Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
Ehhez nem kell más, csak egy jó készülék....:| (A végén egy Totalcaros riport)

24 hozzászólás

  • ArkaChopa 2016. február 9. 09:57

    1
    180 dollárért meg lehet rendelni Kínából!
  • laszlov8 2016. február 9. 10:15

    2
    Vegyetek francia autot a szerelők sem tudják hogy müködik az elektronikája nem hogy a neppperek.Amugy ez az orabuzulás a népautomániások miatt van álandoan hazudniuk kell hogy mennyire jo kocsijuk van és elhiszik maguknak.
  • Gabor0827 2016. február 9. 10:20

    3
    Nem tök mindegy?
    Amit megveszel annak úgyis átnézed az állapotát. Ha kirívó hiba van nem fogod megvenni.
    A minden tipptop, és feszes, akkor meg nem mindegy hányszor fordult körbe az óra?

    Egy 200000 feletti autónál már lehet hibákra, és motorgenerálra számítani. Ezt előre kell kalkulálni.
    Az sem mindegy hogy azt a 200ezret a német autópályákon tette meg, vagy itt Budapesten egy pizzafutár alatt..

    Egy két éves autót is gallyra lehet hajtani heti 40 kilométerrel.
    (Nagyanyám vezet így, 600 köbcentis kisautó a 3.sebesség még egyszer nem volt használva, pedig a szomszéd városba jár át hetente.)
  • Gabor0827 #2 2016. február 9. 10:21

    4
    @laszlov8: Most szabadultam meg egytől. Soha többet.
    3x(!) annyiba került a javíttatása mint egy WV-nek, vagy egy BMV-nek. :/
  • laszlov8 #4 2016. február 9. 10:32

    5
    @Gabor0827: nekem müködött 14évig Drága volt a szervizelése de kevés gyártó csinál pl 180ezer kilométerre féktárcsát 270el adtam el gyári kerékcsapágyakkal és hátso lengéscsillapitókkal meg ilyen aproságokkal amire másnak évente van gondja.Ha átszámolom megtett kilométerre a drága alkatrészt ugyanannyiba fáj.
  • Gabor0827 #5 2016. február 9. 10:47

    6
    @laszlov8: Mázlid volt. Az enyémnek pont a futómű (kerékcsapágy, fékek) volt a gyengesége. Meg a fogyasztás.
    Szégyenszemre kétszer annyit is képes volt behabzsolni mint a két és félszer nehezebb izomautó. És a szakszervíz sem találta meg az okát.
  • Dikkmándi 2016. február 9. 11:11

    7
    Jól fogalmazott a srác az utolsó videóban, a maygarnak nem lehet eladni autót 3,4 -es kezdöszámmal. Erre az orvosság a tekerés, tehát ki lehet jelenteni, hogy balfasz népség, akit kötelezöen át kell baszni. Ez minden téren igaz.
    Nekem egy BMW E 61 -em van 470 ezer km-rel, nulla probléma. Ha eladom, akkor csak azért, mert újabb modellt fogok venni. A titok az autóban a karbantartás, a mai gépek röhögve elmennek 600 ezret is. Van fasza olaj bele, jó szürök, ha idöben cseréled, a többi már csak részletkérdés. A kevesebb km-es autóban is ugyanúgy cserélni kell mindent.
  • aSaca-Hun 2016. február 9. 11:13

    8
    Már van apk-androidhoz.Az is simán bármit!
  • Dikkmándi 2016. február 9. 11:18

    9
    Valami fontosat elfelejtettem, nehogy valaki bevegye azt, hogy egy 10 éves BMW -ben 200 ezer km van, ja persze :) . Jó tanács: Az E 60, E61 -es szériáktól kezdve a tekerés már nem müködik, jobban modva a kijelzön igen, azon kívül egy BMW szakszervíz azonnal kiszüri a tekerést. Az autót úgy tervezték, hogy 8 helyen ( 6-7-8) el van raktározva az autón belül ( elekronikai egységekben) az igazi km óra állás. Ezt is meg lehet buherálni, egy reszét csak cserélve, és piszkosul drága. Kár tákolni ,mert drága lesz a visszatekert autó, igaz,ERRE VAN IGÈNY :) . Üdv Dingolfingból a BMW gyárból :)
  • ArkaChopa 2016. február 9. 11:27

    10
    Az autó az mindig is lutri volt. Ismerek olyan autót, amely 0 km-től a gazdája gondosan sorsát viselte, ennek ellenére 6 évesen 160000 km-nél főtengely cserés lett, egy hibás alkatrész miatt (Nem a gondozás hiánya, mindent szakszervizben csináltatott, ennek ellenére gajra ment benne az olajszivattyú - persze nincs már rá gari). Ismerek olyat , amely 10 éves és eredeti alkatrészek vannak még benne, és a gazdája nem törődött vele, ütötte rúgta. Ennek ellenére prímán megy.
    Szóval az egész csak szerencse, hogy kifogod vagy nem. Ha szerencsés vagy , akkor nem kell költeni rá, ha nem akkor a gatyád is rámegy. Én hiszek a pénteki összeszerelt autók mítoszában....
  • Wrecksearcher 2016. február 9. 12:26

    11
    Voltam egy szalonba tesztvezetésen és megjegyeztem az autó km állását. Ebben az autóban folyamatosan csökkent a megtett km-ek száma :D 4 millás autóról beszélünk és valaki megvette. Simán átkúrnak a szalonba is nem csak a nepperek.
  • laszlov8 #11 2016. február 9. 12:39

    12
    @Wrecksearcher: Az uj kocsikba belerakott néhány ezer km nem olyan nagy gáz mint a felboritott trailer 7db uj kocsival a fedélzeten.Kikalapálták leködölték uj auto maradt.
  • gree 2016. február 9. 16:27

    13
    Szerintem rosszul gondolja a srác! Igenis el lehet adni bármit bármilyen állapotban csak a megfelelő ár kérdése az egész! Nem horror áron kell adni és mindjárt lesz rá kuncsaft!
  • jk88 2016. február 9. 19:13

    14
    10 év tarkónlövés az összes rohadt tekerő köcsög neppernek.
  • jk88 #7 2016. február 9. 19:18

    15
    @Dikkmándi: Nem lehet eladni? Nem a [email protected] nem.
    Annyi a probléma, hogy kapzsi szemétláda az összes tekerő, és a 3-400 ezret futott autót nem azért tekerik vissza 100-ra, mert eredeti óraállással nem vennék meg, hanem azért, mert így egy 100 ezret futott autó áráért hirdethetik meg. Kint megveszi a 400-at futott bármit 500 euróért, itt meg 2000-ért akarja eladni, mert kevés benne a kilométer.
  • jk88 #13 2016. február 9. 19:18

    16
    @gree: Ennyi.
  • jk88 2016. február 9. 19:23

    17
    Kéne egy magyar vonatkozású autókereskedős műsor, olyan, mint ami a Diszkóveri Csennelen megy. Wheeler Dealers Hángérien Edisön.
    Csóka megveszi a szart, "költ rá", aztán drágábban eladja.
    - 1. lépés természetesen a tekerés
    - Ereszt a hűtőfolyadék? Üssünk egy tojást a hűtőrendszerbe, az majd eldugítja!
    - Recseg a váltó? [email protected] tele fűrészporral!
    - [email protected]á van kopva a motor? Töltsük tele STP-vel!
    - A beltér le van fingva? Teszkós üléshuzat/kormányvédő!
    És már mehet is eladásra, a "nemdohányzó garázsban tartott öreg hölgy tulajtól" alap szöveggel.
  • ArkaChopa #17 2016. február 9. 19:28

    18
    @jk88: olvasd a Totalcaron a Rulettkerék sorozatot, ez pont olyan, és jó!
    totalcar.hu/magazin/2016/02/05/rulettkerek_3_a_balnamento-akcio/…
  • jk88 #18 2016. február 9. 20:48

    19
    @ArkaChopa: Ismerem, de az nem olyan, mert ők nem a profitért csinálják.
  • ArkaChopa #19 2016. február 9. 20:54

    20
    @jk88: Pedig a Wheeler Dealers (Autókereskedők) is elég érdekesen kezdték. Néha épp hogy 100-200 fontot kerestek, de arról sose beszéltek mennyi időt töltöttek el a kocsival. Egyrészt ketten vannak, most oszd el a 200 fontot, és a vele járó mondjuk 40-50 munkaórát. Máris nincs haszon, én ezt az elején levágtam, és gondoltam, hogy a sorozat adja a profitot. Ettől függetlenül kedvelem a műsort.
  • black235 #15 2016. február 9. 21:24

    21
    @jk88: Sajnos már nem csak a nepperek tekerik az órát. Szidhatjuk őket, ha bűnbakot szeretnénk találni, de nem biztos, hogy helyén való. Ma magyarországon egy 400e km-t futott autó nem eladható. Miért nem? Mert sok ember nem használja az autót hanem lelakja. Vagyis fogalmazhatok úgy is, hogy ott próbál spórolni ahol tud. Tudja, hogy kopott a féktárcsa, de majd lassan megy vele akkor nem lesz baj. Még kibírja a következő műszakiig.
    Ebből kiindulva mindenki azt gondolja, hogy egy 400e km-t futott autó már roncs és sokat kell rá költeni. Ezért mit keres a magyar vásárló a 0 km-t futott, 10 éves autót lehetőleg olcsón, mert azt még nem lakta le senki. Az óra tekerők nem csinálnak mást csak a kereslethez igazítják a kínálatot.
  • jk88 #21 2016. február 9. 21:39

    22
    @black235: Tökmindegy ki teker, mindenki azért teker, hogy drágábban adhasson valamit, ami amúgy nem érne annyit.Ez egyértelműen kimeríti a nyereségvágyból elkövetett megtévesztés fogalmát. Így aki teker, annak igenis a kurva anyját.
  • gree 2016. február 9. 22:02

    23
    @jk88: Ne k. anyázzunk kérem , úriemberek vagyunk! Csak alaphangon 10 év börtön teljes vagyonelkobzással. Garantáltan rend lesz az első 5 precedens értékű ítélet után.
  • minime 2016. február 9. 23:50

    24
    azért egy autón nem csak a kilóméter órán látszik hogy mennyit ment.
    Kormány , váltógomb és ülés kopottsága sok mindent árul el.
    Ja és csak szervizfüzetest és a pecséten a szerviz nevét megnézni és googlizni hogy létezik-e.

    Unokatesóm Hondát akart venni és a kiszemelt darab alvázszámát felirta és a Honda Magyarosrszágnál rákérdezett és mindent tudtak az autórol. Bal hátsö ajtó törve volt stb, persze eladó balesetmentesnek mondta.
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!