Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
Így mulatunk mi! :D

85 hozzászólás

  • kisja 2014. július 28. 19:22

    1
    Lángos 2000Ft, rántotthúsos zsömlye 2500Ft. Akkor az már mérnem tízezer?
  • képtelenség.hu 2014. július 28. 19:24

    2
    hát nem a 300 ftos lángosbol fogják kitermelni a milliós!!!!! helypénzeket.
  • Kyssaty 2014. július 28. 19:27

    3
    Európa uniós árak, egy koldus sorban lévő országban. Amit csak névlegesen mondhatunk uniós tagállamnak. :)
  • képtelenség.hu #3 2014. július 28. 19:30

    4
    @Kyssaty: járj utána te mennyiért adnád
  • Lesbőltámadóruhacsipesz 2014. július 28. 19:38

    5
    Szánalmas és elkeserítő egyben
  • minime 2014. július 28. 19:48

    6
    Oktoberfesten olcsobb a kaja !
    Nevetseges arak, de evvel nem azt akarom mondani hogy az arusok a hibasak.
  • Airmen 2014. július 28. 19:50

    7
    Láthatóan megérte nekik,mert idén is voltak, jövőre is lesznek :D

    Mondjuk én nem vennék semmit ott a helyszínen az biztos.Bár ha őszinte akarok lenni akkor eddig se jártam ki, ezután sem fogok :)
  • Vagabond 1 2014. július 28. 19:57

    8
    egy sima lángos kb. 6 euro?! Mennyt dolgozik egy magyar (hány orát) egy sima szaros lángosér????
    és mennyit (hány percet) egy német, angol, francia?
    Na én ezért jottem el 7 éve Magyarországrol.
  • képtelenség.hu #8 2014. július 28. 19:59

    9
    @Vagabond 1: ott meg kolbászbol van a kerités mi? rotfl
  • einstein 2014. július 28. 20:01

    10
    soha nem értettem. kimész nem látsz semmit csak az előtted lévő 100 métert.vagy megfősz vagy elázol, az egyik biztos.araszolsz a pályához a dugóban és még gyalogolsz is jó sokat.ha enni/inni akarsz, vegyél fel hitelt előtte.itthon meg kanapé, hideg sör, friss ropi diszkont áron, légkondi, haverok, tv mindent mutat
  • Kyssaty #4 2014. július 28. 20:03

    11
    @cadmagician: kint élek 3. Éve Hollandiában most meg 2 hónapja Svájcban . Csak viszonyításként írtam, mert drágább a Hungaroringen mint a drágább uniós országokban. Jah és kb tízedét keresik Magyarországon, mint itt, esetleg ott. ;)
    Csak emiatt írtam.
  • Vagabond 1 #9 2014. július 28. 20:04

    12
    @cadmagician: Lényegesen konyebb a megélhetés itt mint Magyarországon.
    Itt heti 35 ora a kotelezo munkaido hetente, ha 40-et dolgozol egy héten az már 5 ora tulora. A minimális fizetés tulora nélkul 1150 eurora jon ki kb.
  • képtelenség.hu #11 2014. július 28. 20:10

    13
    @Kyssaty: milliós tételek a helypénzek, azért hogy ott árulhass. máshol a forma1en mennyi ugyanez?
  • képtelenség.hu #12 2014. július 28. 20:12

    14
    @Vagabond 1: mennyit költesz egy mekkora lakásra? ne egy teszkos bodés lángosohoz hasonlitsuk már.
  • Kyssaty #13 2014. július 28. 20:13

    15
    @cadmagician: okés ez tiszta sor, én nem is az árusok hibájának írtam, ez a rendszer hibája. Okés , hogy máshol is drága, de nálunk keservesen rossz a helyzet. És az ott uralkodó árak nem Magyar embereknek van, csak Magyar országon van.
  • Vagabond 1 #14 2014. július 28. 20:17

    16
    @cadmagician: 350 eurot koltok a lakásra 30 négyzetméteres. Egyedul fenn tudom tartani a lakást + kaja, pia, ruha, stb nem gond.
    Magyarországon egyedul segitség nélkul nem tudtam fenntartani albérletet.
    Szerinted miért hadják el százezrek (milliok) az országot?
    Kalandvágybol?
  • képtelenség.hu #15 2014. július 28. 20:18

    17
    @Kyssaty: az apple sem a magyaroknak van, mégis van olyan hülye aki szarbol hugybol él, és mégis megveszi. akinek van rá pénze kimegy, aki ki akar menni kimegy, ha neki megér ennyit, akkor adja ki érte. nem kötelező kimenni a hungaroringre, de ha megfizeti a több százezres belépőt, akkor mit számit már a lángos ára. én meg a kocsmába itt nem fizetek 2000 ftot, az oktoberfeszten vagy egy svájci ivóban meg igen. töredékét fizetem. mindig lehet hozni hülye ellenpéldákat.
  • képtelenség.hu #16 2014. július 28. 20:19

    18
    @Vagabond 1: 30 m2es lakásban lakni nem célom. részemről témát itt zárom le.
  • Kyssaty #17 2014. július 28. 20:20

    19
    @cadmagician: én értelek. És az ellen példákat is sorolhatnám. De most te is ki mondtad, hogy igen aki akar aki megteheti, az oda fog menni. De nem mindegy milyen áron. Mármint mennyi energiába és nélkülözésbe telik neked egy kis szórakozás. Nah én erről beszélek. :/
  • Vagabond 1 #18 2014. július 28. 20:21

    20
    @cadmagician: Nekem meg nem célom éhendogleni magyarországon.
    téma lezárva.
  • képtelenség.hu #19 2014. július 28. 20:24

    21
    @Kyssaty: mindennek annyi az ára, amennyit adnak érte. a sornek, a bornak, a lángosnak, a te munkádnak, és az én munkámnak is. ha kiadnak annyi pénzt lángosért, akkor lesz jelentkező aki el akarja adni, és kifizeti a helypénzét, vagy akár még jattot is fizet forgalom után. nekem nem az a célom hogy bármi áron szorakozzak, hanem ami megéri szorakozás, azért kiadom azt a pénnzt. nekem nem ér annyit a forma1 hogy akár egy ftoot is kiadjak érte. fesztiválokon is hasonlo a helyzet.
  • képtelenség.hu 2014. július 28. 20:29

    22
    sőt, mi az hogy egy ferrári több100 millio ft? hát nem tudom megvenni.
  • Kyssaty #21 2014. július 28. 20:32

    23
    @cadmagician: ez tiszta sor. De azért úgy is meg közelíteném, hogy rád erőltetik az árat, mármint a kajáét. Mert ha ott vagy és éhes vagy, akkor muszáj valamit enni. De abban igazad van, hogy mi éri meg és mire költesz. Ezt embere válogatja. Csak nekem akkor is az fáj, hogy mennyi el szálltak az árak otthon. Mert kérni kérnek, de adni meg semmit sem akarnak. Pedig a Magyar munka és termékek Európa szinten kiemelkedő. És akkor miért ne kapnánk ennek megfelelő jutattásokat.
  • képtelenség.hu #23 2014. július 28. 20:36

    24
    @Kyssaty: ha ki kell termelned 3 nap alatt 2 millio forintot kajával, akkor mennyiért kell adnod a lángost? ugy hogy dolgozik neked 3 ember, anyagod áll benne, eszkozok, oda ki kell szállni, ennek annak megfelelni, jobb esetben adót is fizet... és hát jo lenne ha lenne rajta haszon is.
  • Kyssaty #24 2014. július 28. 20:37

    25
    @cadmagician: ez igaz . Én a rendszert ostorozom, nem a véleményed. ;)
  • képtelenség.hu #23 2014. július 28. 20:37

    26
    @Kyssaty: mert ha itt annyit kapnának az emberek mint németországban, akkor a germán nem jonne ide összeszereltetni. én pl nem azért nem akartam kimenni, mert nem akartam oduban lakni, meg hétvégente a 4 falat nézni.
  • képtelenség.hu #25 2014. július 28. 20:38

    27
    @Kyssaty: a rendszer olyan amilyen, de most nem erről van szó :D
  • HUBERTUS 2014. július 28. 20:44

    28
    Fiuk, en nem akarok belefingani a levesetekbe, de sajnos ez az igazsag, amit itt tobben mondtok, hogy szanalmasan sok ! Sajat magunkal baszunk ki, mert ez nem a magyar emberek szinvola ( ezek az arak). Hiaba nezed Cad, hogy mas forma1en mi mennyi, mindenhol jobban keresnek mint itthon, ahol van forma1. Amugy ha ezekre az arakra vagy, ugyanezt megtalalod javareszt az osszes udulotelepen, tavaly nyaron Eger mellet a furdon szinte ugyanezek az arak voltak a fos langosert... A kulfoldi meg idejon es rohog, hogy kurva olcso minden. A helyi emberek pedig szopjak a faszt, mert ha veletlenul ki akarnal menni csaladdal, el kell add a fel vesed, hogy apra nagyja jol lakjon es ne csak azt nezd , mit eszik a mocskos svab kolyke toled 2 meterre.
  • képtelenség.hu #28 2014. július 28. 20:47

    29
    @KUKI: hát ha olyan egyszerű, ki kell oda menni lángost árulni. aztán ott majd jól keresel.
    egyébként kulfoldi szinvonalon a kinti segédmunkás, stb ugynaugy keveset keres. csak mindig mindenki az itteni árakhoz viszonyit.
  • Kyssaty #29 2014. július 28. 20:50

    30
    @cadmagician: hála isten nem vagyok segéd munkás. A szakmai pénzek nagyon jók. :)
  • képtelenség.hu #30 2014. július 28. 20:51

    31
    @Kyssaty: tudom nagyon jol. most gondold bele, mennyiről maradok le programozóként, és miről nem maradok le itthon... család, stb.
  • radirr 2014. július 28. 20:51

    32
    azt a k*rva istenit!!! Nem keresek rosszul, de ennyire jól sem...
  • Vagabond 1 #28 2014. július 28. 20:53

    33
    @KUKI: Látod Kuki ez a lényeg.
    Egy francia segédmunkás kb 9 eurot keres netto legálisan. Itt pl a heineken sor 1 euro egy félliteres a boltba, tehát egy francia segédmunkás egy orai keresetével 9 heinekent vehet a boltba.
    Magyarországon egy segédmunkás hány heinekent tud venni egy orai keresetébol?
    Ez csek egy példa, de átszámolhatjuk kenyérbe, vagy akármibe
  • Kyssaty #31 2014. július 28. 20:54

    34
    @cadmagician: ez így is van. A pénz kevés a boldogsághoz. Nekem még nincs úgy saját családom, van egy lány akit szeretek és jön oda , ahol én vagyok. Nekem, most így teljes. ;)
  • képtelenség.hu #34 2014. július 28. 21:00

    35
    @Kyssaty: ennyi
  • képtelenség.hu #33 2014. július 28. 21:02

    36
    @Vagabond 1: ott mennyiért szerelik meg a tvdet? vagy a számitogépedet? mosogépedet? mennyiért burkolnak? mennyiből épitesz fel egy házat? mindig ilyen boltos példákkal dobáloznak. :D kint semmi nem drágább sose. csak itt:D
  • HUBERTUS #29 2014. július 28. 21:03

    37
    @cadmagician: Szerintem folosleges nekunk ezeken a problemakon rugozni, megteszik helyettunk masok, nap mint nap a tevebe. En ertem a te nezopontodat es a tobbieket is, abban viszont megegyezhet mindenki, hogy ezek az arak nem a magyar ember zsebehez vannak szabva ami miatt enyhen diszkriminalva erezheti az ember magat. Amugy ha ingyen lenne se mennek ki mert nem szeretem, ami engem zavar, hogy ezek az arak nem csak forma1en vannak.
  • Vagabond 1 #36 2014. július 28. 21:07

    38
    @cadmagician: Itt a tévét nem szereltetik, hanem ha már lejárt a garanciája és elromlik akkor vesznek ujat.
    Ez a helyzet a mosogéppel, stb. is.
  • képtelenség.hu #38 2014. július 28. 21:11

    39
    @Vagabond 1: jo. mennyiért fest egy szobafestő? mennyiért javitják a kocsidat?
  • oritomi #20 2014. július 28. 21:13

    40
    @Vagabond 1: +1
    Én is akkor voltam Forma-1en amikor kint éltem az UK-ban.
    Az meg hogy miért jó élőben a forma 1 háát nézzél pornót vagy csináld....vágod?
    Kb ennyi a különbség.
    Szemellenzősen is lehet itt szegény földön élni,meg verni a mellem,hogy magyar vagyok és milyen kurva jó hogy van sárga villamos (1000 éves) és (1000 év múlva is azon utazunk).
    De tény,hogy aki nem élt kint az fel sem fogja,hogy mi a téma....
    Amikor kb fingod sincs mennyi a pénz a bankszámládon és csak bemész a városba jól érezni magad a haverokkal/nőddel és megveszel mindent amit akarsz...
    És aki teheti az családdal megy ki,mert ha egy kicsit is felelőség teljes szülő vagy akkor már nem akarok elb*szni a gyereked életét ha már téged szar helyen rakott le az a kib*szott gólya....
    És nem csak 30nm-es lakások vannak.
    Egy normális méretű lakás se kerül sokkal többe max +100 juró.
    De 1ébbként ez is magyar mentalitás,hogy mindenből nagy kell,az nem számít,hogy nem bírod kifűteni meg hogy rámegy a fizut a gáz számlára,de kell a rongy rázás mert a szomszéd józyinak is ekkora a háza....
    no comment...
    Én hazajöttem tanulni de alig várom,hogy vége legyen és húzok vissza.
    Bakker ezt a nyomort ami itt van....
    Ha csak leülsz a népek közé mindenki csak siránkozik,de lépni senki nem akar...
    1 rohadt stranra nem bír kimenni max a helyi bányatóba ahova vagy belefullad a kölyke vagy éppen a szippantós kocsit ürítették előző este...
    Inkább élek egy szerény házban és megyek el telelni és nyaralni valami nagyon messzi helyre mint hogy éhen pusztuljak otthon...
    De hát aki felszines az úgy sem képes ezt elfogadni/megérteni.
  • oritomi #39 2014. július 28. 21:16

    41
    @cadmagician: annyiért amennyiért ha beviszed a márkaszervízbe a te akármilyen kocsidat itthon.....

    De még ha drágább is kb 10%-al azt ne felejtsük el,hogy 4x 5x annyi pénze van rá mint egy magyarnak...

    Simán kiköhögi a 300-400 jurós árat bármire amire a magyar nem képes vagy éppen a koszt pénzből veszi el,hogy tudjon munkába járni
  • képtelenség.hu #41 2014. július 28. 21:18

    42
    @oritomi: hát sok sikert kint. jurórotfl
  • HUBERTUS #41 2014. július 28. 21:21

    43
    Na jo, ne tamadja mar mindenki Cadat, ove az oldal, mintjart ki lesz innen baszva mindenki :D
  • oritomi #42 2014. július 28. 21:21

    44
    @cadmagician: neked is sok sikert itthon rotfl
    mellesleg le tudom írni,hogy juró :D látod? :D:D
  • Vagabond 1 #39 2014. július 28. 21:24

    45
    @cadmagician: Most mindennek az árát nem tudom leirni, de az egyik nagy kulonbség, hogy itt pl kajára piára sosincs gond. A rendorok nem baszogatnak feleslegesen (mint a magyar rendor aki megbuntet 10000ftra ha nincs kivilágitva a bicigli).
  • képtelenség.hu 2014. július 28. 21:25

    46
    kertes ház odakint megfizethetetlen. nekem tér kell. de hát kulonbozoek vagyunk. milyen lenne már ha mindenki olyan lenne mint te :D :beer:
  • HUBERTUS #42 2014. július 28. 21:25

    47
    @cadmagician: Amugy nem reagaltal az uzenofali bejegyzesemre :rape:
  • képtelenség.hu #45 2014. július 28. 21:25

    48
    @Vagabond 1: hát sookal többre kéne, mert ha elcsapom autoval akkor én vagyok a hibás ha megdöglik.
  • oritomi #43 2014. július 28. 21:26

    49
    @KUKI: olyat nem csinálna szerintem,mert attól mert még hatalma van niem biztos hogy igaza van...
    Mellesleg attól még éhen fog pusztulni HUN földön....
    (bár nem kívánom senkinek)de a tények azok tények...
    én azt mondom kb 30-40évvel vannak a magyarok lemaradva az átlagtól és fájó bár de a románokat cikizték pár éve hogy szarért hugyért jöttek ide dolgozni,ma már nem jönnek mert már HUN országtól jobban élnek...
    Bár az is tény hogy nem mindenütt mert vannak elmaradottabb települések.De hol nincsenek?
  • képtelenség.hu #47 2014. július 28. 21:26

    50
    @KUKI: de :D:D
  • Vagabond 1 #48 2014. július 28. 21:29

    51
    @cadmagician: Igazad van ki kéne végezni a helyszinen.
  • képtelenség.hu #49 2014. július 28. 21:31

    52
    @oritomi: ugy beszélsz mintha fentebbvaló lennél. megkérdezhetem mi az iskolai végzettséged és hogy mivel foglalkozol illetve mihez értesz?
  • oritomi #46 2014. július 28. 21:31

    53
    @cadmagician: erre csak azt mondom,hogy részben van igazad de a tényeket fogom alátámasztani.
    Az exem egyedül vett 1 kertes házat 140ezer fontért és egyedül törlesztette és fizette a rezsit és még mellette éltünk és tett félre pénzt a tanulmányaira.....
    Angliában a ház kurva drága de ha van melód akkor ki bírod csengetni az árát.
    Mellesleg,hogy miért vette?Mert olcsóbb a törlesztője mint albérletben lakni.
    Sokadrészt meg az angoloknál nem divat házat venni aki csak teheti bérli...
  • oritomi #52 2014. július 28. 21:32

    54
    @cadmagician: teljesen mind1 nem érzem magam senkinek csak a tényekre próbálok rávilágítani.
  • HUBERTUS #49 2014. július 28. 21:34

    55
    @oritomi: Ha aranyaiban nezzuk a dolgokat, sehol se jobb. Az az ember aki tanult, itthon es kulfoldon is jol el (a tanult embert ertem a szakmai tudas alatt, nem az ilyen foldrajz telemarketing geologia H P R S manager egyetemett vegzett embert). Az az ember aki ketkezi meloval keresi kenyeret, mindenhol szopik. Ha anyuektol nem oroklod a hazat es neked kell megvenni, szerintem mindenhol rabasztal, mert nincs az az orszag, ahol ketkezi melobol ki tudod galyazni. Eleted vegeig fizeted a retek bankot.Kulfoldon egy ideig elviselhetobb, de ha belegondolsz egy ido utan az ott megkeresett penzt, csak ott koltod el.Addig van varazsa a dolognak amig haza hozol belole par taskaval, de az hamar elfogy....
  • képtelenség.hu #53 2014. július 28. 21:35

    56
    @oritomi: kiragadtál egy példát megint. itt is meg lehet keresni egy ilyen háznak az árát, és angliában sem képesek rá egyesek. hülye példa.
  • adriai6 #54 2014. július 28. 21:37

    57
    @oritomi: az adminnak mindig igaza van, kivéve amikor nem. rotflrotfl
  • képtelenség.hu #55 2014. július 28. 21:37

    58
    @KUKI: németeknél ez van. igazán esélyed nincs kertes házat venni. akinek van az örökölte. nagyváros mellett autopálya mellett kihalálos alapon csak. bérelhetsz panelt.
  • képtelenség.hu #57 2014. július 28. 21:37

    59
    @adriai6: nem! az admin köcsög.
  • HUBERTUS #56 2014. július 28. 21:38

    60
    @cadmagician: en nem talalom a valaszt. Te nem is irtal semmit, megvicceltel :D
  • adriai6 #56 2014. július 28. 21:40

    61
    @cadmagician: itt például igazad van 5 éve itt vagyok saját házam nincs és nem is lesz ha telne rá se vennék akkor inkább magyarban főleg hogy a családommal jöttem ki itt csak akkor élhetsz jól ha egyedül jössz ki bérelsz egy szobát és csak a szűkséges dolgokat veszed meg akkor kezdhetsz egy faszányos életet tele pénzzel már aki erre vágyik persze van hogy nem jön össze a dolog de ha sikerül egy jó helyen elhelyezkedni akkor meg van az ember vágya
  • HUBERTUS 2014. július 28. 21:41

    62
    Amugy csak megsugom, angoleknal kedvezo hitelek vannak hazakra. De figyelembe veszik mennyit keresel. Ha tegyuk fel havi 2000 a fizud, kapsz egy x keretet , ami csak bizonyos tipusu hazakra ervenyes. Altalaban ezek a panel gecik, 2 meter x 2 meter kertel , es kerulnek helytol fuggoen 90 -100 000 fontba. Tehat meg sem engedik, hogy a havi 2000 es fizuddal, beszalj egy 200 000 fontos haz torlesztesebe. Szemetek.
  • képtelenség.hu 2014. július 28. 21:46

    63
    én olyant is tudok aki nem megtakaritással tért haza, hanem adóssággal. pedig dolgozott.
  • adriai6 #62 2014. július 28. 21:48

    64
    @KUKI: ha bérelsz akkor igen nagyon kedvező hitelek vannak főleg ha ugyan úgy akarsz járni mint magyarban fizetni vissza a banknak éveken keresztül . 2 szobás lakásban élek kb 10 méteres kert anyám a nappaliban lakik szobának csináltuk meg mert hát lassan 60 éves és nem nagyon szeret lépcsőzni nekünk ez így tőkeltés ezer fontot fizetünk havonta plusz rezsi és keresni nem keresünk semmit ami pénz bejön (tesómnak) az azzal a lendülettel el is úszik a picsába az ennivalóra meg a házra pedig 5 csillagos étteremben dolgozik saláta séfként és sokszor így is nehezen jön ki hogy meg legyünk én meg még nem dolgozhatok mert ott a kollégium
  • adriai6 #63 2014. július 28. 21:50

    65
    @cadmagician: persze hogy, van ilyen. nem mindenkinek jön be, jó munka, jó hely kell különben szart se érsz el főleg ha még mást is neked kell ellátnod
  • képtelenség.hu #64 2014. július 28. 21:51

    66
    @adriai6: anyáddal élsz, babettával jársz, oszt ne legyél kemény? csikánó :beer:
  • oritomi 2014. július 28. 21:52

    67
    Erről beszéltem.Én kiszállok mert hiába mondok bármit az hülye példa,meg kamu meg hazudok.
    (csak azt nem értem,hogy vehetett az exem úgy házat,hogy nem örökölt semmit és tény hogy megvette mert benne laktunk és földi halandó nem milliárdos az apja anyja)
    Arról meg végképpen nem tehetek ha valaki nem ismeri a rendszert és azért nem tud eljutni 1-ről 2re.
    A hitelek tény hogy szarok,az se normális aki a full ház árát hitelből akarja.....
    De részemről vége.
  • képtelenség.hu #67 2014. július 28. 21:55

    68
    @oritomi: magyarországon is vettek már házat, hogy nem örökltek, meg milliárdos a papa.
  • képtelenség.hu #68 2014. július 28. 21:56

    69
    @cadmagician: meg nem milliárdos rotfl na.
  • adriai6 #66 2014. július 28. 21:56

    70
    @cadmagician: :D:D én kemény vagyok :D meg fogod?wink
  • Vagabond 1 #67 2014. július 28. 21:57

    71
    @oritomi: én meg csak azt nem értem, hogy miért hagyta el magyarországot kb 1000000 ember amiota uniosok vagyunk, ha kint se jobb.
  • adriai6 #71 2014. július 28. 22:04

    72
    @Vagabond 1: az tény hogy könnyebb, mint magyarban. ha a nyelvet felkapod és szerzel jó helyet :D de minimum 400 ezer forinttal kell kijönnöd és egyedül ha ketten akkor duplája mert akkor van értelme és esély aztán meg ha ismerősök facen akikkel már vagy 10 éve nem beszéltél betámadnak az alap kérdésekkel hogy hogy vagy? mit csinálsz? és mit dolgozol? ez az első 3 kérdése a magyaroknak itt kint meg facen is és az hogy nem e tudnák e neki segíteni aztán ha mondom hogy minimum 400 ezret kell hoznod magaddal elküldenek a picsába hogy ezt hogy képzeled pfff rohadjanak meg sok hülye aztán még én vagyok a seggfej meg paraszt bunkó amikor mondjuk hogy lakhat nálunk 1 hónapig ingyen még kaját se kell vennie és még én vagyok a rohadt paraszt és ez már nem egyszer meg történt azóta szarunk az összes fejére mi meg adtuk a lehetőséget
  • képtelenség.hu #71 2014. július 28. 22:06

    73
    @Vagabond 1: honnan veszed, hogy 1millio? mellesleg azért sokan vannak akik segédmunkásnak, meg aljamunkára mentek, mert itt már a kutyának sem kellettek. tisztelet a kivételnek és kivétel erősiti a szabályt. te mit csinálsz kint?
  • oritomi #71 2014. július 28. 22:12

    74
    @Vagabond 1: anno gyurcsány báttyónak volt 1 beszólása talán mindenki emlékszik rá: "akinek nem tetszik el lehet menni az országból"
    Na erre aki tehette lelépett aztán jöttek emezek és picit beszigorították a tanulmányi kedvezményeket/juttatásokat mert rájöttek,hogy ha ez a nemzedék is végez a sulival itthagyja ezt a gettót és akkor ki a fa*szom fizeti a nyugdíjasokat...
    De hiába a szigorítás úgy is el fognak húzni a diákok...
    Én nem politizálok meg nem is érdekel a téma,de hogy ez az ország sehova nem fog eljutni az tény.
    Talán majd ha beindul a 3.világháború és valakinek becsókolunk és majd megmondja mit hogyan tegyünk a kedvére,akkor lesz változás,és még az is pozitívabb lesz mint a mostani fidesz/mszp bohóckodás.
    Mert az is tény,hogy a magyar az 1 birka nép,nincs összetartás nem lázad semmi ellen,csak hagyja hogy seggbe b**ák szárazon és bólogat meg béget hozzá...
  • Vagabond 1 #73 2014. július 28. 22:13

    75
    @cadmagician: én munkakozvetiton keresztul dolgozom, voltam már árufeltolto, halfeldolgozo, kertész, komisiozo, .....stb.
    Ezeket mint betanitott segédmunkás minimálbérrel csinálom.
    Ha van teljes honapom egy kis tulorával simán netto 1500ejro.
  • Vagabond 1 #74 2014. július 28. 22:19

    76
    @oritomi: Régen még gyerekként én sem gondoltam volna hogy majd kulfoldon fogok élni. De hát ahogy a franciák mondják: "c'est la vie"
  • gustavsson 2014. július 28. 22:20

    77
    Ez a pofatlansag netovabbja... mindenhol csak a lehuzas megy...Wezek itt nem nyugati arak... Sokkal tobb,mint nyugaton.En mar ot eve kint vagyok Hollandiaban,de meg itt se talalkoztam ennyire pofatlan bufesekkel.Egy gyros,vagy kebab itt sokkal nagyobb,kiadosabb,telenyomjak hussal,es a legdragabb helyen is csak ot euro,a felliteres cola meg 1.euro 50 cent.Ok nem hagyjak magukat hulyenek nezni.Otthon az a problema,hogy mar a bufeseket lehuzzak kemenyen a helypenzzel,ok meg tovabb huzzak a kuncsaftokat,de ez csak ott mukodik,ahol kulfoldiek is vannak,egyebkent a Magyas meg visz szndvicset,meg fasirtot... :)
  • gustavsson #77 2014. július 28. 22:21

    78
    @gustavsson: Mindig melleutok... :) bocsesz.
  • oritomi #77 2014. július 28. 22:29

    79
    @gustavsson: én a helyi kifőzdében vettem kis adag kebabot 3 fontért +kóla+sült krumpli+saláta ez 5 font alatt megvolt.Akkora volt a kis adag hogy 2x-re ettem meg.Fél kiló szín tiszta hús+1 tányér saláta+sült krumpli (csak a krumpli lehett vagy 30-40dkg.ezt nem mértem le)
  • cancer 2014. július 28. 22:41

    80
    Skacok.....tudomásul kell venni, hogy az árakat mindig a nép emeli és nem a kereskedő. Addig amíg megveszed drágán nem fogja csökkenteni az árakat.
    Ha nem veszed meg akkor rárohad és talán lesz annyi esze, hogy következőnek olcsóbban adja.
  • Hessen 2014. július 29. 00:13

    81
    Csak én vettem észre,hogy ez egy Tacskóban megvehető 8000 HU forintos sátor. Hát ilyen áraknál én el várom, hogy egy kamion utánfutója legyen ki origamizva valamilyen vendéglátó egység formára. Ja és a tábla amin az árak szerepelnek, ne gyorskötegelővel legyen felfogatva a pulthoz.
  • TonyEricsson 2014. július 29. 00:21

    82
    Sok a duma! fucku
  • vica5 2014. július 29. 00:31

    83
    drága azt kész rotfl
  • kasi2 2014. július 29. 01:51

    84
    mig sütögettem a gyrost mindegyikhez egy 0-át oda irtam...kellett a lóvé :P
  • Robikaa 2014. július 29. 22:47

    85
    Már elnézést, de ha olyan drága a bérleti díj arra a pár napra, akkor mi a faxért megy ki?
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!