimet lesajnálják és bele akarnak rántani a sleppbe, ahova természetemnél fogva nem tartozom akkor elfogy a türelmem.
    Einstein IQ-járól fogalmam sincs, ez csak egy szófordulat volt, de a reakcióddal a hóhér saját magát akasztja... örülnék ha aszavaknál tovább jutnál és felfognád h ez egy elvi kérdés és itt nincs helye a kompromisszumnak. Nincs helye, mert a világnak előrefele kell haladnia és nem viszza. Magyarul az emberi jogokat védeni kell és igen akkor is ha nem tetszik.

    A személyes érintettségről meg annyit, h az bizony sokakból előhozza az állatot és ha ezt feltételezitek rólam és közben jót rötyögtök, h mekkora pálfordulat következne be ha engem érne anyagi kár, akkor gyakorlatilag az elveimet és személyiségemet egyaránt figyelmen kívül hagyjátok és úgy ahogy vagyok, mint ember le vagyok sajnálva.
    innentől kezdve bármilyen joviális vigyor ül az arcodon amikor véletlenül anyázok egyet, kurvára nem tud érdekelni. Mert h nagyobb sértés valaki elveit lefikázni, mint értetlenségből olyat írni h ehhez több agy kéne... (harmadszorra se érti meg...)
  • Wundermax 2014. március 29. 11:08

    45
    baszki időtullépés miatt nem ment el amásodik fele...
  • Wundermax 2014. március 29. 11:16

    46
    Röviden: Életemben nem láttam még h a falfirkászok autókat fújtak volna össze, nem tudom te honnan szedted. Kulcsokkal jól összekarcolják, de az kicsit más téma...

    " Nem én küldenélek téged Egyiptomba" Ez is reakció volt (egyesek szerint ott jobb), olvasd szépen vissza.

    továbbá: Ha arcon fújnak, annak nulla az elrettentő ereje, ha te fizeted és csinálod az újrafestést, akkor az már lehet h egy idő után nem fogja megérni neki.

    Másik szempont, az emberi oldal:

    1, arcon fújod, akár bele is vakulhat => nem megoldás
    2, teljes anyagi felelősség => a lehetőségét is elveszed annak, h egyszer kiszakadjon abból a környezetből, szintén nem megoldás.

    Ezeken kéne elgondolkodni és a kétpólusú, én így gondolom, ő meg úgy gondolja szinten tovább kéne lépni.
  • Wundermax #43 2014. március 29. 11:20

    47
    @andalas: Továbbá, ami a legaggasztóbb, h az arcon fújást egy hajszál választja csak el a kipeckelem a szemét és úgy fújom arcon megoldástól. Ismerem az embereket azért írom ezt.
    Mindazonáltal ahogy korábban leírtam a rendőr nem feltétlenül szadista, lehet h csak alacsony az IQ-ja és nem talált jobb megoldást. Lehet h meg fogja bánni, ezt a videóból nem láthatjuk. Lehet h azért bánja meg mert megbüntetik, lehet h azért mert rájön h ez mennyire gáz dolog egy rendőrtől - is.
  • Wundermax 2014. március 29. 11:25

    48
    Ja és az egész vita tárgytalan, mert nem ismerjük a teljes történetet, itt inkább elvi kérdésekről van - lenne - szó. Kár h egyesek már elvi szinten is csak az erőszakot látják, mint megoldás.
  • DanielDashed #35 2014. március 29. 11:59

    49
    @Wundermax: Ez mennyire igaz!!!
  • DanielDashed #34 2014. március 29. 12:07

    50
    @andalas: Nem értetted, hogy mire akartam kijutni! Természetesen, megérdemli a büntetést a srác és mindenki, aki ilyet követ el, de attól, akinek erre joga van, és ez nem a rendőr, és nem ilyen formában. Akkor lenne a joga a rendőrnek bármiféle fizikai 'tanítást' gyakorolni a srácon, ha esetleg nekimegy a srác, és a rendőr mondjuk használja a gumibotot, az önvédelem és helyes rendőri intézkedés, erre van joga a rendőrnek! Érted már? Nem te fogod megszabni, hogy kit és hogyan kell megbüntetni! Ellenkező esetben vállald a felelősséget a tetteidért, ha netán öntörvényűen gyakorlod az ösztöneidből feltörő indulatok reflexitását, erőszakot, esetleg megalázást! De számolnod kell rá, hogy ha valakit lefújsz spray-vel, akkor lehet másnap vagy a közeljövőben jön az 5 'medve' bátyja és vérbe tesznek! Mert mindennek van következménye! Ennek lenne értelme? Utószónak pedig csak annyit, hogy aki harcot vet, az harcot arat! Hm... ez valóban civilizált gondolkodás!!! Véleményem szerint ezek a vélemények olyan emberek gondolatai, akik még ennyit sem tennének, mint ez a rendőr!!! Béke! :D
  • DanielDashed #48 2014. március 29. 12:10

    51
    @Wundermax: Igen pontosan, ez elvi szint! Csak az a legszomorúbb, hogy egyes emberek emberisége nem csak állati, de ember alatti szinten hatalmasodik egy elefántcsonttoronyban!!! Még szerencse, hogy az élet olyan tanítómester, ami minden válaszra megadja idővel a helyes magyarázatot! ;) kalap
  • adriai6 2014. március 29. 12:10

    52
    50 és abba hagyni ! a tárgyalást be rekesztem! vége, nincs több, befejezve, kész, ennyi vót, nincs tovább, EEEL fogyott, itt mindenkinek abba lehet be fejezni hagyni azon módon hanyagolva hangolható ! fucku de úgy is tudom hogy lesz aki hozzászól és azt is tudom hogy ki rotflrotfl
  • adriai6 #50 2014. március 29. 12:11

    53
    @DanielDashed: bazmeg el basztad rotfl fucku XD ááááááááááárotfl52 XD
  • einstein 2014. március 29. 12:16

    54
    lassan behányok ezektől a nagy jogvédő dumáktól...
  • DanielDashed #54 2014. március 29. 12:50

    55
    @einstein: rendben, csak vigyázz kire hánysz, mert lehet az arcodba hány, bele a szemedbe és még fel is veszi egy kézikamerával...
  • DanielDashed #53 2014. március 29. 12:50

    56
    @adriai6: Örülj neki, hogy híressé válik a postod! :D
  • adriai6 #56 2014. március 29. 13:45

    57
    @DanielDashed: ha az én posztom lenne a kommentelést nem rekeszteném be rotfl
  • einstein #40 2014. március 29. 20:16

    58
    @andalas: mindegy, nem akarok én senkit győzködni.mindenkinek csak akkor büdös ha az ő füvére sz@rtak:D
  • andalas #52 2014. március 30. 10:35

    59
    @adriai6: tudod mit rekessz be? A székedet! rotfl
  • andalas #58 2014. március 30. 10:39

    60
    @einstein: igazából én se.... Valamelyik azt írta, hogy neki elvei vannak.. etc...Nos, az nekem is van! :D
    Hiába írunk neki bármit, míg nem kerül olyan helyzetbe addig úgyse érti meg.
    Annak azért örülök, hogy pár ember élhet álom-/mesevilágba ahol a rossz megkapja méltó büntetését és ezentúl törvénytisztelő állampolgár lesz míg él! :D
    Én meg múltkor azt álmodtam, hogy adtak nekem két Mig-29-eset csak úgy puszira! lol
  • einstein #59 2014. március 30. 21:47

    61
    @andalas: rotfljujj:D
  • lepi #51 2014. március 30. 22:30

    62
    @DanielDashed:Nem akarom a vitát tovább generálni,és más posztoknál való hozzászólásaiddal már értettem egyet.Most nem igazán.
    Lehet nem egy környéken nőttünk fel és élünk.Hidd el a neveltetésem,munkám miatt,és úgy általában sokáig próbáltam követni az általad említett"emberi jogok mentén történő igazságszolgáltatást".
    Aztán eltelt 15-20 év és belefáradtam!
  • Wundermax #58 2014. március 31. 18:26

    63
    @einstein: "mindenkinek csak akkor büdös ha az ő füvére sz@rtak"

    Na, végre valami amiben igazat adhatok neked!:)
  • Wundermax #62 2014. március 31. 18:32

    64
    @lepi: Egy idő után mindenki belefárad, de a logika igaz marad, azaz ahogy Daniel is érzékeltetni próbálta, az erőszak újabb problémát okoz. Nem beszélve arról, h amíg sokan ebből a tisztes távolságból örömmel nézik az eseményeket, addig ugyanezek az emberek egy hasonló cselekedet miatt, akár szarul is érezhetik magukat.

    Részemről maradnak az elvek, a gyakorlatot meg az élet hozza:D
  • DanielDashed #60 2014. március 31. 22:41

    65
    @andalas: Rendben, nem kellesz megköszönnöd, ha legközelebb lefújod a házam falát és én NEM dugom fel neked a spray-det! ;) (jujjjj)
  • DanielDashed #64 2014. március 31. 22:44

    66
    @Wundermax: Igenigenigen, egyetértek!!!! Persze, még itt lehet keménykedni, hogy mindenki kész törvényhozó, de majd az életben egyszer egy ilyen szituban meg majd menni fog a sírás!!! :D Amúgy is, mindig a férgese vergődik gyerekek! :p Háhhhh :D
  • Wundermax #66 2014. március 31. 22:53

    67
    @DanielDashed: Bírlak, mert beléd több kultúra szorult, mint belém például:D mindenki másnak üzenem, h ha lefújják a falamat, akkor békés eszközökkel fogom biztosítani a terepet, amíg szépen lemossák azt:) ezt hívják peren kívüli egyezségnek!:cool:
  • adriai6 2014. március 31. 23:04

    68
    @DanielDashed: kezeld úgy a helyzetet ahogy én :D lásd meg a dolgokat több irányból :) félig meddig egyet értek veled mert értem mit akarsz mondani csak a többiek pont nem a mondandódat figyelik :D most ha ebben az esetben pont te vagy a zsernyák valószínűleg hirtelen felindulásból ilyenre te is képes lennél még akaratlanul is csak hogy jól meg leckéztesd a kis suttyit igaz lehet hogy kicsit túlreagálta de ez veled is előfordulhat inkább fesse be a pofáját festékkel mint hogy az élettét elvegye vagy jól szét verje a jogokat itt felesleges említeni amúgy mert ez nem Magyarország ott kevesebb joguk vannak az embereknek mint magyarban :( leckének lecke de hogy felesleges is volt befesteni az tuti mert vagy folytatja vagy másnap visszamegy családostul reklamálni késsel vagy bármilyen egyéb szúró eszközzel vagy talán még a jobbik esett hogy okos és hagyja inkább ez a ritkábbik esett
  • adriai6 #44 2014. március 31. 23:09

    69
    @Wundermax: rotfl és ha a szemed be csukod úgy nem bánt ha be mocskollak ?rotfl rotflXD
  • andalas #65 2014. április 1. 08:20

    70
    @DanielDashed: az értelem fénye nem nagyon csillant meg még a szemedbe igaz?
    A Kutya nem szól hozzád, de csak nem bírod ki hogy ne gerjeszd a feszültséget !
    Mert élőben beszari lennél és nem az emberi jogokkal törődnél úgy látom csak a fotelből vagy erős ember !
    Na, ha az én házam falát fújnád le akkor viszont nálam nem köszönnél semmit, max azt hogy reggel fel tudsz kelni, ha már erősködünk rotfl
  • einstein #63 2014. április 1. 14:47

    71
    @Wundermax: én is egyetértek Daniel ezen hozzászólásával: "vállald a felelősséget a tetteidért" ;)kalap
  • DanielDashed #68 2014. április 1. 15:22

    72
    @adriai6: Jól beszélsz :) Írtam kb 100 kommentel ezelőtt, hogy megértem az agresszív fellépőket is. Volt nekem is időszakom, hogy ugyanígy léptem volna fel, mint a zsaki, csak azóta rájöttem, hogy van fájdalmasabb út is, mint olyan kreatívtalannak lenni, hogy ha leköpnek én visszaköpök, mert egyáltalán nem vagyok okosabb mint az a barom és ugyanazt a fegyvert használom ellene. :) Mondjuk abban nem értek veled egyet, hogy inkább kisebb szinten legyen erőszakos a zsaki, mint erőteljesebben. Egyáltalán ne legyen, de szerintem ezért úgyis kirúgták. Vagy nem, de az már nem érdekes, hisz azt már nem látjuk a szalagon. Peace barátom :)
  • DanielDashed #70 2014. április 1. 15:30

    73
    @andalas: Elnézést kérek, hogy személyesen a te írásodra reflektálok, és nem kiordítom mindenkinek azt mondanivalót, amit neked szánok. Ez itt véleménycsere, ami nálad átmegy személyeskedésbe. Valószínűleg az életben is így reagálsz, hogy ha szerencsétlen helyzetbe kerülsz, nem tudsz mit tenni és teszem fel jól helybenhagysz, mert 'talán' nagyobb fizikai erőnléted van. Ezt úgy nevezik, hogy végső elkeseredés! Az állat is ezt teszi, ha úgy érzi, hogy sarokba szorult. Talán jól jössz ki a szituációból, de az is lehet, hogy még mélyebbre süllyedsz. Remélem idővel le tudod vonni a konzekvenciákat, szívből kívánom neked!!! Még ide írnám, hogy tisztelem a véleményed, és részben egyet is értek veled, mert te is ember vagy és én is, és minden ember többé kevésbé hasonló. Vannak skill-jeink, de hogy ezeket az adottságokat ki mire használja, azt már saját magának kell eldöntenie.
    > tehát, hogy 1. marad ember 2. állatá válik 3. ember alatti lesz...
    További szép napot mindenkinek! :)
  • Wundermax #69 2014. április 1. 15:53

    74
    @adriai6: Pont akartam már kérni... 0:39-től a refrén :D

    /watch?v=WVJwBrdWgNo
  • DanielDashed #67 2014. április 1. 15:53

    75
    @Wundermax: Csak semmi erőszak, és aki mást mond, azt megölöm! :D
  • DanielDashed #74 2014. április 2. 10:15

    76
    @Wundermax: Élvezhető! :D
  • Wundermax #76 2014. április 3. 09:29

    77
    @DanielDashed: Elég elcseszett egy ízlésed van:D
  • DanielDashed #77 2014. április 3. 10:44

    78
    @Wundermax: régi diákévek hozománya :D
  • Wundermax #78 2014. április 3. 12:00

    79
    @DanielDashed: Szép is az, mikor beindul a punkoskodás:)
  • DanielDashed #79 2014. április 3. 16:08

    80
    @Wundermax: vége van szerencsére, de mindent meg kell élni, ezt is, csak így alkothatunk igazán vélemény valamiről, ha már átéltük! ;) :p
  • Wundermax #80 2014. április 3. 20:05

    81
    @DanielDashed: Jaja, maradjunk is kontextusban :) => Aki átlépte már, csak az tudja hol a határ!:D

    Nálam amúgy párhuzamosan mentek a dolgok, szal azon túlmenően, h "Hétvégenként punk vagyok, Patkány Joe-nak hívjatok" a hétköznapokon ment a Black Metal és a Drum&Bass, na meg a Vangelis és a legsuttyóbb magyar rappekről ne is beszéljünk, majd Jött a psytrance és Csajkovszkij. De közben azért a Slipknot is átsegített egy-egy nehéz napon:P

    egyedül a teknősöket nem bírom, meg a nyálszart és a dubsteppet (meg a tömegközlekedést, embereket, politikusokat, kisebbséget, többséget, és minden más egyebet se...)
  • DanielDashed #81 2014. április 4. 00:44

    82
    @Wundermax: Te sem vagy egy mai 'csirke' :p Lényeg, hogy megtanuljunk röhögni a bénaságunkon így utólag! :) Megjegyzés: vén facok okoskodnak ittenmost :D
  • Wundermax 2014. április 4. 20:32

    83
    Nana, azért ne írjál le teljesen, tudok én neked olyan hülye lenni mint az állat:) és koromra meg érzékeny vagyok, lévén h ez az utolsó viszonylag fiatalkorú évem:D
  • Wundermax #83 2014. április 4. 20:32

    84
    @Wundermax: jájzus h magyarul is elfelejtettem az viszont új információ:D
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!