Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.

2 hozzászólás

  • Aztaaaa.. 2017. június 12. 19:51

    1
    Érdekes a szituáció, bár érthető. A küzdelmet elkezdeni, folytatni csak akkor lehet, ha mind két küzdő fél áll és felvette a küzdelem folytatásához testtartást. A szakállas srác a bíró indítása után, azonnal letérdelt, nem vette fel a küzdelmet. Ilyenkor a bíró ismét megállítja a küzdelmet, és ha a szakállas nem tudja folytatni, akkor véget vet a meccsnek. Amennyiben tudja folytatni, mert csak egy pillanatnyi fájdalom miatt térdelt le, akkor újra elindítja a meccset. A másik srác, nem küzdő felet rúgott fejbe. Gondolom a szakállas jól eljátszotta, hogy nem tud felkelni a rúgástól, így a szabálytalan ütést, vagy rúgást bevivő versenyző lesz a vesztes.
  • crazyking 2017. június 14. 17:03

    2
    Jól eljátszotta... ember,te láttad mekkora erővel rúgta fejbe ??? :D
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!