Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
317 vs 279

5 hozzászólás

  • [ törölt felhasználó ] 2016. július 14. 12:34

    1
    Hány?
  • oritomi #1 2016. július 14. 12:43

    2
    @local: leírásban ott az eredeti és a mért lóerő
  • [ törölt felhasználó ] #2 2016. július 14. 12:45

    3
    @oritomi: és miért?
  • Henti82 2016. július 14. 15:35

    4
    Csak apró érdekességként, a gyárban a főtengelyen mérik a motor adatait, értelemszerűen más adatot kapsz ha a hajtott tengelyen méred :) természetes hogy a hajtásláncon van bőven veszteség, ettől függetlenül biztos hogy a kopásból is ered veszteség, de ez olyan mint a fogyasztás semmi nem állítja be szebb értékre mint a tulajdonos :D
  • Pepejoe 2016. július 16. 10:48

    5
    Ez így van, az igaz hogy a Dyno keréken mér, viszont ha akarják visszaszámolják a veszteséget amit a váltó, difi, egyebek jelent és máris megvan a főtengőn mért teljesítmény. A "veszteség-adatokat" pedig megadják a gyárban, pontosabban benne van a fékpad progijában, akár elég részletesen is lebontva. Persze tegyük hozzá, hogy egy pár 100k km.-el a hasában lévő váltó és egyebek akár nagyobb veszteséget is jelent (pl. a Hondám szekunder hajtása, azaz a lánc, helyes feszességbeállítás esetén is 1.12 Kw veszteséget jelent, stb,stb. És ez csak a lánc) de akkor már nem mindegy a páratartalom sem a mérés helyén, nem beszélve a hőmérsékletekről...sokáig lehetne fingreszelni. Ezért is írják oda mindig, hogy XY autó, motor vagy bármi ilyen légnyomás-hőmérséklet és egyéb környezeti adatok tudatában ennyi Kw-ot tudott ott és akkor. De másnap egy hűvös reggelen és jó párás levegőben akár többet is valamivel de ha felmelegszik az idő napközben és délutánra 33 fok lesz árnyékban, akkor akár a közelében sem lesz az előző nap fékpadi mérésének. :/
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!