Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
Katonák és szeretteik! :D

30 hozzászólás

  • Ugrifüles 2015. május 13. 12:00

    6
    Maga a poszt jó, ölelgetik apucit a gyerekek. Csak az nincs ott, hogy mennyi ártatlnat megöltek az amerikaik a világban, már több millió embert a II. viláhgáború óta, csak ők ezt "megdemoktratizálásnak" hivják.

    Lehetne egy olyan poszt is, ahol a fotókon árva afgán, iraki, kóreai, vietnámi, stb.. gyerekek vannak, akiknek az apjukat amerikai ölte meg.
  • kléni 2015. május 13. 12:14

    7
    Jajj hagyjuk már. Katonák, a katonának meg az a dolga, hogy öljön, és meghaljon, ha kell. A világ összes országának van katonája. Csak mert a lánc végén valaki gy döntött, a katonák tegyék ezt meg ezt, a katona még nem lesz bűnös. Így működik a világ, el kell fogadni. Nem kell ezzel elrontani a posztot, mert pár anyukát (meg majd a gyerekeket ha felnőnek) blokkolnam
  • Ittaskőműves #7 2015. május 13. 12:43

    8
    @kléni: mikor katonának áll ezt vállalja, lehet csak átvitt értelemben bűnös, de nehogy sajnáljam már őket, mikor a másik oldalon meg kitudja hány civilt ölt meg, akkor ne csináljunk abból se tragédiát, hogy hónapokig vagy évekig nem látja a családját, más meg soha többet
  • kléni #8 2015. május 13. 13:08

    9
    @Ittaskőműves: Senki sem kérte, hogy sajnáld őket, és nem is tragédia ez az egész. Mindössze egy szép pillanat, amit megmutattak. Ne mondd, hogy neked nem hiányozna a családod egy több hónapos vagy éves kemény háború után, és nem örülnél, ha hazatérhetsz. Ha nem a katona gyilkol, majd fog más. Szükségszerű, hogy legyenek a világon katonák, mert egyszerűen így működik a rendszer. Majd akkor lépj fel a meglétük ellen, amikor a te országod vagy családod van veszélyben, és ők azért harcolnak. Persze ez nem jelenti azt, hogy a parancsnokság minden utasítása helytálló, és az amerikaiak annyira nagy veszélyben vannak, hogy minden háborújuk, politikai és gazdasági törekvésektől mentesen indokolt lenne, de ne a katonát hibáztasd azért, mert jelentkezett a hazája védelmére, egy balfasz olajat akart magának, a katona meg elvégezte a dolgát rendesen. Ha valaki azért mert katonának, mert imádja a gyilkolászást, egyrészt nagy eséllyel bíróság elé kerül, másrészt még mindig jobb, ha háborús övezetben éli ki magát, mint itthon kezd el lövöldözni vagy bandázni. Az USA úgy elbaszott ahogy van, de nem kéne a katonáktól a hazatérés örömét ennyi miatt megvonni.
  • ArkaChopa #6 2015. május 13. 14:05

    10
    @Ugrifüles: Már megbocsáss, de nálad már többször előfordult, hogy "jó" a poszt szöveg után mínuszt nyomtál. A valóságban az agyad két féltekéje tényleg össze van kapcsolva, vagy "corpus callosotomia "-án estél át, és egyik félteke nem tudja mit csinál a másik? :D
  • ArkaChopa #1 2015. május 13. 14:11

    11
    @Ittaskőműves: Te egy "dick" vagy, hogy jön ide az a kép?
  • Ittaskőműves #9 2015. május 13. 16:44

    12
    @kléni: te nem értesz :D leszarom a katonákat így finoman szólva, csak az zavar, hogy minden tele van a haza térő katonák megható képeivel videóival, miközben a valóságot meg leplezni próbálják...
    Hogy jön az ide, hogy nekem ne hiányozna a családom? de akkor se a katonákkal mutassák be ezt, akkor mutassanak mondjuk orvosokat, akik az elmaradott országokból térnek haza, ez szánalmas propaganda amiből már lassan divatot csinálnak
  • Ittaskőműves 2015. május 13. 16:45

    13
    ajánlom nektek a Brothers című filmet
  • ArkaChopa #12 2015. május 13. 16:47

    14
    @Ittaskőműves: rohadtul el vagy tévedve. Ez a poszt kiragadott egy pillanatot, te erre belefostál egy oda nem illő dolgot. Ez olyan, mintha a születő gyermeknek örülő szülőkről tennék fel egy posztot, és te belerondítanál, hogy a valóság az más, meghalnak emberek, és odabiggyesztesz egy rothadó hullát. Ez a poszt az élet egy adott örömteli pontjáról szól , semmi másról! _Ne értetlenkedj! kalap
  • Ittaskőműves #14 2015. május 13. 16:48

    15
    @ArkaChopa: te vagy eltévedve játszunk ovist? :D
  • Ittaskőműves #14 2015. május 13. 16:49

    16
    @ArkaChopa: nem látsz a valóság mögé....de aranyos, olyan cukik apucik a gyerekeikkel jaj pont ez a cél bazki :D
  • Ittaskőműves #14 2015. május 13. 16:59

    17
    @ArkaChopa: te vagy a példa, hogy elérik, amit szeretnének, mert te csak azt látod, hogy a hazafi a hősnek beállított katona haza tér....kit érdekel, hogy parancsra meg a saját hazájáért tette amit tett, ez a dolga ennyi...de ne állítsuk már be őket szentnek....ugrifülesnek igaza van kellene egy olyan is, ahol mondjuk a családjának haza viszi azokat a kölyköket, akiknek az apját agyon lőtte, aki ott szintén hősnek számított vagy akár civil is lehetett
  • Ittaskőműves 2015. május 13. 17:02

    18
    és miért csak az amerikaiak csinálják ezt? olyan egyértelmű...pont olyan, mint mikor választások előtt a politikusokról cuki bulvárhíreket dobnak fel
  • ArkaChopa #16 2015. május 13. 17:07

    19
    @Ittaskőműves: Te moralizálsz, egyben egy okostojás vagy a szó rossz értelmében. Ha feltöltök, agy karambolos posztot, akkor kéne mellé rögtön egy autóépítős? Ha egy autóépítős posztot teszek fel,mellékeljek egy halálos balesetet, mert a valóságot kell bemutatni? A vegyes képes posztok világához mit javasolsz? Erre kíváncsi lennék. Rugaszkodj már el a begyepesedett anti amerika gondolkodásától, a russzkiknál is van ilyen poszt, majd Matu felteszi. Ott majd siránkozhatsz miért nincs Ukrán halott katona?
    Illetve mi rólunk is feltehetnénk ilyen posztot, magyaroknak is vannak sötét múltú katonai eseményei, és még ha hódítók is voltunk és gyűlöltek minket, attól még az otthon kéztördelő asszonyok remegve várták, és sírva nyakukba ugrottak a hős hódítóinknak. Nem így van?
  • Ittaskőműves #19 2015. május 13. 17:10

    20
    @ArkaChopa: mondom legjobb példa vagy :D
  • Ittaskőműves #19 2015. május 13. 17:11

    21
    @ArkaChopa: autó baleset vs. háború? végig gondolod te miket hasonlítasz itt te egymáshoz? a háború politika és a politika miről szól? mostani kormányunk gyönyörű példa
  • ArkaChopa #20 2015. május 13. 17:13

    22
    @Ittaskőműves: Értsd már meg fafej, ez egy olyan poszt, ahol a pillanat van kiragadva semmi más. Ne csaholj mint egy pavlovi reflexű kutya, amelynek egy képtől megindul a nyálcsorgása. Meglátsz egy amerikai zászlót és ugatsz.....jajjj de rühellem ezt a szűklátókörűséget!
  • Ittaskőműves #22 2015. május 13. 17:16

    23
    @ArkaChopa: nem érted úgyse :D pont ez a lényeg, amiről beszélsz, ne társíts semmi mást a képekhez...egy egyszerű mosópor reklám is ezen alapul :D
  • kléni #12 2015. május 13. 17:16

    24
    @Ittaskőműves: Minden tele van? Ez még túlzásnak is túlzás. Nincs se itt, se más portálon több hazaérkező örömpillanat, mint a háborút bemutató pillanatokról. Épp elég "nézd, ilyen a világ, gyere sajnáljuk együtt" poszt kerül fel ide is. Nem igen emlékszek, hogy 4-5 ehhez hasonló poszt felkerült volna ide az elmúlt években. Ezzel szemben fegyverbemutató, az Ukrán-Orosz háború jelenetei, a keleti térség csatázásai, Kína elnyomottsága, afrikai gyerekek, meg fene tudja még mi, na, azok voltak. Nincs túlsúlyban az örömpillanat, csak ilyen esetekben nem akarod észrevenni őket. Vagy szándékosan nem látogatsz olyan oldalakat, ahol a háború másik oldalát is megmutatják. Teljesen érthető, ha egy hírportál nem közli napi rendszerességgel a cafatokra robbant hullákat, és a síró anyukákat férjükre borulva. Ha annyira érdekel a másik oldal, amit nem, vagy csak elszórtan találsz meg a nevezetesebb médiákban, használd a Google-t, trilliónyi képet fogsz találni róla. Az embereknek nincs szükségük arra, hogy ezeket nézzék nap mint nap. Nem akarják tudni a háborúk szörnyűségeiket, és ezt meg is lehet érteni. Attól nem fognak a háborúzások véget érni, hogy a TV-ben minden nap a háborúban megölteket nézhetjük. Ettől csak még több háború lenne, tehát az igazság ismerete (vagy mondhatom úgy is, hogy az emberekre erőszakolása) nem fog segíteni. Mint mondtam, így működik az emberiség. Tiltakozz csak a gyilkosságok ellen ha akarsz, tüntess a háborúk, a hadseregek ellen, de a mellett tudd értékelni az öröm pillanatát is, amikor a pokolból visszatérhetnek a katonák a családjaikhoz.
  • kléni #18 2015. május 13. 17:21

    25
    @Ittaskőműves: Ők tudják eladni ezt, és nyilván nekik van a legtöbb országon kívülről, évek után hazatérő katonájuk. Érthető, ha a legtöbb ilyen tartalom tőlük ered, mert egy nagyobb hazatérés nagyobb esemény, több a fotós, jobban foglalkoznak vele. Attól persze még más országokban is van ilyen, de most mit vársz, az összes ilyen tartalom a magyar katonák hazatéréséből álljon? Ha külön rákeresel, biztosan fogsz találni magyar katonák hazatéréséről is képeket. Mint ahogy az olimpikonok esetében is fotóztak. Ha akarod, rakd fel őket. Az USA persze rosszul kezel sok mindent, reklámot csinál ebből is, és mutogatja a boldog pillanatokat. De válaszd szét a kettőt. A hazatérés maradjon boldog pillanat, ha meg bajod van az USA politikájával, működésével (kinek ne lenne) akkor tedd azt szóvá külön.
  • Ittaskőműves #25 2015. május 13. 17:36

    26
    @kléni: igen tök valószínű, hogy az átlagember ily módon választja el a két dolgot :D ha ilyen egyszerű lenne a világ, ahogy ti felvázoljátok lófasz baja se lenne senkinek, csakhogy sajnos az emberek ilyen egyszerűen
  • Ittaskőműves #26 2015. május 13. 17:38

    27
    @Ittaskőműves: emberek ilyen egyszerűeK
  • Airmen 2015. május 13. 20:10

    28
    Az én véleményem meg az, hogy fucku az összes ;)

    Leszarom, hogy mennyire "drámai" a hazatérésük.Az USA egy olyan ország ahol ugyanaz van, mint a Harmadik Birodalomban volt.Az amerikai nép is náci.
    Egyébként az, hogy valaki katona és parancsot teljesít, még nem menti fel.
    Ha valaki civil akkor paranccsal és parancs nélkül is civil.
    A katona öljön katonát.Ugyanis az a katona, aki katonát öl.Ezért vannak!

    Furamód még egy amerikai katonai vezetőt sem ítéltek el azért, mert civileket mészároltak.Pedig a két ledobott atombomba és több százezer lemészárolt civil bizony nem kis dolog.És ez csak az elmúlt 80-100 év.A többiben egymást mészárolták, meg az őslakosokat.(Ott mondjuk tipp sincs, hogy mennyit sikerült legyilkolni a hosszú évek során)
    Újabban már azt is tényként lehet kezelni, hogy nem csak a szovjetek erőszakolták meg a világháborúban a nőket, de az amerikaiak is több tízezer vagy akár több erőszakot is elkövethettek.Viszont ezt nem emlegetik, csak a büdös szovjeteket, akiket nem akarok én megvédeni, sőt.De azért lássunk már tisztán.Az USA is gerinctelen ország.

    Az egyetlen dolog ami miatt nagy a pofájuk az Atlanti és a Csendes-óceán.Ha azok nem lennének, akkor csendben lennének.

    Az amerikai katona meg egyébként is csak azért megy katonának, hogy arabokat öljön.Egyik sem csak állomásozni megy a Közel-Keletre.Mindegyiknek konkrét célja van:Bosszút állni 911-ért.Ami amúgy mellékesen egy a CIA által is képzett, korábbi öribari műve volt.Viszont pofás kis indok lett Irak és Afganisztán szétverésére.

    Szíriában már más stratégiához nyúltak és csak felfegyverezték az ottani ellenzéket.Sikerült létrehozniuk az Iszlám Államot, ami pillanatok alatt szétverte az iraki haderő egy komoly részét.Annak az iraki haderőnek, ami amúgy a NATO-tól kapott fegyvereket és kiképzést miután az szétverte az országot.
    Líbiában is ügyesek voltak.Kadhafi ugye visszatartotta a menekültáradatot és egy stabilan működő, kontrollálható országot vezetett.Majd szétverték és most 3 kormány működik ott.Egyik rosszabb, mint a másik, de Kadhafinál mindegyik rosszabb.Az ország működésképtelen és naponta százak fulladnak bele a Földközi-tengerbe.

    Szép ki Európa lesz az, ahol az IÁ-tól visszatérő "európaiak" csak a jelszót várják és indulnak robbantani a metróra, lövöldözni egy egyetemre vagy csak simán belehajtani kocsival a tömegbe.

    Szegény gyerekeket sajnálom csak, mert rájuk is az az értelmetlen élet vár, mint apjukra vagy anyjukra....
  • Airmen #24 2015. május 13. 20:22

    29
    @kléni: Azért azt kijavítanám, hogy az embereket nem érdekelné jobban a háború szörnyűsége ha többet mutogatnák és nem változna semmi.

    Nézd meg a médiát nemzetközi szinten.Az USA-ban csak arról írnak, hogy az oroszok lövik az ukránokat.Az oroszok arról írnak, hogy az ukránok lövik az oroszokat.
    A német meg leírja, hogy.... ja, ők meg nem írnak semmit, mert inkább nem beszélnek róla, akkor nincs.

    Az emberek rendkívül jól befolyásolhatóak és igen gyorsan közvélemény kutatást lehet csinálni úgy, hogy valójában egy kérdést sem teszel fel az embereknek.
    Lásd: A netadó nálunk.Miközben eladták a fél országot és a másik felét is árulják senki nem tett semmit.De a net már kiveri a biztosítékot.

    Ilyen a háború is.A világháborúban például az USA addig közönyös volt a háborúval kapcsolatban, míg ki nem lőtték az egyik kereskedelmi hajójukat.Addig csak a politikai vezetést érdekelte a belépés a háborúba.Utána már minden amerikai háborút akart, csak a hippik és elődeik nem.

    Ha az USA-ban nem csak azt mutogatnák, hogy összedőlt a két torony és minden terrorista muzulmán volt, hanem azt is, hogy közben Osama néhány éve még a legjobb barátja volt az USA-nak és gyakorlatilag az USA lőtt először és nem Osama, akkor nem is akarnának ennyire háborúzni.
    911 után az amerikaiak pont leszarják azt, ha civileket gyilkolásznak a katonáik, mert jogosnak vélik(holott bőven nem az, de mindegy) és támogatják is a cselekedetet.Jobban követelik/éltetik azt, mint Ehrenburg tette azt a németek gyilkolására a szovjeteknél.
  • Ittaskőműves 2015. május 13. 20:45

    30
    az AirOrákulum megmondja, ebbe kössetek bele öcsém rotfl
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!