@qqriq64
Amit Európában és Japánban ésszel oldanak meg, azt az USA-ban többnyire izomból. A Ford 460-as motorjainak a lökettérfogata 7.6 liter (!), és így szednek ki belőle 840 lóerőt.
Összehasonlításképpen (Wikipédia) 2005-re a 3 literes F1 motorok 900 lóerőt tudtak, és 90-100 kilósak voltak...
...hozzátartozik, hogy a legendásan erős európai kocsik (Lamborghini és a Bugatti Veyron) szintén nagy lökettérfogattal rendelkeznek (Bugatti 8 liter, Lambo' 5 liter)
ami nekem kicsit furcsa volt, hogy rakja össze a vezérlést most vagy nem mutattak egy jó pár lépést vagy én adom vissza a technikusi vizsgámat!
Mellesleg ezeknek a motoroknak pont az egyszerűségében van a nagyszerűsége és az időt állósága!
MadPjotr szerintem akkor add vissza a technikusidat! Nem tudom mire gondolsz, mit hiányoltál? Ez egy rohadt egyszerű nyomórudas vezérlés, nem hagytak ki belőle semmit, csak egy kis modern technikát, persze egy kis túlzással, biztos komoly motor lehet , de ezer éves technikán alapul!
zooltan 2013. május 20. 19:19
10