Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
:|

11 hozzászólás

  • V8 2016. június 6. 06:23

    1
    trabanté jobb lol
  • areon 2016. június 6. 09:06

    2
    Ez azért jó, mert ha a vásárolt autón valami/valaki ily módon megmozgatja az ajtót, rögtön elbaszódik. :D
  • oritomi 2016. június 6. 10:34

    3
    hülye mercinél meg ódinál nem tudnak megfizetni 1 ilyen szakaembert és inkább tökéletesre gyártják a kocsikat rotfl
  • Wrecksearcher 2016. június 6. 10:41

    4
    Kéne valaki bennfentes gyári melós aki elmondja, hogy mindenhol így csinálják :D Régi trabis vidibe is így nyomja Günter.
  • Jordiak47 2016. június 6. 11:03

    5
    Igen, az Audi a Merci és a BMW is így csinálja cask ott nem egy ember, hanem egy robotkar rángatja meg és csapkodja az ajtót.......... de még a jobb kisebb darabszámban gyártott autóknál is kézi erővel csinálják - Porsche,Bentley,Royce, Maserati.

    @oritomi : láttam én már "tökéletes" BMW-t 35000-km nél átszakadt hengerfej tömítéssel és 320 CDI Mercit, pályán slattyogni szervíz üzemmódban .........
  • oritomi #5 2016. június 6. 11:13

    6
    @Jordiak47: tudom,sose vennék "prémiumot".
    Én azt vártam mikor hagyja bent a kalapácsot :D
  • zoltan0013 2016. június 6. 16:58

    7
    Én karbantartó voltam tavaly novemberig a suzukiban. Egy robotkar emberi segítséggel helyezi az ajtót a kasznira. Aztán kézzel lehúzzák a csavarokat. És ennyi volt. A kasznit és az ajtót is "tökéletesen" készítik szintén robotok. Amúgy semmi csoda sincs abban hogy illeszkedik egyik elem a másikhoz megfelelően mert ugyan abban a sablonban készül az összes. A különbség hogy egy japán vagy egy német rááldoz több pénzt/időt egy jó gépre, hogy jobbat gyártson gyorsabban, míg egy román gyárnak jobban megéri havonta +1 embert fizetni x évig mint venni egy drága robotot.
  • mferee #5 2016. június 6. 20:59

    8
    @Jordiak47: na vártam már egy olyat aki felhozza valamelyik német márkát. :)
    az én 220-as CDI-m a maga 147 paciával köszöni szépen, nagyon jól megvan még 14 évesen is, de láttam már 6 éves astrát széthullani. :)
  • Jordiak47 2016. június 15. 15:20

    9
    @mferee: a német márka most rosszul jot ki, igazából hirtelen az jutott az eszembe. Nekem is volt "A" -s 2.0 benzines Vectrám és imádtam. Minden autómárkában megvan az a bizonyos "selejt"
  • Plague 2016. június 15. 15:33

    10
    Imádom, amikor jönnek a magukat megnyugtató emberek, hogy a német meg a japán is így csinálja, minden ugyanolyan bóvli. Csak a márkanevet kell megfizetni, tudjuk. Nem, nem így csinálják, és nem csak a márkát fizeted meg, érezhető a különbség. Igényesebb, konzervatívabb piacokon a dacia vicc tárgya, minden tesztből a legrosszabbul jön ki. A Dustert mondjuk eltalálták, olcsó kamuterepjárónak kiváló.
    Sok kint tárolt 1-2 gazdás autót láttam már, és főleg idősödve brutális a különbség. A kilencvenes évek végi Fiatokról, Swiftekről, Daewookról pereg le a festék, zörög a motor, taccson van az egész beltér és retteg az ember 100 felett annyira zajos,szeles,nyikorgós, recsegős a gép. Ugyanennyi idős Audinál, Toyotánál eladható, korának megfelelően esztétikus állapotban van egy 250ezer felett futott kocsi. Na ezért fizetsz többet.
  • Plague 2016. június 15. 15:43

    11
    Mercit meg inkább meg se említsük az egy külön világ. Nagyon durva sztorit tudok mondani hozzá: Mérnök ismerősnek nagyon bejött az élet, szakmai nyelvtudása miatt egy német cég regionális vezetője lett. Elérkezett a cégautócsere, gondolta ha ilyen jó világ van akkor cseréli a Passatot. Tekintélyes összeg állt rendelkezésre, így kisbarátunk Mercedest szeretett volna, kijött volna az árból szép felszereltséggel, a modellt most meg nem mondom. De jött az ukáz Germániából, hogy válasszon bármit, de Mercit nem, az csak a legnagyobb fejeseknek jár, árától függetlenül. Így 5-ös BMW lett.
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!