@Sponge: Amit oda tetováltatoot olyan mint egy vonalkód, lefényképezte és a kód alapján bejött a videó, ami meg pont olyan volt minthe a tattoo énekelne
Ez a világ vár ránk? Már mindenki csak "okos telefonnal" és facebook regisztrációval kaphat lakhatási engedélyt a Földön? EMBEREK!!! EZ CYBERPSZICHÓZIS!!!
Egy kis azoknak akit érdekel:
Az a kis nyégyzetes rész a QR kód, egyfajta 2d-s vonalkód, érdekes dolog, a legtöbb kamerás mobilra már van QR olvasó progi, akár vásárolni is lehet mobillal, egy olvasó progival + a kód amit lefényképezel.
"Bevállalós online kampányt indított a világ egyik legnépszerűbb skót whiskeyje, a Ballantine's. A márka kemény fába vágta a fejszéjét, hiszen élő adásban közvetít vírusvideókat a nemzetközi Facebook oldalán. Szándékosan írtam vírusvideót, hiszen a live stream filmekben megvan minden, ami arra kell, hogy később virálisan is terjedjenek; merészek, szokatlanok és olyan különleges emberekről szólnak, akik valamiért “nyomot hagynak” a világban. Ez az alkoholmárka legújabb szlogenje is, ami nem túl eredeti, mégis elég ahhoz, hogy mindenféle őrültséget csináljanak élő adásban.
Hozzám a kampány második filmje jutott el, amelyben K.A.R.L, egy párizsi tetoválóművész varr nem mindennapi tetkót egy őrült fickónak. A QR kódot is magába foglaló műalkotás több mint 3 órán keresztül készült, amit a lelkes Facebook rajongók végig nyomon követhettek és kommentelhettek. Azt sajnos nem tudom, hogy élőben mennyien nézték (pedig ez elég fontos infó lenne) de a Youtube-ra felrakott videót 2 nap alatt máris 50 ezren néztek meg. Legközelebb egy tehetséges graffiti művész fog bemutatót tartani a rajongóknak. Addig is, nézzétek meg az animált tetkót!" via addict.blog.hu
lokilaci 2011. július 7. 12:15
11