Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.

4 hozzászólás

  • HUBERTUS 2013. február 17. 13:23

    1
    A Mazda Rx-7ben ugymond "bevalt " de kerdeses a 18 literes atlagfogyasztas es az 1000 kilometerenkenti liter olaj fogyas eseten a bevaltsag. A gyar eleve ugy dobta piacra hogy ket flakon olaj mellekelve volt 1983ban ami ellegge gagyi szerintem . Az Rx8 emiatt is lett jegeve tavaly nyar kozepetol , mivel tul sok volt mar a karosanyag kibocsajtas , de olyan hirekrol is hallotam , hogy 100 000 km utan a moci beadta a kucsot ami megerosit abban , hogy Otto motor a meno :D Amugy maga az otlet nem rossz, jol ki lett talalva de valahogy megis szar , nyomatekszegeny viszont kis kobcentivel sok loeroo....en maradok az ottona` :)
  • Viktor920123 2013. február 17. 17:53

    2
    azért megy tönkre mert hamar kikopik ..elkopnak azok a kis élek a háromszög(dugattyú) sarkainál. nem rossz dolog ez csakhát nincsenek meg hozzá a megfelelő anyagminőségek még mindig.
  • cannny 2013. február 17. 18:34

    3
    Az élek az RX-8-nál már cserélhető kerámiából készült. A kis köbcenti relatív, mert a magyar számítás szerint csak egy kamra térfogatát számolják. 1100 cm3-s a motor az RX-7-nél, tárcsánként 550 cm3. Elvileg triplán kellene számolni. Tehát az 1100cm3 az valójában 3300cm3. De ténylegesen nem tartós. Nekem volt egy RX-7-esem, mondjuk a vezetési élmény, az nem volt semmi...
  • cannny 2013. február 17. 18:38

    4
    Ami még halál ennél a motornál, hogy a kipufogón nagyon sok felhasználatlan energia távozik, hő formájában...
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!