Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.

6 hozzászólás

  • Sasos 2014. február 14. 19:38

    1
    Nem néztem végig, csak beletekergettem, de ez messze áll a valóságtól... Először légkulccsal betekeri a főtengely rögzítő csavarokat, majd nyomatékkulccsal lehúzza (WTF?) nem jó sorrendben, majd ezután megméri, hogy tengely irányban a helyén van-e, és igazít rajta(WTF?). Mondjuk a gyűrű nélkül betolt dugattyú viszi a pálmát mindenképpen. :-)
  • boha01 2014. február 14. 20:03

    2
    Sasos: Miért? szerinted nyomaték kulcs után kéne még lehúzni bármilyen módon is? :D
  • tom555 #1 2014. február 14. 21:16

    3
    @Sasos: gondolom nem először csinált ilyet...
  • Bl4st3r-x #1 2014. február 14. 21:42

    4
    @Sasos: te hogy csinálnád? Te végig tekergetnéd nyomatékkulccsal a menetet? Persze hogy odahuzatod légkulccsal finomra, aztán majd lehúzod nyomatékkal. És ja, miután bent van mindenki, és le van húzva, megméred hogy mennyi az axiális holtjáték a főtengelynél, mert ha sok, akkor bizony vastagabb támcsapágy kell. Mi itt a gond?
  • Sasos #2 2014. február 14. 21:46

    5
    @boha01: Nem, de ha légkulccsal előfeszíted, akkor már teljesen értelmetlen a nyomatékkulcs, mert a lehúzást a légkulcs megkezdte, akármennyire is veszed vissza a légkulcsot. A helyes eljárás, hogy a csavarokat betekered amíg könnyen mennek, majd a lehúzási sorrendben, fél-fél fordulatonként húzod meg nyomatékkulccsal. De van olyan gyártó is, ahol három lécsőben, három megadott nyomatékkal kell lehúzni a csavarokat.
  • zatrok 2014. február 15. 00:14

    6
    Ennyit genyózni egy motorral... Én ezért csak olyan kocsit veszek, amelyiknek jó a motorja. Mellesleg én is autószerelő vagyok.
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!