Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.

29 hozzászólás

  • pepuccso 2018. június 5. 09:12

    5
    Miért is kellene kiegyenesíteni? Azoknak, akiknek amúgy semmit nem jelent a korona és a hozzá tartozó gondolati háttér, miért foglalkoznak olyasmikkel, hogy:
    1. nem egyenes és ez probléma - van, akinek az orra nem az, azt milyen szépen elvan vele...
    2. akiknek jó ferdén is a kereszt, azok tudják: Isten nem fényképezget, ellenben a korona ezer éve alatt történtek dolgok, amitől ferde a kereszt és ez már hagyományosan ilyen. No persze, a gyökérteleneknek ez nem sokat mond, akinek nincs hazája, az nem foglalkozik választott otthona történelmével sem, sőt! fúj rá és hadakozik vele...
    3. jól mondja Puzsér: egyetlen nép nincsen, akinek ennyit jelentene a korona. Van, aki erre büszke, van, aki szégyelli ezt. Felfogható ez másként is: mi vagyunk az egyetlenek, akiknek ilyen frankó koronájuk van, ezt nyugodtan lehet a hungarikumok közé számítani
    4. nem szimbolizálja az önidentitásunk ferdeségét, Puzsérét lehet, de ez az ő magánügye és a követőié- ha nekik ferde egyebek mellett az identitásuk, legyen az ő bajuk, talán nem kellene általánosítani és belemagyarázni olyasmit egy történelmi szimbólumba, ami nincs
    5. nem lesz kiegyenesítve a kereszt, ahogyan nem szokás Stonehenge-t sem flexszel és fűrésszel kiegyengetni - aki ezt nem fogja fel, az pedofil és moderált :D

    Remélem, sikerült átmennie az üzenetnek és parázs vita alakul...
  • törölt felhasználó #5 2018. június 5. 09:21

    6
    @pepuccso: LOL Nem is kéne rá kereszt :) Az én véleményem, hogy a papok pedofilok és b..u..zz..ik (na így nincs moderálva), az összes vallás meg a nem létező dolgokban való hit meg közönséges népbutító-pénzszedő SZEKTA! Igen büszkén vallom ezt, úgy ahogy a nagy szektások is büszkék a mesebeli világukban és vallásukban való hitükre. Menjél te is vasárnap a szektafészekbe és mormolj el a nemlétező istenednek a haverokkal közösen egy imát és könyörögj, rossz Puzsér földönfutó lelki üdvösségéért.
    Parázsvita? Ugyan...Egy a realitások talaján álló értelmiségi és szókimondó ember mellett nem kell sem kampányolni, sem kiállni, mert nincsen rá szüksége ;) rotfl
  • pepuccso #6 2018. június 5. 09:45

    7
    @törölt felhasználó: Ez a te véleményed, de attól még van rajta.
    Az összes papról ilyen sommás a véleményed vagy csak a keresztény papokat sorolod ide? Valamiért nem lepődnék meg, ha így lenne, bár feltételezem, soha, egyetlen eggyel sem találkoztál még, akiről ezt biztosan állíthatnád... :D
    De hát olyan divatos és menő őket savazni, ugye? :D

    Meglehetősen egyoldalúan látod a dolgokat, aki pedig nem olyan felhomályosult, mint te, az rögtön szektás és nem létező dolgokban hisz - ez is egyfajta szektás gondolkodás.

    Hitbéli dolgokban nem szerencsés vitatkozni hívőnek és hitetlennek, mert szögegyenesen más a meggyőződésük, ráadásul érzelmi síkon közelítik meg jobbára a saját álláspontjukat, így aztán gyakran már az elején értelmetlen sértegetésbe megy át a nem létező vita.

    Puzsér megdöbbentő és kegyetlenül maró véleményei sokakat megfognak, nem biztos, hogy igaza van mindenben, de aki vevő az efféle kritikának álcázott polgárpukkasztásra, az nagyon szereti hallgatni őt, mert igazolva látja saját véleményét.

    Nagyon érdekes pölö a Puzsér/Zacher beszélgetés, ha van kedved, nézd meg, kicsit hosszú, de élvezetes. Sztem.
  • törölt felhasználó #7 2018. június 5. 10:08

    8
    @pepuccso: Nem gondolom azt, hogy egy egészséges pasi pl leéli úgy az életét, hogy a sexualitás bűnébe soha nem esik (ami lássuk be a fajfenntartás alapköve), ottmár eleve valami szalajt. Ez egy példa, ugyanez igaz az apácákra, a ne egyél húst-ra és az összes többi mondvacsinált kényszerbetegségnek is simán beillő cselekedetre, amit az elszánt hívők megtesznek az imádott, de soha senki által nem látott, nem kézzel fogató, de még csak nem is bizonyítható istennek nevezett akármijükért.
    Igen szekta, mégpedig azért, mert pénzt, hűséget stb vár el egy gyakorlatilag zsarolással, mert, ha ezt vagy azt nem teszed akkor elkárhozol stb...
    A hitetlenség éppen ezért nem szekta, mert önálló és nem kényszerített, bemagyarázott viselkedés.
    Én nem járok a nagy hívőkhöz, hogy lebeszéljem a hitükről, bezzeg az én ajtómban, rendszeresen megjelennek a hittérítők bibliával a kezükben, és próbálják rám erőszakolni az ő "szent" meggyőződésüket, miközben olyan fejük van, amiről egyértelműen látszik, hogy egy olyan ember alatti ostobaságban él, ahol egészen egyszerűen már nincsen erkölcsi nívó!
    Ezért kattanok be, mikor egy ilyen hitvány kis kereszt pár fokos dőlésszögéről sokaknak az jut eszébe, hogy párhuzamot vonjon a magyarság és a kereszténység között! Igenis büszke magyar vagyok, de ilyen szektákból köszi nem kérek.
    A papokat nem divat savazni, de ha nyitott szemmel és nem elfogultan néznéd a híreket, még a vatikán is telis tele van pedofil botrányokkal, kis büszke keresztény hazánkban pedig minden hónapra jut egy-egy ilyen, nem beszélve arról, amik soha ki nem derülnek. Undorító!
    Puzsér pedig nem azért megdöbbentő és maró, mert polgárpukkasztásból akar élni, csak némely embereknek túl érzékeny a gyomra, pl egy csillag születikben látható hitvány produkcióra megtett kritikája, ami lehet, hogy az előadónak sértő, de attól még igaz.
    Ehhez a poszthoz pedig: Eleve a Fábry show egy vicces műsor ahová bekerült a "szent" korona téma, amit objektíven megvilágítva lássuk be nem lehet ennél jobban megmagyarázni. Valaki leejtette azt a szart és ráfogják hogy isteni gondviselés. :D rotfl

    Pedig nem akartam beleállni ebbe, igazad van, abba is hagyom nem vitázom hívőkkel, semmi értelme, éljenek csak az álomvilágukban attól nekik szebb az életük :o
  • pepuccso #8 2018. június 5. 10:20

    9
    @törölt felhasználó: Hogy te mit gondolsz, az teljesen mellékes, az a lényege, hogy ő, aki ezt vállalja, meg tud-e felelni az elvárásnak? Ráadásul ez az ő saját döntése, annak minden következményével, mert az ő meggyőződése, saját magának és nem neked, nekem tartozik elszámolással.

    Pl. olyat sem lehet elhinni/gondolni, hogy valaki az életének jelentős részét azzal tölti, hogy egy olimpiára készül, megmérettetni magát és ezért sok mindenről lemond? pedig ilyen is van.

    Ha kissé beleásod magad a témába és nem csak felszínesen karcolgatod, meglepő dolgokat tudhatsz meg mondjuk, a szerzetesi életről - lehet, nem tetszik és véleményed is van róla, de attól még van ilyen, nem csak nálunk.

    Istent nem kell és nem is lehet bizonyítani, mert hit kérdése a létezése. Azoknak, akik ezt a hitet betegségként fogják fel, nem lehet elmagyarázni, mert szegényes gondolkodásukkal nem képesek felfogni egy nagyon egyszerű jelenséget: meggyőződés.

    Kevered a szezont a fazonnal, mikor ócska, szemfényvesztő szektásokat azonosítasz történelmi egyházakkal, ugyanezen okból kifolyólag nem érted, miért van kereszt a koronán - elhiheted, hogy nem egyszerű díszként tették oda, de nem is akarod érteni, miért. Nem baj.

    Szerintem azért kattansz be, mert nem érted és ez idegesít, lehet segíteni rajta. A pedofil botrányokról nem tudok olyan gyakorisággal, ahogyan mondod, biztosan így van, nem ezekkel foglalkozom.
  • törölt felhasználó #9 2018. június 5. 10:33

    10
    @pepuccso: A te szegényes gondolkodásod nem fogja fel az én meggyőződésem, az a szomorú valóság.
    Istent tényleg nem kell bizonyítani, mert ennyi erővel hihetnétek egy szent kávéscsészében is..
    Történelmi egyházak is szekta... Már régen kitalálták ezt az agyatlan baromságot. :D Valamivel meg kell vezetni a népet, meg persze irtani is ha már baj készül, pl keresztes háborúk, az emberiség legocsmányabb átverése...
    Majd ha nem erőszakoskodik az ajtómban a jehova, a keresztény, a római katolikus meg a hindu akkor lehet csicseregni..
    Az a kereszt nem egyszerű dísz? Villámhárító amire már leujtott az istened haragja rotfl
  • pepuccso #10 2018. június 5. 10:52

    11
    @törölt felhasználó: Tévedsz, nekem pont megfelel a te nulla hited, te vagy az, aki a hívőket piszkálod a meggyőződésük miatt, téged zavar, hogy nem a te meggyőződésed szerint látják a dolgokat.
    A hívők elvannak a maguk hitével, szent koronájukkal, papokkal, miegyébbel - te vagy, aki felháborodottan fújsz minderre.
    Pedig ha csak egy picit is komolyan vennéd saját magad, az állítólagos függetlenségedet, akkor elmennél mellettük, nem törődnél velük, mert valóban nem zavarnának.
    Az a fajta gyerekes megnyilvánulásod, hogy villámhárítónak nevezed a kereszted, csak azt a tudatlanságot mutatja, amit a történelemmel szemben képviselsz, nem tudod, mit szimbolizál a korona, nem ismered a hátterét, nem mélyedtél el a témában. Továbbá a tehetetlenséget, hogy képtelen vagy tenni ellene/érte, de mocskosul zavarja a szemedet :D Ráadásul azt hiszed, ha hülyeségeket beszélsz, akkor olyan leszel, mint Puzsér, de ő ezt elegánsabban és jobban műveli...
  • Aztaaaa.. #4 2018. június 5. 11:02

    12
    @törölt felhasználó: Te nagyon betegember vagy. Orvos látott már? Annyira gyenge a felfogásod, hogy még értelmezni sem tudod, amit mások írnak. Pofátlan paraszt vagy, mert vita helyett, alpári beszólásaid vannak. Nos Puzsér seggéből egyél te, gondolom utána letérdelsz még elé. Ki a fene vagy te, hogy így meggyalázd a magyar kereszténységet? Mi az, hogy pedofilok meg buuuzik? Eszednél vagy ember? Pont az ilyen bárgyú tudatlan seggfejeknek nyomja Puzsér az idióta dumát, amit viccesnek nem igazán nevezném. Nos, miről is írtam én? Nem a kereszt a lényeg, hanem az, hogy ez a takony megint beletaposson a magyarok lelkivilágába. Ráadásul a Szent Koronát gyalázni, abból viccet űzni bűncselekmény, tehát nem értem Puzsért se, amikor erre vetemedik, hiszen akár 1 év letöltendő börtönt is kaphat érte. A Korona a magyar államiság legjelentősebb jelképe. Nem is értem miért jön elő egy ilyen drogosnak tűnő hülyének a fejéből olyan gondolat, hogy nem egyenesítették ki a keresztet. Nem egyenesítették ki mert nem kell. Nem gondolnám, hogy a Milói Vénusz karjait újra kéne gyártani, vagy a piramisokat be kellene vakolni. Rólad meg annyit, hogy szarom le, hogy vallásos vagy, vagy se. A baj, hogy messze vagy a magyarságtól is, hiszen aki magyar, annak a korona szent. Vallástól függetlenül. érted már paraszt. Na nem zavarlak tovább, menj térdelni és nyald ki a seggét is.
  • törölt felhasználó #11 2018. június 5. 11:04

    13
    @pepuccso: Pont, hogy neked nem felel meg, mint ahogy a korábbi hozzászólásodból is kiderül, hogy a hitetleneket szegényes gondolkodással illeted. Csak jellemzően egyszer ezt, máskor azt mondasz.
    Az is igaz, hogy a hívők elvannak a maguk hülyeségeivel, de mégis bekopognak, méghozzá rendszeresen! Zavarnak!
    Pont, hogy én nem zavarom őket, csak tudod, annak ellenére, h megírtad, az én véleményem nem számít, csak a nagy szentfazékoké, ez egy olyan oldal, ahol leírhatom a véleményem, ami rajtad kívül mást viszont érdekel.
    Kicsit magas az a ló amin ülsz, az embereket minősíted, az istened pedig hagyja a beteggyerekek születését stb.
    Nyugodtan elmehet a jóakaró istened a p.ba a szektátokkal együtt.
    Most fejeztem be, mert mesebeli dolgokról magyarázol, nulla realitással, csak nehogy a fiadat egyszer majd f.szrahuzza egy pedó szerzetes az óvodai hittanórán, majd akkor megtörik az életbe vetett hited is nem csak ez flúgod (kívánom h ne úgy legyen).
    Ámen! rotfl
  • pushup #7 2018. június 5. 11:11

    14
    @pepuccso: nyilván túloz ezzel a nuzi, meg pedofil szöveggel, de azért lássuk be: önként nem kufircolni egy életen át, azért elég beteg. ilyen nincs a zsinóknál, a muszlimoknál, a reformátusoknál ... mondjuk ezzel a felsorolással az a baj, hogy olyan, mintha azt mondanám, hogy a többi vallás nem eget rengető faszság ...
    da ha már ... inkább a sonkáról mondanék le, mint a dugásról. már ha érted, hogy értem :D
  • törölt felhasználó #14 2018. június 5. 11:20

    15
  • törölt felhasználó #12 2018. június 5. 11:23

    16
    @Aztaaaa..: egy magyar parszt szól most hozzád! Szent korona... hagyjukmár. "szent" jajj megint a szekta... olvasgass még egy kicsit hogyismondtad: embeeer :D
    A magyar államiság jelképe... hát jól is néznénk ki :D
  • pepuccso #13 2018. június 5. 11:28

    17
    @törölt felhasználó: Látom, kezded ledobni a láncot, csak mert nem adok igazat olyasmiben, amiben tévedsz. Nagyon szeretem látni, ahogy a hozzád hasonlók addig elfogadóak, amíg a saját véleményüket hangoztathatják, ha ellentmondanak nekik, akkor ajvékolnak, sértegetnek és egyre vadabb hangnemben fújják a hülyeségeiket :D

    Tipikusan hozod azt a viselkedést, amit előtted oly sokan műveltek már, meg sem hallva a másik fél véleményét. Ha érvelsz, akkor nem villámhárítónak hívod a keresztet és nem micisapkának a koronát - ezt azok teszik, akik képtelenek értelmesen megfogalmazni a mondandójukat, mert elvakítja őket a dühük.

    Olyan dolgokat hozol fel vádként, amihez nem értesz és amiben állításod szerint nem hiszel - aztán ezt számonkéred rajtam, hát, ez azért egy kicsit meredek.

    Szerintem te már ott vagy, ahová istent küldted, érzésem szerint ott is maradsz, mert jól érzed magad ott.

    Bár az átkozódásodat próbáltad szépen becsomagolni, ugyanúgy nem sikerült, mint ahogyan a kultúrált hangnem sem megy, ez rád nézve sajnálatos, de nem engem minősít.
  • törölt felhasználó #12 2018. június 5. 11:28

    18
    @Aztaaaa..: Az a baj, hogy te azt hiszed, hogy minden magyar istenfélő... pedig nagyon nem és valószínűleg azért is beszélsz ilyen hitvány stílusban a veled nem egyetértőkkel. De szídd csak a Puzsért Őt az erősíti, és ne feledd mindig az kiabál akinek a háza ég. Most várom a rendőröket az egy éves börtönre, mert megsértettem egy elferdült szentségesatyauristent… Haányingerszmájli csak neked a paraszttól :D
  • törölt felhasználó #17 2018. június 5. 11:30

    19
    @pepuccso: Ájvék csak neked.
    Igazad van :kiss:
  • pepuccso #14 2018. június 5. 11:34

    20
    @pushup: Nos, szerintem sem szerencsés ez a fajta hozzáállás, bár megvan ez a távol-keleti filozófusoknál és szerzeteseknél is, csak azokkal nem találkozik libsi barátunk, ezért őket nem piszkálja :D

    Ha valakit érdekel, akkor könnyen ellenőrizheti, hogy pl. a reformátusoknál előírás, hogy a felszentelt pap házas ember legyen, nem véletlenül; történelmi okai vannak, hogy a római és görögkeleti egyház megköveteli a cölibátust, annak minden nyűgével és előnyével - akit érdekel, tanulmányozza a kérdést, nem szeretném elmagyarázni elvakult libsiknek, mi miért történt, mert nem akarják felfogni, miről beszélek. (értelemszerűen az vegye magára, akire vonatkozik)

    Nagyon tetszett a sonkás hasonlatod, azt mondanám erre: kinek a pap, kinek a paplan :D
  • törölt felhasználó #20 2018. június 5. 11:58

    21
    @pepuccso: Egyre szebb.
    A hozzászólásokban:
    pogány=nem magyar=Beteg ember=pofátlan paraszt=libsi rotfl
    Továbbiakban a szentfazekaknak van igaza mert ők az ügyesek-okosak-szépek-stb! kalap
  • rbi #13 2018. június 5. 12:52

    22
    @törölt felhasználó: Elmondtad a véleményed és ennyi. Felesleges vitatkozni. Én elfogadoma te véleményed és szerintem az én véleményem nem ártalmas rád vagy a hozzád hasonlóan gondolkodókra. Feleslegesen bonyolódsz bele a témába. Pepuccso #7 respect
  • pushup #20 2018. június 5. 12:57

    23
    @pepuccso: a libsizéssel két baj van ...
    egyrészt burkolt zsinózás, de ezt talán már ti nem is tudjátok (liberális bibsi = libsi)

    a másik, hogy a "liberális"-t szitokszóként használjátok, pedig a liberálisok nélkül még mindig a fán lennétek és kakival dobálnátok egymást ...

    ne, ne hidd azt, hogy szdsz=liberális, mert nem, de azt majd beszéljük meg akkor, ha kinőttétek a képzeletbeli barátaitokat ;)
  • törölt felhasználó #22 2018. június 5. 13:06

    24
    @rbi: Igazad van amúgy tényleg! :) Köszönöm a másik féltől a normális hozzászólást, na ez az ami jólesik. Sokan sokat tanulhatnak tőled! Még én is. Respect
  • pepuccso #21 2018. június 5. 13:58

    25
    @törölt felhasználó: Korábban már említettem: kevered a szezont a fazonnal, olyan állításokat tulajdonítasz nekem, amiket nem én mondtam.
    A libsit ellenben nem tagadom, téged annak tartalak, tipikusan kereszténygyűlölő, zavaros értékrenddel és hatalmas dühvel rendelkezőnek, aki fennen hangoztatja saját véleményét úgy, hogy azt semlegesnek igyekszik beállítani. Ez egy vélemény, nagyon érdekes, hogy dehonesztálónak tartod... lehet, hogy telibe találtam? :D

    Hm, én, mint szentfazék :D :D :D aranyos.

    @pushup:

    Ha valaki annak akarja felfogni, szíve joga.

    Én úgy tudtam, a libsik mai napig a fákon ugrálnak és kakival dobálják egymást, meg mindenkit, akik nem azt fújják, amit ők, itt is volt egy szemléletes példa erre, lásd fent. Szeretik azt hinni, ők fújják a passzátszelet, pedig az, amit ők fújnak, csak egy bolond likból előtörő, bűzös kis fuvallat csupán.
  • törölt felhasználó #25 2018. június 5. 14:07

    26
    @pepuccso: Mondtam már! Igazad van! Nyitott ajtót döngetsz! Igazad van mindenben :kiss:
  • pushup #25 2018. június 5. 14:29

    27
    @pepuccso: nemnem! tévedsz! a liberális az, aki elképzelhetőnek tartja, hogy a dolgok nem úgy vannak, ahogy mindenki mondja, vagy hiszi.
    a liberális az, aki talán nem fog kedvelni, de nem fog leköpni sem, főleg meg becsukni, megverni, ha azt mondod, a dolgok máshogy vannak, vagy máshogy is lehetnek, mint ahogy ő megszokta, vagy szereti.
    az mondjuk lehet, hogy bizonyítékokat, érveket fog kérni, amivel alátámasztod a mondandódat és ha nem rendelkezel ilyennel, vagy nyilvánvaló faszságokat hozol fel (víz emlékezete, föld szívcsakrája, stb), akkor ki fog röhögni és nyilvánosan kijelenti, hogy hülye vagy. nem mind.
    a konfrontáció felvállalása nem feltétele a liberálisnak levésnek, de nem is gátja.
    az elős majom, aki elengedte a faágat, liberális volt. szakított a hagyományokkal ... így ha tetszik, ha nem, a te felmenőid közt is vannak libsik :D
  • törölt felhasználó 2018. június 5. 14:38

    28
    :corn:
  • pepuccso #27 2018. június 5. 14:52

    29
    @pushup: No igen, de valahogy nevezni kell ezt a réteget, amit meg az ember szíve szerint mondana rájuk/nekik, az nem szalonképes.

    Magamat mindig konzervatívnak hittem, mígnem egy féléves kollokviumon a professzor közölte velem - 25 perces kellemes vitát követően: ön egy tőrőlmetszett liberális, élveztem a beszélgetést, jeles. Na? :D

    Libsi vagyok, őszerinte
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!