Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
Világszenzáció látott napvilágot a tegnapi nap folyamán!
A világ legrégebbi ismert piramisáról tudniillik most már 100%-os
bizonyossággal kijelenthetjük, hogy a hun-magyarok, azaz elődeink, a
mag (tudás) urai építették.

A hüledezéskeltő hír röviden ismertetve a következő: a szénizotópos
mérések alapján 34.000 !!! évesre saccolt híres boszniai Nap Piramisban
székely-magyar rovásírással íródott feliratokat találtak a szláv
kutatók, s már egyértelműen azonosítottak húsz rovásbetűt is,.. melyek
egy az egyben megegyeznek a manapság általunk is ismert székely ABC
jeleinek vonásaival.
A helyi régészek azonnal kapcsolatba léptek a rovásírás-kutatás honi
mestereivel, nemsokára pedig megindul a rendkívüli izgalmat, s talán
historikus paradigmaváltást hozó pontos vizsgálódás. Remélhetőleg nem
fogják elhallgatni, eltüntetni a valós eredetünket ország-világ elé
táró, kárpát-medencei életterünk ősiségét bizonyító táblákat és
rovásmaradványokat.
Ősink legnagyobb fennmaradt csodája: a hun-magyar Nap Piramis
Boszniában A monumentalitásával szemeket lenyűgöző Kínai Nagy Fal alig
több, mint kétezer éves, a gízai piramisok még nincsenek ötezer évesek,
s a Stonehenge kövei is csak maximum pár évszázaddal idősebbek Egyiptom
csodáinál. A mi pompázatos piramisunk azonban közel 30.000 !!! évet ver
az összes előbb felsorolt földi remekre, ami egyenesen lenyűgöző,
nemzeti büszkeségünket sokszorosára duzzasztó adat. A nonplusszultra
pedig a megtalált rovásírás kora.
A hivatalos "tudomány" szerint a legrégebbi ismert írás Mezopotámia
területéről származik, s az i.e. IV. évezred végén, avagy az i.e. III.
évezred elején alakulhatott ki. Erre előkerül egy amazoknál majd
tízszer ősibb székely rovásírás... Félő azonban, hogy a mai liberális
nevelés atyaúristenei elhallgatják ezt a szenzációs felfedezést.
A legrégibb ismert földi írás!!!
Szeretném, ha a magyar őstörténet nem Árpádnál, esetleg az "uráli
őshaza" felemlegetésénél kezdődne, hanem a Kárpát-medence hungár
életterének ősiségénél. Szeretném, ha a históriaoktatás szempontjából
fontos tankönyvek címoldalán a Nap Piramis, valamint a rovásírás
virítana, s ugyancsak ezen magyar csodák ismertetésével kezdődne a
történelemtanítás a fiatal magyar gyerekek számára. Várom a Nap Piramis
kutatásának újabb eredményeit, s bízom továbbra is a szebb magyar
jövőben!

32 hozzászólás

  • Aladeen #7 2013. december 1. 22:27

    8
    @jk88: na jó ez nagyon okos volt, köszi. ha látod, idézőjelbe tettem.
    azért székely a neve, mert ezzel különböztetik meg a többi rovásírástól (azért az is érdekes, hogy mi így hívjuk, külföldön hun írásnak, mellesleg mi nem is vagyunk hunok)
  • Aladeen #7 2013. december 1. 22:28

    9
    @jk88: apropó én ismerek pár hakapucbuznyákot, ők lopták el az alufelnijeimet anno még otthon. sárga zsigulival jöttek.
    rotfl
  • Evaristus #10 2013. december 1. 23:13

    10
    @Aladeen: akkor azt jelenti hogy mi ellőt bejöttünk a kárpátba nem volt írásunk...
    pl Attila is írni nem tudott de azért végig harcolt meg nem is tom mekkora seregeket irányított... és persze ezt mind írás nélkűl... jó lenne elgondolkodni néha... ez olyan mintha azt mondanám hogy ma megtervez egy űrhajót egy olyan nép aki még írni se tudd...
  • Evaristus 2013. december 1. 23:18

    11
    bizonyos dolgok nem hajtható végre írás nélkül, pláne nem egy nép irányítása...
  • Evaristus #6 2013. december 1. 23:25

    12
    @Aladeen: de igazad van, mi tehetünk a sorsunkról... gondolom arról is mi tehetünk hogy pl ma is folyamatosan teszik tönkre az oktatást, akkor hogy eladnak mindent, lassan egész MO-t eladják... és pedig a parlamentbe meg a sok szegény ártatlan mindent megtesz MO ért...
  • Aladeen #13 2013. december 1. 23:38

    13
    @Evaristus: igen mi tehetünk róla. azaz azok, akik ezekre szavaztak az elmúlt 20 évben. ki más? a pomogácsok?
    :D
    én nem mondtam, hogy atillának nem volt írása, csak nem ez. egyébként atillához mi közünk? nem a hunoktól származunk. azaz tőlük kevésbé.
  • adriai6 #14 2013. december 1. 23:41

    14
    @Aladeen: a picsaba rotfl idiotak haborut nyitotak ellened rotfl be szaljak ?wink
  • adriai6 #6 2013. december 1. 23:43

    15
    @Aladeen: amugy a "nagy magyarok" igazat adnak mivel mi mar a kezdetektol fogva itt voltunk :D vagy MAGyar yougod
  • kléni 2013. december 1. 23:53

    16
    Aztán holnap után kiderül, hogy tévedtek. :D
  • thoma24 2013. december 2. 00:55

    17
    34.000 éve hol voltak a magyarok? tuti nem Boszniában...
  • adriai6 #18 2013. december 2. 00:59

    18
    @thoma24: magyarok 34.000 evel ez elot mindenhol ott voltak !
  • outlawangel9 #4 2013. december 2. 08:31

    19
    @pbalage: A magyarellenes kijelenteseiddel el lehet huzni innen a budos francba,de izibe. A hasonlo magyargyulolo veglenyeknek mint te van millio portal a neten akar heber akar roman,szlovak stb. nyelven es azokon koptasd a billenyuzetet te durvan gyarihibas humorbomba
  • Magister #20 2013. december 2. 10:48

    20
    @jk88: Az arab számokkal kapcsolatban rémlik valami? Mert azt sem az arabok találták ki, hanem az indiaiak, csak az ő közvetítésükkel ért el Európába. A rómaiak által használt számrendszer a mai napig ismeretes, mégis villámgyorsan felváltotta egy jobb, hatékonyabb. A rovásírással kapcsolatban is könnyen lehet, hogy ők voltak az elsők akik átvették. Ez nem jelenti azt, hogy előtte nem volt írásuk, csak áttértek (évtizedek alatt) egy jobbra és a fenti példához hasonlóan ma már a székely rovásírás néven fut.

    @outlawangel9: A nagyonmagyar véglényekkel hasonló a helyzet. Mehetnek a nép ellenségei után, bár jobb lenne ha inkább mutatnák nekik az utat!
  • tegi #14 2013. december 2. 11:23

    21
    @Aladeen: Igazad van, hogy szarban vagyunk és ezen kellene változtatni. DE, amelyik népnek nincsen multja, annak jövője sincs és ilyenkor jön az, hogy más népek kulturáját átvesszük és a vége nagy rakás szar lesz (eztet a gazdaságra is értem).
  • thoma24 2013. december 2. 14:36

    22
    @adriai6: Jézus is magyar volt, nem? Akkor az apjának, Istennek is magyarnak kellett lennie. Tehát a Földet is egy magyar teremtette. Ergo minden magyar, ami a Földön van :D
  • V8 #23 2013. december 2. 16:59

    23
    @thoma24: te a Föld is magyar gyártmány ne feled... XD
  • Aladeen #22 2013. december 2. 17:04

    24
    @tegi: a múlttal semmi baj, a hülyeséggel van. ne már magyarok 32000 évvel ezelőtt. come on.... még egységes kialakult nemzetek sem nagyon voltak. de ha igen mi lett velük?
    aki meg engem szlávnak nevez, mert a hülyeségen élcelődöm, az rohadjon meg.
    ha ismerne, nem mondana ilyet. csak mert nem jobbikos valaki, attól még lehet magyar, sőt, lehet hogy egyetért a jobbikkal némely kérdésben.
    erről ennyit.
    :beer:
  • Magister #22 2013. december 2. 18:25

    25
    @tegi: alapvetően igazad van, de a múltba révedés és a dicső tettek emlegetése helyett ideje lenne előre tekinteni! Kit érdekel 1848 vagy 1956 üzenete, ha kenyeret nem tud venni. Baromi nagy ívben le...om, mindaddig míg a gyermekeim jövője nem biztosított... Miért kellett a 3/3-as iratokat titkosítani? A rendszerváltás óta felnőtt egy nemzedék, egy olyan nemzedék akik már biztosan nem lehettek érintettek az ügyben. Sőt az 1971 után születettekre ez (1989-18=1971) mind igaz sőt. Akkor minek a titkolódzás? Ideje lenne végre tiszta vizet önteni a pohárba, csak az a baj, hogy a zavarosban jó halászni...
  • .kEPi 2013. december 2. 19:41

    26
    Jó lenne tisztázni, mi történt a múltban :)
    Viccet félretéve: nem kell magunkat piedesztára emelni; lehet kurva nagy múltunk, most sehol sem vagyunk és ahogy utaltak is rá: ha kiderül, hogy Kolombusz Kristóf is magyar volt ("hiszen a neve is magyar";), akkor sem tapsol meg a világ, nem lesz magasabb fizetésed, nem lesz nagyobb melled és nagyobb farkad sem.
  • Tengelyikusz 2013. december 2. 20:32

    27
    Kedves Aladeen!!! Azt mondod hogy nem vagyunk Hunok??!!! De Attila az volt ügye??
    Akkor egy kis töri óra: Attila fia Csaba, Csaba fia,Ed,Ed fia Ügyek,Ügyek fia Előd,Előd fia Álmos.......
    Csak hogy tiszta legyen. Amugy néz utánanyugodtan ennek meg még sok mindennek. Például ki volt Bendeguz? A Himnuszunkba benne van!! "általad nyert szép hazát Bendeguznak vére" Ő Attila édesapja volt. Köszönöm!!! További szépet!!!
  • Magister #28 2013. december 2. 20:47

    28
    @Tengelyikusz: Ha Előd fia álmos, akkor húzzon el aludni!!! :D
  • V8 #29 2013. december 2. 20:57

    29
  • Aladeen #28 2013. december 2. 21:36

    30
    @Tengelyikusz: Szia, üdvözöllek itt, látom most regeltél, talán pont ez miatt, hogy jól megírd, hogy műveletlen vagyok. Semmi gond!
    Szeretem a történelmet, a hazámat is, annak ellenére, hogy pillanatnyilag közel 15 év Nemzetbiztonságnál eltöltött év után le sem szar. Ha tudsz emberi hangon beszélgetni, akkor én szívesen beszélgetek! :)
    Jelen tudásunk szerint Csaba nem volt Attila fia. A történészek valószínűsítik, hogy Csaba mint személy nem is létezett. Hogy a Himnuszunkba mit írtak, az teljesen mindegy, nem egy történész írta a Himnuszt, hanem az osztrák "rabiga" alatti szabadságvágyat szítandó Kölcsey. Semmit sem bizonyít.
    Attila fiai: Ellák, Dingizik, Ernakh, Eitil, Erp
    A mondákban említésre kerülő személy "Csaba" több, mint 700 évvel később bukkant fel először, kizárólag Erdélyben.
    Ha a királysorrend amit írtál jó, akkor kb. 200 év hiányzik Attilától Álmosig.
    A legvalószínűbb variáció az, hogy Csaba, magyar vezér, valószínűleg a jenő törzs vezetője volt. Zolta halálát követően hatalmi harcok kezdődtek fia Taksony herceg és Fajsz között. A harcok után a két fél megállapodott a hatalom megosztásáról, viszont Csabának menekülnie kellett, Bizáncban keresett menedéket. A vezér későbbi visszatérésére számítva „Csaba népe” – a jenő törzs, főleg a nők, gyermekek és öregek – menedéket kerestek Békés vármegyében. A korábbi Kuber és Csaba népei összeolvadtak és belőlük alakult ki a későbbi székely nép. Emléküket Békéscsaba városnév is őrzi.
    Persze ez a történet csak annyira valószínű, mint a Tiéd.
    Mivel sem írásos emlék, sem egyértelmű néprajzi emlékek nincsenek, mindkettő lehet igaz.
    Én amondó vagyok, hogy Urál környékéről jöttünk, szétcsaptunk a szlávok, meg a szőröstalpúak között, hasítottunk egy faja kis országot, aminek nagy részét idővel sikerült tőlünk lenyúlni, mert már nem vagyunk a régiek.

    Köszönöm annak, aki elolvasta!
    :beer:
  • TonyEricsson #4 2013. december 3. 18:35

    31
  • Tengelyikusz #31 2015. május 29. 09:48

    32
    @Aladeen: ajánlom a kronikáink tanulmányizását kedves okidoki!!!!
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!