Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
:|

12 hozzászólás

  • lokilaci 2011. július 7. 12:15

    1
    milyen barOm!
  • Sponge 2011. július 7. 12:37

    2
    nem értem a lényegét...valaki? :D
  • Lepke 2011. július 7. 12:37

    3
    ötletes :P tetszik nekem :D
  • Lepke #2 2011. július 7. 12:38

    4
    @Sponge: Amit oda tetováltatoot olyan mint egy vonalkód, lefényképezte és a kód alapján bejött a videó, ami meg pont olyan volt minthe a tattoo énekelne :D
  • Lepke #4 2011. július 7. 12:39

    5
    @Lepke: Az utánam szóló megmondja majd a pontos nevét!
  • Rush 2011. július 7. 12:56

    6
    Én sem teljesen értem, de hogy vigyorog :D:D
  • razoritos 2011. július 7. 14:33

    7
    Én meg azt nem értem ,tudja hogy tetováltat, ráadásul mellkasra,mi a szarért nem tudja előtte leborotválni magáról a szőőőőőőrt
  • Nille 2011. július 7. 18:14

    8
    Ez a világ vár ránk? Már mindenki csak "okos telefonnal" és facebook regisztrációval kaphat lakhatási engedélyt a Földön? EMBEREK!!! EZ CYBERPSZICHÓZIS!!!
  • csabee22 #8 2011. július 7. 18:29

    9
    @Nille: michózis?ohmycoool
  • Noorbert 2011. július 7. 21:15

    10
    Egy kis azoknak akit érdekel:
    Az a kis nyégyzetes rész a QR kód, egyfajta 2d-s vonalkód, érdekes dolog, a legtöbb kamerás mobilra már van QR olvasó progi, akár vásárolni is lehet mobillal, egy olvasó progival + a kód amit lefényképezel. :D
  • Bombi 2011. július 8. 21:46

    11
    "Bevállalós online kampányt indított a világ egyik legnépszerűbb skót whiskeyje, a Ballantine's. A márka kemény fába vágta a fejszéjét, hiszen élő adásban közvetít vírusvideókat a nemzetközi Facebook oldalán. Szándékosan írtam vírusvideót, hiszen a live stream filmekben megvan minden, ami arra kell, hogy később virálisan is terjedjenek; merészek, szokatlanok és olyan különleges emberekről szólnak, akik valamiért “nyomot hagynak” a világban. Ez az alkoholmárka legújabb szlogenje is, ami nem túl eredeti, mégis elég ahhoz, hogy mindenféle őrültséget csináljanak élő adásban.
    Hozzám a kampány második filmje jutott el, amelyben K.A.R.L, egy párizsi tetoválóművész varr nem mindennapi tetkót egy őrült fickónak. A QR kódot is magába foglaló műalkotás több mint 3 órán keresztül készült, amit a lelkes Facebook rajongók végig nyomon követhettek és kommentelhettek. Azt sajnos nem tudom, hogy élőben mennyien nézték (pedig ez elég fontos infó lenne) de a Youtube-ra felrakott videót 2 nap alatt máris 50 ezren néztek meg. Legközelebb egy tehetséges graffiti művész fog bemutatót tartani a rajongóknak. Addig is, nézzétek meg az animált tetkót!" via addict.blog.hu
  • Kaze 2011. július 9. 18:21

    12
    ilyen kell nekemis xd
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!