Meg lehet ezt normálisan is csinálni teljesen más módszerrel ez csak gányolás.Sajnos az új abroncsok egy része is igy készül valamiért.Arra jók hogy hogy menet közben leválva másfélmillás kárt okozzanak a teherautomban.
Na most ez nem kis fos városi suzuki felni amivel elkaristolnak 40el és simán megofogd ha valami éri a kereket.
Ez már egy komolyabb kisteherautóra megy ergo mennek vele fos helyen ahol a keréknek igen is bírnia kell. Erre ráraknak egy megfáradt kiöregedett alapra egy celluxszal odaragasztott abroncsréteget?! O.o Az első komolyabb emelkedőnél úgy gyűri be maga alá h ott borul fel...
huu gyerekek megint sokat tanultam a hozászolásokból,csak az a baj,hogy esik sem említi a hozászolásokban ,hogy ez nem marad így ezt meg meg kel sütni (vulkanizálni) mert amit oda fel pakol az ott mind nyers gumi és hogyha elbasza a sütést akkor nyilván való,hogy lehányja magáról a futó felületet egyébként nem ajánlott meghajtó tengelyen használni
Teherautón, fékezéskor is csodákat tud tenni. Régen, úgy húszegynéhány évvel ezelőtt jött ez divatba, nos akkoriban az M3-ason szinte kilométerenként lehetett látni leszakadt futózások darabjait. Gondolom azóta azért jobban megcsinálják. Futózott gumit egyszer raktak fel egy homlokrakodóra, amivel sódert kupacoltam, de vagy egy hónap után lecserélődött. Önműködően... mármint a lefelé irány..
@farrd: Nyugodtan meg veheted nekem volt és tükör simára koptattam extrém körülmények közt hozzátéve ,hogy jóval olcsóban olcsóbb volt mint az új igaz,hogy egy nemet cég futózta újra
KillHates 2016. március 19. 23:06
11