Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
De hát küldtünk sms-t.giga

47 hozzászólás

  • lepi 2014. január 6. 17:43

    1
    Érzni ahogy a csajszi a lépcsőn egyre lejjebb és lejjebb csúszik.
  • uramisten 2014. január 6. 17:45

    2
    Én sem csípem ezeket a telefonos megkeresős dolgokat. Ennél sokkal pofátlanabb kérdéseket is feltesznek hót idegenek kapásból, aztán nem értik, miért vannak hamar lepattintva.
  • Tigrinc 2014. január 6. 17:47

    3
    Az arroganciát lehet a call-centeres hangján hallani továbbá azt, hogy fingja sincs semmiről, semmilyen jogszabályról sem a hálozatukat érintő szabályozásról. Ezeket 3-4 nap alatt kiképzik erre, megmondják, hogy mit mondjanak, hogy követeljenek...stb. És ha baj van, akkor a cég és az ügyfél is ezeken a hülyéken verik el a port. Aki elmegy ilyen call-centerbe behajtani, az vagy hülye vagy hülye.
  • marcika 2014. január 6. 17:47

    4
    Kíváncsi lennék, hogy mi lett a dolog vége :D
  • nandras 2014. január 6. 17:50

    5
    ez nem a fagyi visszanyal kategória, hanem egy végtelenül irritáló köcsög, aki felvette a kölcsönt, szart a fizetésre, lapított amikor jöttek a felszólítások, majd elkezd arcoskodni egy noném ügyintézővel, aki nem tehet semmiről.
    persze, amikor majd elárverezik a házát/elviszik az autóját, akkor meg telesírja az internetet, hogy "azok a rohattbankok"
  • einstein 2014. január 6. 17:53

    6
    Attila nagyon nagy arc.bármikor a vendégem egy sörre gratgratgrat
  • einstein #5 2014. január 6. 17:56

    7
    @nandras: ja mert a "rohattbankok" (rotfl) aztán nem próbálnak lehúzni az utolsó fillérig, mi?
  • RIP 2014. január 6. 17:56

    8
    nagyon király.
    még ilyet..
    tanulságos
  • nandras #7 2014. január 6. 18:00

    9
    @einstein: itt nem arról van szó, hogy milyenek a bankok.
    arról szól a történet, hogy valaki elment azokhoz a lehúzó bankokhoz, kipitizett egy kölcsönt, majd amikor vissza kellene fizetni, akkor előveszi a legbunkóbb formáját és szivatni próbálja azt, aki szól neki, hogy talán illene visszaadni azt, amivel tartozik.
    kíváncsi lennék, hogy ugyanilyen jófejnek tartanád- e ezt a bunkót akkor is, ha tőled kért volna kölcsön, és neked intene be, amikor kérnéd vissza a pénzt.
  • RIP 2014. január 6. 18:03

    10
    mondjuk én feljelentettem őket zaklatásért.

    azóta nem hívnak.
  • einstein #9 2014. január 6. 18:07

    11
    @nandras:hát szerintem tévedsz de mindegy.nem akarlak meggyőzni.mindenki azt hisz amit akar...
  • nth 2014. január 6. 18:08

    12
    ..kaptam sms-t,hogy üljek át másik autóba....beszarás
  • Jamie76 2014. január 6. 18:12

    13
    Én annak idején a Credigen bankkal jártam meg így. Nem "köcsög" voltam, aki nem fizet, hanem aki kifizette, de a bank még mindig hajtotta rajtam a pénzt.
    Kértem - telefonos hívásukkor - hogy ugyan vegyék már elő a múltkori beszélgetésünket, ahol már elismerték, hogy egyösszegben kifizettem a kölcsönömet és elnézést kérnek a zavarásért. Azt "sajnos" így nem tudják előszedni, de amíg rendezik, addig is fizessem a törlesztő részleteket... különben...
    Na itt gurult el a gyógyszerem és közöltem velük, hogy az eddigi levelezést, befizetési bizonylatokat egy feljelentéssel kiegészítve küldöm a PSZÁF-nek. Itt lett egy kis csönd, majd elköszöntek. A mai napig nem kerestek azóta.
  • RIP #9 2014. január 6. 18:17

    14
    @nandras: na na na.

    Azért ez nem egészen így működik.
    1 - nem kellett pitizni, ha jól emlékszel hajléktalan is kapott hitelt.
    2- a hitel az az amit amikor felveszek tudom mennyit fizetek vissza.
    3 - az összes felvett hitel esetében ez nem igaz. ( magyarul én kérek tőled pénzt 1 hétre mondjuk 1000Ft-t, 1 hét után visszafizetném, de te azt mondod, hogy adjak még 300 Ft-t. Ok, de nincs nálam 300. Ok semmi baj 1 hét múlva adod. megyek 1 hét múlva itt a 300. aha meg még adj 200-at mert ide jöttem és az benzin és ennyi volt a költségem. nincs nálam 200. ok akkor 1 hét és megint jövök, de az megint pénz.)
    Nagyon lesarkítva arról van szó, hogy megfélemlítik az embereket, mert a 99 éves öreg mamó szó nélkül fizet ha sárga csekket lát és ne legyünk álszentek, akik nem tudnak harcolni az ilyen szarzsák piócák ellen, azokat sajnos le is húzzák.
    A lehúzó bankokról meg annyit, hogy szó szerint uzsorát kell visszafizetni, ami a ptk.ban is le van írva mit jelent. Ha Te adsz 1000 Ft és nekem 4200Ft kell visszafizetnem, amit a felvételnél nem is tudok na az akkor uzsora.
    Itt mindenki tudja és nem elmismásolni akarja a jogos összeg visszafizetését csak azért már álljon meg a menet.
    Ha azt mondják, hogy a négy és félszeresét kell visszaadnod, akkor egyik friss házas se vett volna lakást.
  • woody 2014. január 6. 18:34

    15
    Úgy küldte el a pébe, hogy a csaj alig várta, hogy indulhassonrotfl
  • ricsi666 2014. január 6. 18:38

    16
    @einstein: Veled vagyok!
  • MrBokamoka 2014. január 6. 19:05

    17
    Aki bármilyen személyes adatot megad egy olyasvalakinek, aki még rejtett számról is hív, az egy idióta...., és utána csodálkozik hogy le van húzva...
  • uramisten 2014. január 6. 19:14

    18
    Amúgy meg, ha visszafizetted amit felvettél, utána is megkeresnek, mint jó ügyfelet - újabb ajánlatokkal.
  • Hollowdrums #5 2014. január 6. 19:37

    19
    Hát ez az intim jusztíciás poszt kegyetlen nagy! A végén az "üljek át egy másik autóba" duma kurva nagy volt, azon sírtam :D

    @nandras:
    1. A kis ügyintéző kurvára ne legyen noname!
    2. Csipkebokor vessző.
    3. Ne viselkedjen úgy, mintha neki tartozna az "ügyfél".

    Huhúúú meddig tudnám ezt még folytatni :)
  • KillHates #5 2014. január 6. 20:02

    20
    @nandras: szerintem teljesen igazad van, én is ismerek egy jó pár hitelmajmot, akik feszítenek az új vasban, aztán meg megy a rinya, hogy már rég kifizette a kocsi árát és a bank meg még tartja a markát. Ja persze, nullkilométeresbe ült be nulla kezdővel. Mondták is, hogy havi negyven lesz, tíz évig de [email protected] rá az emberünk. Most meg már unja az 5 éves vasat és megy a prüszkölés...
  • Húrkatöltő 2014. január 6. 23:19

    21
    Szerintem a hitel az jó dolog! Vegyen fel mindenki sokat,aztán gyújtsuk fel az összes bankot!!! :-)
  • opeca 2014. január 6. 23:48

    22
    Jó nagy proli a csávó...
  • Nyepe 2014. január 7. 00:04

    23
    Nem, semmi gond nincs azzal a beszélgetéssel, él azzal a jogával, amivel a behajtó is tud... Ennyi erővel én is felhívlak, mert tudom, hogy van hiteled, kiadom magamat ügyintézőnek, majd felajánlom neked, hogy ha XX %-át lefizeted most azonnal, akkor eltekintünk a követeléstől. Adok egy számlaszámot, és egy összeget, te pedig fizetsz, nem tudod kinek.. Na, örülni fogsz?
  • hunorok #5 2014. január 7. 13:51

    24
    @nandras: A legnagyobb egyetértéssel olvastam soraidat. Amikor ez a majom felvette a kölcsönt megadta a telefonszámát és a szerződésben vállalta, hogy megkereshetik, ha a hitelével kapcsolatban valami probléma van. Továbbá, a szerződésben vagy a bank hirdetményeiben fel van tüntetve a cég neve akinek a bank átadja a tartozás kezelését, ha a tartozás meghaladja a 90 napot vagy a mindenkori minimálbér összegét. Nyepe azért ez nem ilyen egyszerű, mert olyan infókkal szolgálna a kisasszony a beszélgetés folytatásában (persze csak, ha ez a majomember elárulja az anyja nevét meg, h mikor született) ,amit mindenféle jött-ment nem tudhat rólad ill. a hiteledről. Nem arcoskodni kell, hanem úgy kalkulálni, hogy a felvett kölcsönt és legyen az bármennyire is uzsoraszagú, ha már aláírtad, fizesd is vissza, mert nem ajándékba kaptad és nem tartottak a fejedhez pisztolyt, hogy márpedig írd alá. Ja és a hitel felvétel előtt nem árt kicsit utánaolvasni a szerződésnek valamint a hitel konstrukcióinak. A szerződést a bank egyoldalúan nem módosíthatja!!!!!!!!!!!!!!!
  • zolesz 2014. január 7. 15:38

    25
    Egyet értek azzal, hogy a felvett hitelt vissza kellene fizetni, csakhogy! Egyrészt tudjuk, hogy a hitelek manapság egyoldalú módosításokkal az egekig szöknek. Másrészt előfordul olyan is hogy valaki önhibáján kívül fizetésképtelenné válik. Megesik, hogy a bank ilyenkor kiadja valami uzsorás-cégnek a tartozást, akik persze megkeresik az ügyfelet. A gond nem (csak) itt van, hanem hogy ezt nem így kell kezelni.

    1. Felhívom az ügyfelet. Illő módon köszönök neki.
    2. Bemutatkozok és elmondom melyik cégtől keresem.
    3. Közlöm vele hogy a beszélgetést rögzítem.
    4. Közlöm vele, hogy kérése esetén lediktálom neki a hívással kapcsolatos azonosítószámokat, a cég elérhetőségét, valamint hogy hova fordulhat panasszal az ügyintézéssel kapcsolatban.
    5. Elmondom melyik cég (bank) megbízásából keresem.
    6. És most jutottunk el oda, hogy közlöm vele, hogy a további ügyintézéshez adat-egyeztetésre van szükség.

    Mellékesként a postai értesítőt valóban ajánlott tértivevényes levélként küldöm. Tehát azok akik prolinak tartják az emberünket, meg osztják itt az észt, gondolkozzanak el a fenti pár dolgon.
  • uramisten #26 2014. január 7. 16:00

    26
  • Apa1 2014. január 7. 18:31

    27
    Ez a tényleges beégés,lehet felvette a hitelt,de nem fizetett.Azt azért sokan nem tudják,hogy a Bankoknak értesitenie kell az ügyfelet,hogy a Hitelét eladja egy Adóság Behajtó Cégnek.Ha az ügyfél tudtán és engedélye nélkül történt,felkell szolitania a Behajtó Céget,hogy az adatait semisitese meg.Amennyiben ez nem történik meg,ugy az ados feljelentést,és felszámolást kérhet a Cég ellen a Pest Megyei Fő ügyészségen.
  • hunorok #26 2014. január 7. 18:57

    28
    @zolesz: Én prolinak tartom a faszit mégpedig azért, mert mire az ő hitele egy behajtóhoz került túl kellett, hogy legyen több tíz beszélgetésen a bankjával. Biztos, hogy több tíz fizetési felszólítást kapott levél formájában amiben tuti, hogy megírták neki a tényt, hogy amennyiben nem fizet behajtásra kerül az ügye.
    Továbbá teszem fel @zolesz: Te kölcsön adsz nekem mondjuk egy milliót havi fix törlesztővel. Én elkezdem törleszteni aztán nem fizetek. Egyszer kétszer biztos szólsz szépen aztán a tizenvalahanyadik alkalommal is
    "1. Felhívom az ügyfelet. Illő módon köszönök neki.
    2. Bemutatkozok és elmondom melyik cégtől keresem.
    3. Közlöm vele hogy a beszélgetést rögzítem.
    4. Közlöm vele, hogy kérése esetén lediktálom neki a hívással kapcsolatos azonosítószámokat, a cég elérhetőségét, valamint hogy hova fordulhat panasszal az ügyintézéssel kapcsolatban.
    5. Elmondom melyik cég (bank) megbízásából keresem.
    6. És most jutottunk el oda, hogy közlöm vele, hogy a további ügyintézéshez adat-egyeztetésre van szükség." ???????

    Szerintem nem, de cáfolj meg, ha te ennyire türelmes és toleráns ember vagy. :-)
  • Gabi650 2014. január 7. 18:57

    29
    @nandras

    ENNÉL A NAGY ARCNÁL, NAGY GÁZ VAN!
  • Tompika76 2014. január 7. 22:35

    30
    Tanulság : nem kell felvenni a telefont, ha az "titkos/magán" szám !
    Ennyi ! :D
  • KillHates #31 2014. január 8. 00:07

    31
    @Tompika76: Ott a pont!
  • Drivers 2014. január 8. 10:30

    32
    Nem tudom ki,hogy van vele de én csak egyetlen behajtó céget ismerek el! Történetesen Önálló Birósági Végrehajó -ként ismeretes!
    Ezeket a kamú cégeket akik szeretnének kiharapni egy szeletet a tortából semmibe sem tekintem! Nincs semmiféle végrehajtási és egyéb jog körük sem és valószinűleg ezért is küld csak "sima" levelet!
  • Attila1000 2014. január 8. 18:31

    33
    Lehetne ezt ecsetelni, nekünk a dec.-hónapban 1-hetet késtek a fizuk, 3-nappal később adtuk fel a csekket, nem küldtek sms-t, nem hívtak, nem írtak előtte, csak egy szintén ismeretlen tel, szintén ettöl a paraszt cégtől...egy ugyanilyen felvilágosulatlan majomtól, mint ez a szuka aki itt is telefonált. Szóval, menjenek a jó mamájukba... Attila hülyét csinált a csajból, szegény csak a munkáját próbálta elvégezni, de sajnos nagyon felvilágosulatlanul. ....
  • mikemike 2014. január 8. 21:35

    34
    A kérdésem nandrashoz és a többi banknyalóhoz szól.

    Ugyanettől a cégtől kaptam egy felszólító SMS-t, minden bizonnyal ugyanazt, mint Attila. Sosem volt lejárt tartozásom egyetlen bank, szolgáltató, állam felé. Akkor hogy is van ez?

    Másrészről meg a call-centeres picsa pontosan tudta mit vállal. Előbb lennék animal pornó forgatásán felszopó, mint egy bank behajtója 2014-ben. Megérdemli, az alázást.
  • kisokka 2014. január 8. 22:07

    35
    Itt az az egyik probléma, hogy egyesek megpróbálják magánszemélyként beültetni ezt a történetet. "Ha én adok neked 1milkót, te fizeted, aztán nem..." Ha nem fizeted, lehet kitaposom a beled, de ez másik történet.

    Viszont itt bankról és behajtócégről van szó, semmi köze a dolognak a türelemhez, meg efféle marhaságokhoz. Igenis járjon el jogszerűen, ha pénzt akar rajtam behajtani.

    Más kérdés. Egyáltalán honnan veszitek, hogy van bármiféle tartozása az illetőnek? Hányszor baszogatott engem is egy bizonyos bank, hogy ilyen, meg olyan tartozásom van, de 15 napon belül aztán ki kell fizetni, mert kommandót küldenek rám. Az nem gond, ha éveken keresztül irtózatosan pofátlanul lehúz ilyen-olyan kezelési költség, meg apámfasza nevén, de ha én merek tartozni éppen 1200 forinttal(nem vicc, egyszer valóban lógtam ennyivel), akkor aztán szégyelljem magam. Hát bakker, éppen akkor nem ment a számlára pénz, de fizessem meg a nagy semmit. Kifizettem, mert ugyan benne van a szerződésben(a többi esetben meg a nagy semmire küldték a levelet).

    Ettől függetlenül az ügyfél ilyenkor átmegy kutyába, mert kb. annyiba vesznek ezek a buz­ik. És véleményem szerint ez a legfőbb probléma. Nem maga a tartozás, hanem, hogy ezt a stílust veszik elő, ami szerintem felér egy seggbekúrással.
  • zatrok 2014. január 8. 22:40

    36
    Jól fel kellene rúgni a gyökeret. Tartozik aztán még Ő áll neki pofázni....
  • zolesz #29 2014. január 9. 10:07

    37
    @hunorok: Teljesen más az amikor én tartozok neked vagy fordítva vagy akármi.
    De ez nem magánszemély, hanem egy ezzel foglalkozó cég. És mint ilyen, igenis úgy intézze ahogy leírtam, különben egész egyszerűen a hallható beszélgetés lesz a végeredmény... Ennyi. Én sem állnék szóba ilyenekkel.

    Fura módon mindenki csak azt látja, hogy tartozik és pofázik. Gondolt már arra valaki, hogy mi van ha már rég visszafizette a tartozását, csak menet közben akkorára nőtt a kamat, hogy az életbe ne lehessen kifizetni?
  • ArkaChopa 2014. január 9. 11:19

    38
    Minden adós fizesse meg a tartozását! Ne linkeljen meg satöbbi, akkor nem fogják keresgetni. (Persze előfordult olyan is, hogy az adós megszüntette a telószámát, és azt kiadták egy másik ipsének 1 év múlva, aztán őt hívogatták)
    Csak a magam példáját tudom elmesélni, jó néhány évvel ezelőtt amikor még jól ment a szekér, voltam olyan jó fej, hogy pár megszorult haveromnak kölcsönadtam, amikor kértek. Ide 1-2 százas, oda kocsiba beugrónak, stb. A vége az lett hogy a tartozások 1/10-e lett kifizetve, és a nagyon jó haverok már nem is veszik fel a telót, és üzenetekre se reagálnak, vagy ha igen mindig van valami frappáns okuk, hogy miért nem fizet. Én viszont nem tehetem meg, hogy zaklatom inzultálom az ipséket, mert még feljelentenek. Be kell nyeljem a pénz buktát.
    Viszont a bankok ha jogi úton megtehetik, zaklassák az ilyen nem fizető köcsögművészeket, helyettem is. (Akinek nem inge ne vegye magára)
    A pénz mindig könnyen jön, és könnyen megy, főleg ha az hitelből van! kalap
  • woody 2014. január 9. 11:34

    39
    Szerintem nem az adósság megfizetését akarja elkerülni, csupán azzal van gondja, hogy egy ismeretlen valaki felhívta és személyes adatokat kér róla valamilyen óhéber hadovával. (azaz bárki bárkit felhívhat ezen az alapon.)
  • hunorok 2014. január 9. 15:30

    40
    Ha már annyira kötözködni akar a csávó, miért nem azzal kezdte, hogy honnan ismerik a telefonszámát???
    Ennek lett volna alapja. Akkor a kisasszony valószínűleg elmondta volna, hogy a Cetelem Bank adta ki nekik lejárt tartozás behajtása érdekében az adatait. De akkor ez a beszélgetés nem került volna ki az internetre.

    A születési dátumból amúgy egy idegen milyen messzemenő következtetéseket tud levonni? Azon kívül, hogy hány éves vagy? Szerintem ezzel elismerte, hogy van valamilyen rendezetlen ügye a bankkal. Ha meg nincs az is kiderült volna egyből és jogosan küldhette volna el a behajtót az ügyintézőn keresztül a bánatos [email protected] egy rögzített beszélgetésben. Azt szívesebben meghallgattam volna. :-)
  • jajmindentelhiszek 2014. január 10. 15:23

    41
    Ismerek olyat, akit az Instrum úgy keresett meg, hogy előtte semmilyen hivatalos felszólítást nem kapott, illetve egy pótbefizetési kérést. Azután tetemes kamattal ment a behajtóhoz az ügy. Sima leveleket küldözgettek, ami ügyebár mintha nem is lenne. Gondolom a kamat és az eljárás milyensége miatt jogilag valami nincs rendben, különben miért ne lenne jó a tértivevényes?
    Telefonban én sem olvasok be senkinek semmilyen adatot. Nem is értem hogyan várja el.
  • gaya 2014. január 12. 19:48

    42
    @nandras,nem stílusom,de egy marha nagy seggfej!!!szerintem
  • kelta123 2014. január 18. 14:23

    43
    Szia ! először is számtalan esetben az adott bank ügynöke keresi fel az ügyfelet, hogy hihetetlen jó feltételekkel tudnak adni kölcsönt ! tehát nem az ügyfél kopogtat náluk általában. A másik az, hogy pár év elteltével már több mint a 3x-át visszafizette a banknak az adós, de ennek dacára még ugyanannyival tartozik ! Akkor most szerinted ki a genyó ??? Amikor a szerződést aláírod egy bankkal, vannak olyan pontok, melyek teljesen hamisak, amit te csak azért nem veszel észre mert nem ismered a jogszabályokat ! Te valójában nem pénzt kapsz a banktól, hanem egy életre szóló adósságot ! Nagy buli !
  • kelta123 #5 2014. január 21. 12:26

    44
    @nandras: szia, nézzed meg a válaszomat a 44-s-nél !
  • monex 2014. január 27. 23:54

    45
    woody ! Végül is minden idegen tudja, hogy - esetleg- te kinek és mivel tartozol. Nem vagy te egy kicsit közlékeny az idegenekkel szemben ? :D
  • monex 2014. január 28. 00:22

    46
    Amúgy meg kívánom mindenkinek, hogy (munkahelyi kötelességből ) naponta 20-50 ilyen taj parasztot kelljen fölhívnia , aki nem hajlandó azonosítani magát, holott ezer (legalább ) ilyen név létezik. A callcenteresek direkt egy kitenyésztett fajta, aki imádja, ha egész nap az anyját szidják az ilyen IQ negatívok.Honnan a retkes qrva anyjából gondolta , hogy amit felvett kölcsönt ,azt nem kell visszafizetnie ? Esetleg Viktátor testi- lelki jó barátja ? Másképp nem tudom elképzelni.
  • Hollowdrums #47 2016. február 24. 17:01

    47
    @monex: A kis hölgy miért nem megy el normális munkahelyre dolgozni? Ne csodálkozzon ha kurvának áll és jól seggbebasszák.
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!