úgy tudom magyar találmány ez a zúzó, csak itthon nem tudta szabadalmaztatni.
amerikában tárt karokkal fogadták.
elsőnek a szenyvíztelepeken használták kissebb formában.
Nevelési szempontból nem túl célszerű megoldás (lenne, ha igaz lenne, ugye).
A főnök kocsijának értékénél nagyságrenddel komolyabb kártérítést tud a hippi leperelni a cégről (az egyéb költségekről, és presztízsről nem is beszélve), ráadásul simán rá lehet feküdni a bizniszre, ezentúl minden lepattant ladával odaparkol majd mindenki, aztán perel és húzza a lóvét.
Ennél olcsóbb, ha a tábla alá megy egy kis szöveg, hogy a tilos helyen parkoló járművek őrzött parkolóba kerülnek elszállításra, melynek költsége a jármű tulajdonost terheli. A targonca dolgozik tovább, a zúzót eladjuk (minek az egy parkolóba?), az árából veszünk a helyét bekerítő szögesdrótot, kerékbilincset, a többi mehet jól tovább, csak éppen bevétel lesz belőle, nem kiadás (ha meg a szögesdrót / bilincs olcsóbb, mint amit a zúzóért kapunk a színesfémesnél, akkor a különbözetet a vállalati bulin birkaperkeltbe fojtjuk).
vadocsi 2011. október 17. 21:53
10